نحوه ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا + آموزش ویدیویی

در این مطلب، توضیحاتی درباره نحوه ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. با شیوع ویروس کرونا ، دولت علاوه بر حمایت از اقشار متضرر از این ویروس منحوس، تصمیم گرفت با پرداخت وام یک میلیون تومانی به سایر شهروندان، از آن ها نیز حمایت کند. هفته گذشته حسن روحانی ، رئیس جمهوری ایران در جلسه هیئت دولت اعلام کرد: ” بیش از ۲۳ میلیون خانوار یارانه بگیر اعتبار یک میلیون تومانی دریافت می کنند.

ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا

شب گذشته ۲۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، همتی رئیس بانک مرکزی درباره نحوه دریافت وام یک میلیون تومانی، گفت: ” نیازی نیست که مردم در سامانه ثبت نام کنند، لذا تمام یارانه بگیران شامل این طرح می شوند و با دریافت پیامکی از سوی وزارت کار می توانند آمادگی خود را اعلام کنند و قبل از ماه مبارک رمضان، این وام در حساب مردم خواهد بود. قسط وام ماهانه ۳۵ هزار تومان بوده که بازپرداخت آن هم ۳۰ ماهه در نظر گرفته شده است.

کد ملی سرپرست خانوار را حداکثر تا روز یکشنبه ۹۹/۱/۳۱ از طریق تلفن همراهی که به نام سرپرست خانوار است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. تاکید می شود برای اعلام تقاضا، هیچ گونه مراجعه به بانک ها و سازمان های دولتی نیاز نیست.

پیامک دریافت وام یک میلیون تومانی، از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۷ فروردین ماه سال جاری، با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار‌های دریافت کننده یارانه، ارسال می شود. خانوار‌های یارانه بگیر، در صورت تقاضای وام یک میلیونی، کد ملی سرپرست خانوار را در پاسخ به پیامکی که از سرشماره v.refah آمده ارسال می کنند. “

و در انتها آموزش ویدیویی نحوه ثبت نام دریافت وام یک میلیون تومانی کرونا

زمان واریز وام یک میلیون تومانی کرونا اعلام شد

حسین میرزایی ، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی کرونا درباره زمان واریز وام یک میلیون تومانی در شرایط کرونا گفت: ” افرادی که تا امشب یعنی ۳۱ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، پیامک به ۶۳۶۹ ارسال کنند، پنجشنبه این هفته مبلغ یک میلیون تومان به حسابشان واریز می شود. این وام به کسانی تعلق می گیرد که پیش از این یارانه دریافت می کردند، سرپرست خانوار هستند و سیم کارت به نام آنهاست.

افرادی که تا هفتم اردیبهشت ماه پیامک بزنند، پنجشنبه آینده وام یک میلیون تومانی برایشان واریز می شود. افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست می توانند تا ۱۸اردیبهشت برای تهیه سیم کارت مراجعه کنند و وام این افراد پس ماه از ماه مبارک رمضان به حسابشان واریز می شود.

ارسال پیامک با سیم کارت شخصی به منزله این است که افراد متقاضی دریافت وام یک میلیون تومانی هستند و علاوه بر آن اجازه می دهند که ٣٠ قسط به مبلغ ٣۵ هزار تومان از یارانه کسر شود. “

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا