سپرده بلندمدت یک ساله بانک سپه (قوامین سابق) چیست؟ + محاسبه سود بانکی بانک قوامین

در این مطلب، توضیحاتی درباره سپرده بلندمدت یک ساله بانک قوامین و همچنین محاسبه سود بانکی بانک قوامین خواهیم داشت! با ما همراه باشید. بانک قوامین ، یک شرکت خدمات مالی و بانکداری است که با حمایت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۱ شمسی تاسیس شد.

سپرده بلندمدت یک ساله بانک قوامین

بانک قوامین به موجب اطلاعیه بانک مرکزی ایران در تاریخ ۱۱ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ شمسی در بانک سپه ادغام گردید. روابط عمومی بانک قوامین در ۱۲ آبان ماه سال ۱۳۹۲ شمسی در وب سایت این بانک اعلام کرد که این بانک در دومین اجلاس بین المللی اکوایت موفق به دریافت نشان و استاندارد بین المللی رضایتمندی مشتریان یعنی ISO 10004:2012 و نیز نشان بین المللی نوآوری در مدیریت بانکداری از سوی اتحادیه اروپا شده است.

افتتاح انواع حساب های کوتاه مدت نظیر حساب زرین، حساب قوامین کارت (کارت الکترونیکی)، حساب قرض الحسنه جاری (دسته چک بانکی)، حساب قرض الحسنه پس انداز و همچنین حساب های بلند مدت یک ساله تا پنج ساله از عمده ترین خدماتی است که در خصوص افتتاح حساب به مشتریان عرضه می شود.

سپرده های سرمایه گذارى در بانک قوامین

سپرده سرمایه گذارى مدت دار سپرده ای است که اشخاص به قصد سرمایه گذارى نزد بانک گذاشته و بانک را در به کارگیرى و استفاده از سپرده به صورت مشاع طبق مقررات پیش بینى شده در قانون عملیات بانکى بدون ربا وکیل و وکیل در توکیل به غیر قرار داده تا با داشتن حق مصالحه منافع را پس از کسر حق الوکاله خود به تناسب مبلغ و مت، محاسبه و پرداخت نماید.

نکته مهم

بر اساس دستورالعمل های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، حداقل ماندگاری که هرگونه سپرده جهت تخصیص سود علی الحساب می بایست در بانک داشته باشد، ۳۰ روز تمام می باشد.

 انواع سپرده های سرمایه گذاری بانک قوامین

  • سپرده سرمایه گذارى کوتاه مدت
  • سپرده سرمایه گذارى بلند مدت

سپرده سرمایه گذارى کوتاه مدت به انواع سپرده هایى اطلاق می گردد که مدت سپرده گذاری در آن ها کم تر از یک سال باشد؛ حداقل براى ۳۰ روز نزد بانک باقى بماند و مبلغ سپرده نیز از حداقل مبلغ تعیین شده براى افتتاح حساب کمتر نباشد.

حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت بدون سررسید

این نوع سپرده بدون سررسید زمانی می باشد و حداقل موجودی جهت افتتاح آن در حال حاضر ۱۰۰،۰۰۰۰ ریال می باشد. ملاک محاسبه سود در این سپرده روزشمار می باشد و به کم ترین مانده در روز تعلق گرفته و به صورت ماهیانه واریز می گردد. واریز به حساب و نیز برداشت از آن بدون محدودیت قابل انجام است.

سپرده بلندمدت یک‌ساله بانک قوامین

سود
۱۵ ٪ (برداشت زودتر از موعد یک سال با نرخ شکست ۱۰ درصد است.)
حداقل موجودی
۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان
کارت بانکی
ندارد.
دسترسی آنلاین
ندارد.
تخفیف بیمه ایندارد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا