زمان پخش سریال موچین + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

در این مطلب، توضیحاتی درباره زمان پخش سریال موچین و همچنین خلاصه داستان و اسامی بازیگران این سریال خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سریال موچین به کارگردانی حسین تبریزی و به تهیه کنندگی میثم آهنگری در ۱۳ قسمت به قلم حسین تبریزی و سید علی موسویان به نگارش درآمده است. در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم پخش سریال موچین که قرار بود از ۸ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی در شبکه نمایش خانگی توزیع شود، به دلایلی به تعویق افتاد! یکی از دلایل تعویق در زمان پخش این سریال، آماده نبودن آن ذکر شده است.

زمان پخش سریال موچین

سریال موچین در ۱۳ قسمت و در ژانر کمدی، اجتماعی و خانوادگی به معضلات خانوادگی و اجتماعی مردم روز جامعه می پردازد. تدوین و صداگذاری به ترتیب توسط حسین غضنفری و سید محمود موسوی نژاد در حال انجام است. ساخت موسیقی را نیز رضا خسروی برعهده دارد و تمامی لوکیشن های این سریال در تهران قرار دارند.

در خلاصه داستان این سریال چنین آمده است:

” انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم. “

در این سریال مرجانه گلچین ، حمید لولایی ، زهرا جهرمی ، عباس جمشیدی ، مهران رجبی، شهره لرستانی ، امین چنارانی ، افشین غیاثی، آشا محرابی ، رابعه اسکویی ، رز رضوی ، علی صادقی ، امیر نوری ، بهنوش بختیاری ، رامین ناصر نصیر ، افشین سنگ چاپ ، ساعد هدایتی، مجید شهریاری ، سعیده عرب ، محمد فیلی ، گلشید بهاری ، علی موسویان و … به ایفای نقش پرداخته اند.

زمان پخش سریال موچین

حسین تبریزی تاکنون سریال های ” جاده در دست تعمیر ” ، ” تا رهایی ” ، ” قسم ” ، ” رخنه ” ، ” بوی بارون ” ، ” کیفر ”  و ” همسرائی ” را برای تلویزیون کارگردانی کرده است.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا