زمان پخش و تکرار سریال زیرخاکی از شبکه یک در رمضان ۹۹ + تیزر سریال زیرخاکی

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در رمضان ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همانگونه که در خبرهای دیگر نیز منتش شده است، سریال زیرخاکی سریال ویژه ماه مبارک رمضات ۹۹ در شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد. اما شاید این سوال پیش آید که زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی در رمضان ۹۹ چگونه است؟

در پاسخ به این سوال بایستی گفت سریال ” زیرخاکی ” به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا در دو فصل و ۲۵ قسمت برای پخش در ماه مبارک رمضان ۹۹ یعنی ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، هر شب پس از اخبار ساعت ۲۱:۰۰ آماده شده است.

این سریال تلویزیونی که مراحل تهیه، ساخت و تصویربرداری آن از تابستان سال ۱۳۹۸ شمسی (۳۰ مرداد ماه) آغاز شده بود، با حضور بازیگرانی چون ژاله صامتی ، هادی حجازی‌ فر ، گوهر خیراندیش ، نادر فلاح ، امید روحانی و نیز اصغر نقی‌ زاده به روی آنتن خواهد رفت. همچنین لازم به بیان است پژمان جمشیدی نقش اول این سریال تلویزیونی را بر عهده دارد.

پژمان جمشیدی ، موفق‌ ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر شده‌ است. جالب است بدانید پژمان جمشیدی چند سالی است با فیلم های کمدی پر فروش در فهرست پر فروش های سال قرار گرفته است! وی در سال ۱۳۹۸ شمسی ، پنج فیلم را در سینما داشت که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش را رقم زد!

داستان این سریال تلویزیونی که در دو مقطع تاریخی به تحولات ایران، پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت،  درباره مردی است که دنبال زیرخاکی می باشد و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده‌ داری می شود!

همچنین در جدیدترین خبر منتشر شده، از لوگوی سریال “ زیرخاکی ” رونمایی شد! این نامواره یا لوگو  توسط طهورا زاغه طراحی شده است. این طراح و گرافیست برای طراحی این نامواره از طرح کلی یک سکه قدیمی و به اصطلاح زیرخاکی استفاده کرده است! تا با سوژه و فضای کلی سریال همخوانی داشته باشد. عنوان سریال هم به سبک خطوط قدیمی در مرکز سکه درج شده است.

 

بیشتر بخوانید:

سریال زیر خاکی چند قسمت است؟ + بیوگرافی بازیگران

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا