فال سال ۱۳۹۹ بر اساس طالع بینی سال موش

اگر می‌خوای بدونی فال سال ۱۳۹۹ چیه و در سال جدید در چه وضعیتی هستی، ببین از اول سال چه هدفی رو دنبال کردی و چه برنامه‌ای برای یک سال پیش‌ رو داری. پس سرنوشت هرکس به دست خودش نوشته می‌شه و این‌ها فقط توصیه‌هایی برای بهتر زندگی کردن هستن.

به امید آن که سالی پربار و همراه با موفقیت پیش‌روتون باشه. بیایید در آستانه سال نو، خود را تکانی بدیم و خانه‌تکانی مغز خودمون رو آغاز کنیم و از اون‌هایی نباشیم که هی در و دیوار خونه‌هاشونو می‌سابن و فرش می‌شورن و هی خرید می‌کنن، خلاصه همه چیز رو تمیز می‌کنن جز اتاق دلشونو!

بیایید وقتی عید شد، اگر از کسی هم دلخور هستیم، به حرمت حضور عید همدیگر رو ببوسیم و همه چی رو فراموش کنیم. بیاین حرمت عید و بهارو بفهمیم و فقط تاریخ کینه‌ها مونو یه سال دیگه تمدید نکنیم!

الهی که کولاک عشق تو کلبه زندگیتون وزیدن بگیره و حمایت خودتون رو از ما دریغ نکنین. عیدتون مبارک!

 فال سال 1399
فال سال ۱۳۹۹

سال موش: سال‌های ۱۳۲۷، ۱۳۳۹، ۱۳۵۱، ۱۳۶۳، ۱۳۷۵، ۱۳۸۷ ، ۱۳۹۹

امسال باید سعی کنی از روحیه تهاجمی خودت دست برداری و بیشتر با اطرافیان بسازی، نسبت به خرج کردن‌هایت دقت بیشتری داشته باشی و برای آینده‌ات اندوخته‌ای کنار بگذاری. امسال می‌تواند یکی از بهترین سال‌های زندگی‌ات باشد به شرط آن که بر احساس نارضایتی خود غلبه کرده و نیمه پر لیوان را ببینی. در مجموع یک آرامش نسبی را تا آخر سال تجربه خواهی کرد.

سال گاو: سال‌های ۱۳۲۸ ،۱۳۴۰، ۱۳۵۲، ۱۳۶۴، ۱۳۷۶، ۱۳۸۸

سال پرکار و تلاشی پیش رو داری و کارهای نیمه‌تمام سال قبل را به خوبی به پایان می‌رسانی. امسال باید بر خشم خودت غلبه کنی و کمتر از کوره به‌در روی. در حیطه شغلی، در راه‌های خوبی قدم می‌گذاری و با خلاقیت ذاتی خودت نسبت به اطرافیانت موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنی. در ابتدای سال زندگی‌ات با آرامش بیشتری همراه است.

سال ببر: سال‌های ۱۳۲۹، ۱۳۴۱، ۱۳۵۳، ۱۳۶۵، ۱۳۷۷، ۱۳۸۹

سعی کن امسال از افراط و تفریط در کارها بپرهیزی و به اعتدال و میانه‌روی روی آوری. بی‌قراری و عجول بودن جزء صفات ذاتی شماست ولی می‌توانی آن را کنترل کنی. در مجموع متولدین سال ببر در سال بز با فراز و نشیب‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند و سال چندان راحتی ندارند. ولی در صورتی که خودت را با دیگران وفق دهی و در مورد مسائل جزئی دچار غرور نشوی، سال خوبی را پشت سر می‌گذاری.

 فال سال 1399
فال سال ۱۳۹۹

سال خرگوش: سال‌های ۱۳۳۰، ۱۳۴۲، ۱۳۵۴، ۱۳۶۴، ۱۳۷۸، ۱۳۹۰

با آن که خواهان یک زندگی آرام و بی‌دردسر هستی ولی امسال باید خودت را آماده مبارزه کنی وگرنه در انتهای سال چیزی به دست نمی‌آوری. محافظه‌کاری را کنار بگذار و از تغییر و دگرگونی در زندگی و محیط اطراف خودت هراسی به دل راه نده. کاری را که سال‌ها قبل می‌بایستی انجام دهی و به دید اطرافیان انجام آن قدری دیر شده را در اولویت کارهایت قرار بده تا شاید تا آخر سال موفق به انجام آن شوی.

سال‌ اژدها: سال‌های ۱۳۳۱، ۱۳۴۳، ۱۳۵۵، ۱۳۷۹، ۱۳۹۱

امسال سالی است که بر رقبای خودت پیروز می‌شوی، یکی از بهترین سال‌هایی که در انتهای سال احساس سربلندی خواهی کرد. البته باید از لجوجی و یکدندگی دست برداری و انعطاف‌پذیرتر شوی. هر کاری را که در ابتدای سال بخواهی و شروع کنی، آن را با موفقیت به پایان می‌رسانی و از نعمت شانس برخورداری. البته برنامه‌ریزی اوایل سال میزان موفقیت شما در آخر سال را تعیین می‌کند.

سال مار: سال‌های ۱۳۳۲، ۱۳۴۴، ۱۳۵۶، ۱۳۶۸، ۱۳۸۰، ۱۳۹۲

امسال برایت پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. باید تصمیمات خودت را به سرعت و بدون تغییر عملی کنی و در انجام آن‌ها قاطعیت داشته باشی. در شراکت با دیگران باید هوشیار باشی و گول ظاهر قضایا را نخوری. در اواسط سال موقعیت‌های خوبی برایت پیش می‌آید ولی رقبایی داری که مانع رسیدن شما به اهدافت می‌شوند. در مجموع در طول سال باید مبارزه کنی و در آخر سال نتیجه آن را ببینی.

سال اسب: سال‌های ۱۳۳۳، ۱۳۴۵، ۱۳۵۷، ۱۳۶۹، ۱۳۸۱، ۱۳۹۳

مشکلاتی داری که از سال قبل با خودت به سال جدید آوردی و تا آن‌ها را از سر راهت برنداری، پیشرفتی نخواهی داشت. خودپسندی و گاهی اوقات غرور بخشی از وجودت است و باید سعی کنی این خصلت را از خودت دور کنی. یک تغییر یا جابه‌جایی اساسی در زندگی‌ات صورت می‌گیرد. امسال از هوش و ذکاوت خودت بیشتر استفاده کن،‌ موقعیت‌های خوبی برایت پیش می‌آید که حتی دور از انتظار خودت است.

سال بز (گوسفند): سال‌های ۱۳۳۴، ۱۳۴۶، ۱۳۷۰، ۱۳۸۲، ۱۳۹۴

در سال جدید اعتماد به نفس خودت را بیشتر کن و در انجام کارهایت منتظر اظهار نظر دیگران نباش، خودت تصمیم بگیر. اگر بخواهی دچار تردید شوی، خیلی از موقعیت‌های خوب زندگی را از دست می‌دهی. افراد جدیدی به زندگی‌ات وارد می‌شوند و تغییر و تحولاتی اساسی در زندگی‌ات رخ می‌دهد که شاید سال‌ها انتظارشان را می‌کشیدی. تنبلی را کنار بگذار و سال خوبی را پشت سر بگذار.

 فال سال 1399
فال سال ۱۳۹۹

سال میمون: سال‌های ۱۳۳۵، ۱۳۴۷، ۱۳۵۹، ۱۳۷۱، ۱۳۸۲

امسال یکی از بهترین سال‌های عمرت است و شانس خوبی برای مشهور و سرشناس شدن داری. امسال بیشتر از هر سال دیگری شانس می‌آوری و موفقیت‌های خوبی به دست می‌آوری. البته به شرط آن که خودت را با اطرافیان وفق دهی و احساس برتری نداشته باشی. از نظر مالی شاید آن‌طور که دلت می‌خواهد به خواسته‌هایت نرسی ولی از سال قبل راضی‌تر خواهی بود.

سال خرس: سال‌های ۱۳۳۶، ۱۳۴۸، ۱۳۶۰، ۱۳۷۲، ۱۳۸۴

اگرچه آدم فعال و اهل عملی هستی ولی گاهی اوقات دوست داری به خیال‌بافی بپردازی و هیچ‌گاه هم نمی‌توانی واقعیت را با رویاهای خودت هماهنگ کنی. سال‌ها از این موضوع صدمه خوردی و به خواسته‌های قلبی خودت نرسیدی. بیا و امسال واقع‌بین باش و هدف‌هایی را دنبال کن که در حد و توانت باشد. استعدادها و توانایی‌هایت خیلی بیش از این‌هایی است که تا به حال بروز داده‌ای.

سال سگ: سال‌های ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵

بیا و امسال منطقی‌تر باش و کمتر از روی احساس و عواطف عمل کن. به دیگران و مشکلات‌شان هم فکر کن ولی خودت را اولویت زندگی‌ات قرار بده. گاهی اوقات در زندگی آنقدر خودت را وقف دیگران می‌کنی که از خودت غافل می‌شوی. در اوایل سال آرامش بیشتری داری ولی با قبول چند مسئولیت خودت را زیر بار مشکلات می‌بری. از همان ابتدای سال هنر «نه» گفتن را بیاموز.

 فال سال 1399
فال سال ۱۳۹۹

 

سال خوک: سال‌های ۱۳۳۸، ۱۳۵۰، ۱۳۶۲، ۱۳۷۴، ۱۳۸۶

دل‌نگرانی‌هایی از ابتدای سال همراهت می‌شوند که هیچ‌کدامشان ماندگار نیستند و یا بهتر بگویم هیچ‌کدامشان واقعی نیستند و فقط ساخته فکر و ذهن خودت هستند. سعی کن آن‌ها را از همان ابتدای سال کنار بگذاری. سعی کن در سال جدید زیاد کج‌خلقی نکنی و با دیگران مهربان و خوشرو باشی. برای تمدید اعصاب خودت به سفر برو و از گشت و گذار در شهرها و سرزمین‌های دیگر لذت ببر.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا