طرح ترافیک در اردیبهشت ماه ۹۹ از چه روزی اجرا می شود؟

در این مطلب از چدولیاب، توضیحاتی درباره زمان اجرای طرح ترافیک در اردیبهشت ماه ۹۹ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ظهر امروز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی جلسه شورای عالی ترافیک تهران با حضور پیروز حناچی ، مناف هاشمی و تعدادی دیگر از مدیران شهری همچنین علیرضا زالی ، رئیس ستاد مقابله با کرونا شهر تهران، نماینده استاندار تهران، محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر و رئیس پلیس راهور تهران در دفتر شهردار برگزار شد.

طرح ترافیک در اردیبهشت ماه ۹۹

در پایان جلسه امروز ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شورای عالی ترافیک مقرر شد تا طرح ترافیک تهران مجددا از روز ۲۹ اردیبهشت اجرایی شود.

طبق اعلام علیرضا زالی ، رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران، این ستاد نیز با اجرای طرح ترافیک از ۲۹ اردیبهشت ماه به صورت مشروط موافقت کرده است. به گفته وی اگر بعد از اجرای طرح ترافیک میزان ابتلا به بیماری کرونا افزایش پیدا کند، در اجرای طرح ترافیک تجدید نظر می شود. همچنین ساعت طرح ترافیک از ۸ تا ۱۶ می‌شود و خروج از طرح هم از ساعت ۱۴ آزاد است.

لازم به ذکر است که ساکنین محدوده طرح تخفیف ۵۰ تا ۷۰ درصدی دریافت می کنند که برای این کار مجوزهای لازم از شورا گرفته شود. تاکسی‌ سرویس ها، تاکسی های اینترنتی و خودرو‌های کادر بیمارستانی می توانند به صورت رایگان تا زمانی که این شرایط وجود دارد در هر دو محدوده تردد کنند.

اجرای طرح ترافیک بعد از عید فطر

?مدیر روابط عمومی شهرداری تهران: طرح ترافیک از اولین روز کاری پس از تعطیلات عید سعید فطر اجرا می‌گردد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا