داستان سریال پایتخت ۶ در نوروز ۹۹ لو رفت!

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای کامل سریال پایتخت ۶ به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده همراه با تعداد قسمت ها و عکس های جدید این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال تلویزیونی پایتخت از جمله سریال های تلویزیونی صداوسیمای جمهوری اسلامی است که از فصل اول مورد توجه و استقبال گسترده مردم قرار گرفت!

ماجرای کامل سریال پایتخت ۶

این سریال تلویزیونی برای اولین بار در نوروز سال ۱۳۹۰ شمسی پخش شد و به دلیل استقبال مردم، ساخت آن تا فصل شش ادامه یافت. در ایام نوروز سال ۱۳۹۲ شمسی پایتخت ۲ پخش شد. پایتخت ۳ نیز در سال ۱۳۹۳شمسی و پایتخت ۴ نیز در رمضان سال ۱۳۹۴ شمسی پخش شد. همچنین پایتخت ۵ نیز در نوروز سال ۱۳۹۷ شمسی پخش شده است. پایتخت ۶ نیز در نوروز سال ۱۳۹۹ شمسی پخش خواهد شد.

فیلمنامه سریال پایتخت در ابتدا توسط محسن تنابنده و خشایار الوند نگاشته می شد؛ اما با درگذشت خشایار الوند، مدتی پرونده نگارش و ساخت این مجموعه به تعویق افتاد. در جدیدترین خبر منتشر شده، آرش عباسی به همراه محسن تنابنده مجموعه ” پایتخت ۶ ” را برای نوروز ۹۹ نگاشته است. آرش عباسی به کمک محسن تنابنده ، دو قسمت کامل از مجموعه ” پایتخت ۶ ” را نوشته است.

آرش عباسی را بیشتر هنرمندان و بازیگران تئاتر به واسطه نگارش نمایشنامه‌ ها و کارگردانی آثار نمایشی می‌ شناسند! از آرش عباسی چندی پیش نمایش ” مولن‌ روژ ” به روی صحنه رفته بود. او نگارش نمایشنامه ” مولن‌ روژ ” را بر عهده داشت.

آرش عباسی در مصاحبه ای با روزنامه همشهری این چنین می‌ گوید: ” قرار بود در نگارش پایتخت ۵ نیز حضور داشته باشم؛ بعد از برگزاری چند جلسه متاسفانه به‌ دلیل مشغله‌ های کاری و اجرای نمایش نتوانستم حضور داشته باشم! اما در پایتخت ۶ با محسن تنابنده همکاری می‌ کنم. قبل از اینکه نمایش مولن‌ روژ اجرای خود را شروع کند، با محسن تنابنده جلسات متعددی درباره نگارش فیلمنامه پایتخت۶ داشتیم و این روزها نیز این جلسات برگزار می‌ شود. چگونگی شروع پایتخت ۶ را مشخص کردیم و نگارش اثر شروع شد. “

ماجرای کامل سریال پایتخت ۶

لازم به بیان است مجموعه پایتخت ۶ در ۱۵ قسمت نگاشته شده است و پخش آن از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از جمعه اول فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی آغاز خواهد شد.

آرش عباسی در مصاحبه ای  در پاسخ به این سوال که فضای پایتخت ۶ طنز است؟ و آیا تغییر در کاراکترها ایجاد شده است؟ توضیح می‌ دهد: ” طنز این سریال در فصل ششم نیز دیده می‌ شود! کاراکترهای پایتخت در این سال‌ ها شناخته شده‌ اند، اما در فصل جدید اتفاقات جدیدی رخ می دهد و داستان تازه‌ ای نیز شکل می‌ گیرد! “

در انتها لازم به بیان است در فصل جدید مجموعه تلویزیونی پایتخت ، شخصیت ” بابا پنجعلی ” با بازی علیرضا خمسه که در ۵ فصل قبلی حضور داشت، دیگر نخواهد بود. آرش عباسی در این‌ باره چنین توضیح می‌ دهد: ” حضور شخصیت بابا پنجعلی در ۵ فصل قبل دوست‌ اشتنی بود، اما در فصل جدید حضور این کاراکتر کمکی به روند و پیشبرد قصه نمی‌ کند! اما مهران احمدی که نقش بهبود را بازی می‌ کرد، در فصل ۶ حضور دارد که برای حضور وی نیز داستان‌ هایی خواهیم داشت.”

این سریال هر شب از اول فروردین ۹۹ ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و پیش بینی می شود همانند ۵ فصل قبلی پربیننده ترین سریال نوروزی شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا