زمان پخش فینال مسابقه مافیا از شبکه سلامت با اجرای علیرام نورایی

در این مطلب، درباره زمان پخش فینال مسابقه مافیا از شبکه سلامت با اجرای علیرام نورایی توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مسابقه تلویزیونی مافیا با حضور علیرام نورایی (بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون و همچنین مجری) به عنوان راوی از ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، هر شب در ساعت ۲۰ و ۲۳ از شبکه سلامت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

بازی مافیا یک بازی جدی و در عین حال فکری می باشد!

مسابقه تلویزیونی مافیا در دکوری به مساحت ۳۰۰ متر و در ۳۲ مسابقه جذاب، با دو محور، حول موضوع مبارزه با مواد مخدر در جریان است و علت تولید و پخش آن نیز از شبکه سلامت، همین ارتباط موضوعی است! دقت داشته باشید در محور اول، معرفی بازی مافیا به عنوان یک سرگرمی سالم به جوانان است و همچنین حضور فعال در لحظه و هوشیاری بالا نیز نقطه ی مقابل نشئگی حاصل از مصرف مواد می باشد! محور دوم نیز بر دقت افراد در شناخت دوست ناباب تاکید دارد!

فصل اول مسابقه تلویزیونی ” مافیا ” با اجرای بهنام تشکر  و با کارگردانی ” افشین اربابی ” با هدف بومی‌ سازی بازی مافیا به عنوان یک فعالیت های گروهی سرگرم کننده و همچنین افزایش قوه تشخیص پخش می شود. درباره مسابقه مافیا بد نیست بدانید بازی گروهی مافیا ، از جمله بازی های گروهی در میان مردم به شمار می آید که دارای مقبولیت فوق العاده ارزشمند و قابل توجهی است.

دقت داشته باشید بازی مافیا یک فعالیت سرگرم کننده کاملا استنباطی و استدلالی است! این بازی از دو بخش شب و روز تشکیل یافته است؛ به این صورت که هر تیم برای برنده شدن در این بازی، بایستی دیگر شخصیت‌ های بازی را حذف کند که این حذف کردن، به هیچ وجه کار آسانی نیست. مدت زمان انجام این فعالیت گروهی سرگرم کننده نیز بسته به تعداد نفرات شرکت‌ کننده در آن چیزی بین ۱ تا ۴ ساعت است!

زمان پخش فینال مسابقه مافیا از شبکه سلامت

مسابقه مافیا اکنون در مرحله نیمه نهایی خود قرار دارد در حال پخش است؛ فینال مسابقه تلویزیونی مافیا هفته دوم آبان ماه از شبکه سلامت صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد.

لازم به بیان است روز و ساعت دقیق پخش قسمت آخر یا همان فینال مسابقه مافیا تاکنون توسط عوامل سازنده برنامه و همچنین شبکه سلامت اعلام نشده است. در صورت اعلام، روز و ساعت دقیق پخش در همین سایت منتشر خواهد شد.

آدرس اینستاگرام مسابقه مافیا

https://www.instagram.com/mafia.tv.ir

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا