طرز تهیه اسنک گوشت و سیب زمینی و قارچ خوشمزه در تابه و فر

دستور پخت اسنک گوشت چرخ کرده

طرز تهیه اسنک گوشت

اسنک گوشت چرخ کرده یکی از اسنک های بسیار راحت است که شما می توانید مواد میانی اسنک را به دلخواه خود تغییر دهد و در تابه یا فر یا ساندویج ساز این اسنک خوشمزه را تهیه کنید. برای تهیه اسنک باید از نان تست تازه استفاده کنید تا اسنک شما ترد و خوشمزه باقی بماند. شما می توانید این اسنک خوشمزه را با سس های دلخواه خود سرو کنید. امروز در جدول یاب طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده را به شما آموزش خواهیم داد همراه ما باشید.

مواد لازم

گوشت چرخ کرده ۳۰۰ گرم
سیب زمینی ۱ عدد
قارچ ۱۵۰ گرم
فلفل دلمه ۱/۲ عدد
پیاز ۱ عدد
رب ۱ ق غذا خوری به دلخواه
پنیر ورقه یا پیتزا به مقدار لازم
نان تست ۱ بسته
نمک، فلفل سیاه، آویشن به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک گوشت چرخ کرده

مرحله اول: تفت دادن مواد

ابتدا پیاز را پوست بگیرید و نگینی ریز خرد کنید و داخل تابه بدون افزودن روغن کمی تفت دهید تا سبک شود و بعد روغن و کمی زردچوبه اضافه کنید و گوشت و ادویه ها را اضافه کنید و تفت دهید تا حسابی مواد یکدست و گوشت سرخ شود. سیب زمینی را نیز پوست بگیرید و مکعبی خیلی ریز خرد کنید و به گوشت اضافه کنید و تفت دهید تا نرم شود.

مرحله دوم: افزودن قارچ و فلفل و دلمه

در ادامه باید قارچ های شسته شده و اسلایس شده را به همراه فلفل دلمه نگینی زیر اضافه کنید و تفت دهید تا آب اضافه قارچ کشیده شود دقت کنید مواد اسنک باید کاملا بدون آب باشد و در این مرحله به دلخواه می توانید کمی رب نیز اضافه کنید.

مرحله سوم: تهیه اسنک به سه روش

برای پخت اسنک می توانید ساندویچ ساز را گرم کنید تا داغ شود و بعد یک نان تست را بردارید کمی سس کچاب روی آن بزنید از مواد گوشتی روی آن قرار دهید و بعد کمی پنیر پیتزا رنده شده یا ورقه ای روی مواد قرار دهید و یک نان تست دیگر روی مواد قرار دهید و برای ۱۰ دقیقه داخل ساندویچ ساز قرار دهید. برای پخت در تابه باید کمی تابه را چرب کنید و اسنک را داخل تابه قرار دهید و یک جسم سنگین روی آن قرار دهید و بگذارید تا یک طرف اسنک برشته شود و بعد برگردانید. برای پخت اسنک در فر باید یک ظرف پیرکس را کمی چرب کنید و نان تست را داخل آن قرار دهید و کمی پنیر و سس و مواد گوشتی و یک لایه نان تست قرار دهید و روی نان را کمی چرب کنید و در فر از قبل گرم شده به مدت ۱۵ دقیقه با دمای ۱۸۰ قرار دهید. نوش جان

فوت و فن های دستور پخت اسنک گوشت و قارچ

  1. منظور از جسم سنگین یک ظرف یا شی سنگین است که باعث شود لایه ها بهم چسبیده شوند.
  2. بعد از پخت اسنک می توانید روی آن سس و کمی فلفل قرمز و آویشن بزنید.
  3. می توانید از ذرت یا نخود فرنگی به دلخواه استفاده کنید.
‫۵/۵ (۱ امتیاز )
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا