ماجرای صحبت های جنجالی دونالد ترامپ درباره کوچک ترین فرزند خود چه بود؟ + عکس

در این مطلب، توضیحاتی درباره ماجرای صحبت های جنجالی دونالد ترامپ درباره کوچک ترین فرزند خود یعنی بارون ترامپ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. دونالد ترامپ ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در جریان یک کمپین تبلیغاتی در ایالت لاس وگاس که روز جمعه برگزار شد، در اتفاقی نادر، بارون، کوچک ترین فرزند خود را به همراه داشت و در آن یک گفتگوی صوری بین خود و بارون را روایت کرد!

وی در حالی که در مورد بهداشت و بیمه خدمات درمانی در ایالات متحده آمریکا صحبت می کرد و از سیاست های پیشنهادی دموکرات ها در این مورد انتقاد می کرد، گفت که بارون می تواند سایت بیمه خدمات درمانی بهتری نسبت به آنچه طرح باراک اوباما در این زمینه برای ثبت نام شهروندان در نظر گرفته بود، بسازد!

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در این باره چنین گفت: ” ما اکنون برنامه هایی را پیشنهاد می دهیم که تا ۶۰ درصد ارزان تر هستند. ما می خواهیم بخش خدمات درمانی را به بخشی بزرگ از کمپین تبلیغاتی مان تبدیل کنیم. ما می خواهیم از مردم با شرایط قبلی محافظت کنیم و همیشه این کار را خواهیم کرد. “

دونالد ترامپ سخنان خود در این زمینه و انتقاد از سیاست های بخش سلامت باراک اوباما چنین ادامه داد: ” ما بسیار بهتر از آن ها این موضوع را مدیریت می کنیم. به یاد دارید زمانی که آن ها- اینجا جالب ترین بخش قضیه است- آن وبسایت ۵ میلیارد دلاری را داشتند. ۵ میلیارد دلار. قرار بود هزینه اش ۵ میلیون دلار باشد. من در خانه پسری دارم، او ۱۳ ساله است! او در کار با کامپیوتر یک نابغه است. “

در سال ۲۰۱۶ میلادی ، ترامپ از حزب جمهوری‌ خواه ، با راه‌ اندازی یک کمپین سیاسی علیه رقیب خود یعنی هیلاری کلینتون ، توانست در ایالت‌ های خاکستری مانند کارولینای شمالی و فلوریدا پیروز شود! علاوه بر این، تبلیغات ترامپ در ایالت‌ هایی مانند پنسیلوانیا، ویسکانسین و میشیگان که به دیوار آبی شهرت یافته بودند نیز جواب داد و او توانست در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی به پیروزی برسد.

صحبت های جنجالی دونالد ترامپ

در انتها بد نیست بدانید انتخابات ریاست‌ جمهوری ایالات متحده آمریکا برای ۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی یعنی ۱۳ آبان ماه سال ۱۳۹۹ شمسی برنامه‌ ریزی شده است؛ انتخاباتی که در طی آن، پنجاه و نهمین انتخابات چهار سال یک بار ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا برای انتخاب چهل و ششمین رئیس‌ جمهور ایالات متحده آمریکا به همراه معاون او برگزار خواهد شد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا