معنای نوشته عبری تیتراژ سریال زیرخاکی چیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره معنای نوشته عبری تیتراژ سریال زیرخاکی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در تیتراژ سریال تلویزیونی زیرخاکی ، به روی سکه‌ ای قدیمی نوشته ‌ای عبری دیده می ‌شود!

نوشته عبری تیتراژ سریال زیرخاکی

برخی از خوانندگان روزنامه کیهان در تماس با بخش ادب و هنر، معنای این نوشته را جویا شدند! در توضیح این موضوع بایستی گفت این نوشته ترجمه عبارت اسرائیل دزد عتیقه است می باشد که ‌اشاره ‌ای دارد به ماهیت و سابقه صهیونیست ‌ها در تاراج ثروت ملت ‌های مظلوم و علاقه آنان در مال ‌اندوزی‌ های غیرمشروع خود!

سریال تلویزیونی زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه کنندگی رضا نصیری نیا از مجموعه ‌های رمضانی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که از شبکه اول صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌ شود و دارای مضمونی طنز و سیاسی است!

این سریال تلویزیونی در دو مقطع تاریخی به تحولات ایران پیش و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خواهد پرداخت. داستان سریال “ زیرخاکی ” در دو فصل و ۲۵ قسمت ، درباره مردی می باشد که دنبال زیرخاکی است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده‌ داری می شود! پژمان جمشیدی نقش اول این سریال تلویزیونی را بر عهده دارد و همچنین ژاله صامتی ، هادی حجازی‌ فر ، گوهر خیراندیش ، نادر فلاح ، امید روحانی و نیز اصغر نقی‌ زاده از دیگر بازیگران آن هستند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا