نحوه شرکت در فصل دوم مسابقه مافیا

در این مطلب درباره نحوه شرکت در فصل دوم مافیا نوشته ایم مسابقه مافیا برنامه جذاب و تماشایی است که از شبکه سلامت پخش می شود و طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ شما برای ثبت نام در فصل دوم مسابقه مافیا  تنها کافیست به پیج اینستاگرام این مسابقه مراجعه فرمایید و مشخصاتتان را در دایرکت برای عوامل مافیا ارسال کنید.

فصل دوم مسابقه مافیا

مافیا یک بازی گروهی است که نبرد بین یک اقلیت آگاه و یک اکثریت ناآگاه را شبیه‌سازی می‌کند. بازیکنان به‌طور مخفیانه تعیین نقش می‌شوند: یا مافیا که همدیگر را می‌شناسند یا شهروند که تنها از تعداد افراد مافیا آگاه هستند و عده معدودی از آن‌ها از برخی نقش‌ها اطلاع دارند. در فاز شب بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را می‌کشند. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می‌کنند و برای حذف یک مظنون رای می‌دهند.

بازی ادامه می‌یابد تا زمانی که همهٔ مافیاها حذف شوند (برد شهروندان) یا تعداد مافیاها و شهروندان برابر شود (برد مافیا) یا یکی از شخصیت‌های مستقل که هر کدام شرایط برد متفاوتی دارد، برنده بازی شود. در یک بازی معمولاً نقش‌ها باید به گونه‌ای چیده شود که برای هر شخصیت، شخصیت‌های مقابل و مکمل قرار گیرد.

فیلم‌های گرگ‌بازی، گرگینه، آدمکش، هشت نفرت‌انگیز و همچنین بازی اپیک از روی این بازی ساخته شده‌اند.

برای پیروزی در بازی مافیا روش‌های متفاوتی وجود دارد، خونسردی و دقت به بازی یکی از عوامل مؤثر در این بازی است. مافیا یکی از بازی‌هایی است که به فرد چگونگی شرکت در بحث‌های گروهی، بیان نظر و تفکر خود در جمع و استراتژی‌های فردی و گروهی را می‌آموزد.

مافیا یک بازی گروهی است که نبرد بین یک اقلیت آگاه و یک اکثریت ناآگاه را شبیه‌سازی می‌کند. بازیکنان به‌طور مخفیانه تعیین نقش می‌شوند؛ یا مافیا که همدیگر را می‌شناسند یا شهروند که تنها از تعداد افراد مافیا آگاه هستند و عده معدودی از آن‌ها از برخی نقش‌ها اطلاع دارند. در فاز شب بازی، افراد مافیا به صورت مخفیانه یک شهروند را می‌کشند. در طول فاز روز، تمام بازیکنان بازمانده در مورد هویت‌های مافیایی بحث می‌کنند و برای حذف یک مظنون رای می‌دهند.

بازی ادامه می‌یابد تا زمانی که همهٔ مافیا‌ها حذف شوند (برد شهروندان) یا تعداد مافیا‌ها و شهروندان برابر شود (برد مافیا) یا یکی از شخصیت‌های مستقل که هر کدام شرایط برد متفاوتی دارد، برنده بازی شود. در یک بازی معمولاً نقش‌ها باید به گونه‌ای چیده شود که برای هر شخصیت، شخصیت‌های مقابل و مکمل قرار گیرد.

این بازی که از مدت‌ها پیش در میان جوانان رواج پیدا کرده بود با ورود به تلویزیون رنگ و بویی جدید یافت. حالا مسابقه «مافیا» در شبکه سلامت پخش می‌شود که با استقبال خوبی از طرف مخاطبان همراه شده است، هدف این مسابقه افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله نخست روی آنتن می‌رود.

این شرکت‌کنندگان از میان بیش از ۴۰۰ متقاضی و با آراء هیات داوران در بازی‌های مقدماتی انتخاب و در ۵ مرحله به رقابت پرداختند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا