ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در برنامه پرشین گات تلنت چه بود؟ + عکس

در این مطلب، بیشتر درباره درباره ماجرای گردنبند جنجالی مهناز افشار در برنامه پرشین گات تلنت توضیح خواهیم داد! با ما همراه باشید. مهناز افشار ، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و سلبریتی جنجالی که مدتی است در شبکه MBC پرشیا (یکی از شبکه های سعودی) مشغول به فعالیت شده است، حاشیه های تازه‌ ای را در شبکه‌ های اجتماعی ساخته است! لازم به بیان است شبکه MBC Persia یکی از کانال‌ های گروه MBC است؛ مرکز پخش خاورمیانه (Middle East Broadcasting Center) یا به MBC بیش از ۱۰ کانال تلویزیونی دارد. کانال خبری ” العربیه ” هم متعلق به همین گروه رسانه‌ ای است!

گردنبند جنجالی مهناز افشار

مهناز افشار در جدیدترین اقدام جنجالی خود، در آخرین قسمت پخش شده از برنامه استعدادیابی پرشین گات تلنت، گردنبندی از نقشه ایران را بر گردن انداخته بود که در آن استان خوزستان از نقشه حذف شده بود! اتفاقی عجیب و قابل تامل!

امید دانا ، فعال اپوزیسیون خارج نشین ، تصویری از این گردنبند را بر گردن مهناز افشار منتشر کرده است و در توئیتر خود، در این باره این چنین نوشت: ” تاکنون سلیبریتی‌ ها دریای مازندران و خلیج فارس را حذف می‌ کردند، ولی مهناز افشار کل خوزستان را از نقشه ی ایران حذف کرد! اونم در برنامه‌ ای که پولش را سعودی‌ ها می‌ پردازند و اعتقاد دارند خوزستان بخشی از عربستان است! منی که اهل تجملات هستم تاکنون هیچ گردنبند ایرانی را این‌ گونه ندیده ام! “

لازم به بیان است انتشار این پست در توئیتر، با واکنش تند و انتقادی کاربران و فعالان فضای مجازی همراه شد!

در انتها لازم به بیان است برنامه استعدادیابی پرشیاز گات تلنت با نام اصلی ” Persia’s Got Talent ” و نام اختصاری ” PGT ” به کارگردانی و تهیه کنندگی آرش سبحانی و محصول شبکه MBC پرشیا ، یک مسابقه تلویزیونی است که استعدادهای درخشان ایرانی را از سرتاسر نقاط جهان کشف می‌ کند. این مسابقه تلویزیونی با حضور ۴ داور و گاهی اوقات با حضور یک مهمان ویژه و دو مجری برگزار می‌ شود. ضبط این مسابقه ضبط در شهر استکلهم ، پایتخت کشور سوئد انجام یافته است.

لازم به بیان است دو مجری این برنامه استعدادیابی، فرزان اطهری و تارا گرامی هستند! همچنین چهار مجری این برنامه استعدادیابی عبارتند از ابراهیم حامدی با نام هنری ابی (خواننده) ، مهناز افشار (بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون) ، آرش لباف با نام هنری آرش (خواننده، ترانه‌ سرا و تهیه‌ کننده) و همچنین نازنین نور با نام اصلی نازنین نوشین‌ نور (نویسنده و بازیگر)

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا