پست جدید زینب سلیمانی دختر سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام

در این مطلب، درباره پست جدید زینب سلیمانی دختر سردار حاج قاسم سلیمانی در اینستاگرام توضیحاتی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. زینب سلیمانی ، فرزند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برای مدتی فعال بوده است و حتی صفحه او، پس از واکنش ” به صبا کمالی ” در جریان ماجراهای مربوط به دختر آبی ، توسط اینستاگرام بسته شده بود! وی سپس باز هم در اینستاگرام به فعالیت پرداخت! اما برای مدتی ساکت بود و پست یا استوری به اشتراک نمی گذاشت! اما وی به تازگی انتشار پست و استوری در اینستاگرام خود پرداخته است!

زینب سلیمانی در جدیدترین پست خود، برای نخستین ‌بار به انتشار دست ‌نوشته سردار قاسم سلیمانی به ‌مناسبت فرا رسیدن ماه محرم پرداخت!

” کشوری که در قلب، اسمِ حسین را دارد، فرهنگِ عاشورا را دارد، باید در زیست و فرهنگ الگوی جهان شود. ”

 

زینب سلیمانی دختر کوچک سردار حاج قاسم سلیمانی پس از شهادت پدر ، فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرد. او در جدیدترین پست خود با دردودل با پدر پرداخته است.

پست جدید زینب سلیمانی در اینستاگرام

زینب در پست اینستاگرام خود چنین نوشته است:

سلام بابا جان

سلام عشق من

سلام قلب من

۳۷ روز از نبودنت میگذرد

۳۷ بدون اینکه صداتو بشنوم میگذرد

۳۷ روز نفس‌هاتو‌ حس نمیکنم

۳۷ روز لبخندتو ندیدم

۳۷ روز مثل مثل آواره‌ها از در خانه سرگردانم

میگردم اما پیدایت نمیکنم

من به روزهای نشنیدن صدایت عادت ندارم

من به روزهای بی‌تو عادت ندارم

منو تو تنها پدر و دختر نبودیم رفیق هم بودیم انیس و‌ مونس هم بودیم همه جا با هم کنار هم بودیم.

حالا تو بگو من چه کنم؟؟! روز ها بی‌تو نمیگذرن…

هنوز منتظرم در خانه را باز کنی و کیفت را بر زمین بزاری و منو صدا کنی

زینب؟! کجایی پس؟ من آمدم … “

لازم به بیان است زینب سلیمانی در گذشته در اینستاگرام برای مدتی فعال بوده است اما صفحه او، پس از واکنش ” به صبا کمالی ” در جریان ماجراهای مربوط به دختر آبی ، توسط اینستاگرام بسته شده است! زینب سلیمانی ، دختر سردار قاسم سلیمانی با انتشار یک استوری در صفحه ی اینستاگرام خود، به اظهارنظر صبا کمالی بازیگر، سینما و تلویزیون درباره امام حسین (ع) و ماجرای فوت سحر خدایاری واکنش نشان داده بود. دختر آبی ماجرای دختر هوادار فوتبال است که وقتی وی برای گرفتن تلفن همراه خود به دادسرا مراجعه می کند، متوجه می شود که بایستی برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد. او بعد از شنیدن این خبر برآشفته می شود و از دادسرا خارج می شود و به گفته شاهدان، در حالی که فریاد می‌ کشید و از موضوعی اعتراض داشت، اقدام به خودسوزی می نماید! او در ادامه با ۹۰ درصد سوختگی از نوع درجه ۳ به بیمارستان منتقل می شود.

اما او پس از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فعالیت خود را دوباره در اینستاگرام آغاز کرده است.

آدرس اینستاگرام زینب سلیمانی

لازم به توضیح است اینستاگرام زینب سلیمانی ، مدتی است که غیرفعال شده است.

آدرس توئیتر زینب سلیمانی

znb_soleimany

zeinabsoleimany

البته لازم به بیان است سال گذشته ، خبری مبنی بر جعلی بودن صفحه دختر سردار سلیمانی در توییتر منتشر شد. پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی و صحبت ‌های باصلابت زینب سلیمانی دختر این دلاورمرد ایرانی، صفحه ‌ای با نام زینب سلیمانی در  توییتر مشغول به فعالیت شد پیگیری‌ ها در آن زمان نشان داد که زینب سلیمانی هیچ صفحه ‌ای در توییتر ندارد و این صفحه جعلی است.

پس از انتصاب سردار قاآنی به سمت فرمانده جدید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حساب جعلی ‌ای به نام وی نیز در توییتر به وجود آمده بود که پیگیری ‌ها نشان داد این صفحه اصالت نداشته است. سال گذشته، شایعه تابعیت آمریکایی زینب سلیمانی در فضای مجازی توسط عده ‌ای از کاربران منتشر شده بود که مشخص شد این موضوع به هیچ وجه صحت نداشته است و سایت منتشر کننده شایعه هم این موضوع را اصلاح کرد.

 

۲ ۱ رای
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
1 دیدگاه
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
محمد حسین اسکندری
محمد حسین اسکندری
3 سال قبل

در این دنیای پر از تزویر و دو رویی باید کسی می بود که بتواند تا حدی در مقابل زیاده روی های ظالمینی چون داعش،تکفیری،امیرکا،بایستد و از مظلومین جهان دفاع کند و دست شان را پر کند این فرد قاسم سلیمانی بود این آزاده مرد بود که توانست تمامی بر نامه ریزی های دشمن را بهم بزند حاج قاسم نمونه ی بارز مَن اَخافَ الله اَخافَ الله مِنهُ کُلُ شَی بود ما مدیون این مرد بزرگ و خانواده بزرگوارش هستیم و من به خواهر گران قلبمان خانم زینب سلیمانی می گویم که من و امسال من تا جان در بدن… مطالعه بیشتر »

دکمه بازگشت به بالا