تعبیر خواب چرک | دیدن چرک در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب چرک ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب چرک
تعبیر خواب چرک

تعبیر خواب چرک

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی
چرک، آلودگی جسمی و روحی است و کراهتی است که نا خودآگاه از مشاهده نتیجه اعمال خویش و دیگران در ما پدید می آید. این کراهت و انزجار در خواب های ما به صورت چرک بر لباس و اشیا مورد مصرفمان ظاهر می شود. چنان چه ببینیم لباس ما چرک است خواب ما از رنج و غم و غصه حاصل از اعمال و رفتار خودمان خبر می دهد. اگر در خواب ببینیم که سفره ای گسترده اند و سفره چرک است و کثیف نشان آن است که در امر معاش ما خللی پیدا می شود و از این رهگذر غصه دار می شویم و چنان چه مشاهده کنیم تخت خواب و روتختی ما چرک است همین طور لحاف و تشک و اشیا دیگری که ابزار خوابیدن هستند کثیف شده اند گویای آن است که در محیط خانه و خانواده ناراحت می شویم و بین ما و همسرمان اختلاف پدید می آید. چنان چه در خواب ببینیم که دست هایمان چرک و کثیف است اگر دست چپ باشد از جانب برادرمان آزردگی خاطر پیدا می کنیم و اگر دست راست فرزندمان ما را ناراحت و غصه دار خواهد کرد ولی کلا دو دست کثیف گویای این هستند که در آینده عملی خلاف انجام می دهیم و دست به کاری می زنیم که در نتیجه اندوهگین و ناراحت می شویم. اگر صورت، کثیف بود، نزد مردم خجالت زده می شویم و کاری می کنیم که دیگران پشت سرمان حرف خواهند زد و بد خواهند گفت. شستن و پاک کردن چرک لباس و دست و رو در خواب نیکو است زیرا گویای مجاهده ای است که برای رفع و دفع آلودگی ها و ناپاکی های خویش به عمل می آوریم. اگر کسی در خواب ببیند که پیراهنش چرک است از جانب همسرش ناراحت و نگران می شود و چنان چه زنی این خواب را ببیند با شوهرش اختلاف نظر پیدا می کند و اندوهگین می شود.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین
تعبیر چرک، مال و اموال می‌باشد، ‌‌‌‌‌و به طور کلی تعبیر جمع شدن چرک در بدن، جمع شدن مال و اموال می‌باشد.
اگر ببینی چرک را می‌مکی و می‌خوری، یـعـنـی مال حرام مصرف می‌کنی.
ابن سیرین می‌گوید: اگر ببینی در بدن تو زخمی وجود دارد که در آن خون و چرک جمع شده و بوجود آمده است، یـعـنـی به اندازه زخم و چرک مال و اموالی برایت جمع می‌شود، ولی اگر ببینی در زخم بدن تو خون و چرکی جمع نشده است، یـعـنـی در مال و اموال تو کم و کاستی و ضرر و زیانی بوجود می‌آید.
اگر ببینی گال خارش می‌کند و در آن چرک می‌باشد، یـعـنـی مال و اموال به دست می‌آوری.
تعبیر بیرون آمدن چرک از بدن، کاهش و ضرر و زیان مالی می‌باشد.
اگر ببینی از بدن تو چرک بیرون آمده، ولی دوباره به جای خودش برگشته است، یـعـنـی به اندازۀ آن، مال و اموال تو دچار کم و کاست و ضرر و زیان می‌شود، ولی دوباره تکمیل خواهد شد.
اگر ببینی چرک از «آلت مردی» تو بیرون می‌آید، صاحب فرزندی معلول می‌شوی.
هر که در خواب بیند که جامه چرکین داشت، دلیل که آن مرد فسادکار است. اگر کسی بیند جامه او به چرک یا چیزی دیگر آلوده بود، دلیل بود بر تباهی دین و دنیای او. اگر بیند چرک جامه او به سبب مردگان بود، دلیل بر فساد دین و صلاح دین بود. ابراهیم کرمانی گوید: چرک در خواب دیدن بر سر و تن غم و اندوه است و دیدن چرک بر تن هیچ خیر و منفعت نباشد.

تعبیر خواب به روایت کتاب جابر مغربی
اگر ببینی کسی تو را با سلاحی زده و نفهمیدی چه کسی بوده و در محل جراحت چرک جمع شده است، یـعـنـی به اندازه آن مال حرام به دست می‌آوری.
جابر مغربی می‌گوید: اگر ببینی دمل را شکافته و چرک و خون آن را مکیده‌ای، یـعـنـی به اندازۀ آن مال و اموال جمع‌آوری خواهی کرد.

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال
اگر ببینی به جای ادرار، چرک بیرون می‌آید، یـعـنـی صاحب فرزندی می‌شوی که معلول جسمی می‌باشد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی
اگر ببینی از محل داغ‌شدگی چرک و خون بیرون می‌آید، یـعـنـی به خدمت «پادشاه» مشغول می‌شوی، ولی اگر چرک و خون بیرون نمی‌آید، یـعـنـی از پادشاه بهره‌ای نمی‌بری
تعبیر چرک روی سر و بدن، غم و اندوه است و دیدن چرک بر تن هیچ خیر و منفعت نباشد.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب انگشتر| دیدن انگشتر در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب رقص و پایکوبی | رقص و پایکوبی در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب رابطه جنسی | داشتن رابطه جنسی در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا