اجرای زنده مهراد جم در برنامه فرمول یک + ویدیو

در این مطلب، ویدیویی از اجرای زنده مهراد جم در برنامه فرمول یک ویژه نوروز ۹۹ با مجریگری سید علی ضیا را خواهیم دید! با ما همراه باشید. شب گذشته ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی ، مهراد جم خواننده جوان موسیقی پاپ مهمان برنامه ” فرمول یک ” ویژه نوروز ۹۹ با اجرای سید علی ضیا بود؛ او در این برنامه تلویزیونی به اجرای زنده آهنگ ” گل شقایق ” پرداخت!

اجرای زنده جم در این برنامه تلویزیونی، با واکنش های گوناگون طرفداران خود مواجه شد!  مهراد جم ، خواننده جوان و نوظهور متولد ۱۴ مرداد ماه سال ۱۳۷۶ شمسی در شهر آبادان می باشد. درباره مهراد بد نیست بدانید که نام اصلی او، ” محسن سعیدی کیا ” می باشد! او پس از شروع فعالیت در عرصه ترانه سرایی، نام هنری ” مهراد جم ” را برای خود برگزید تا راحت تر در یاد بماند.

مهراد فعالیت خود در عرصه ی موسیقی را از ترانه سرایی و آهنگسازی شروع کرد! وی اکنون به عنوان یک خواننده پاپ مشغول به فعالیت است؛ خواننده ای که مورد اسقبال زیادی از سوی مردم قرار گرفته است و روز به روز بر تعداد طرفداران وی افزوده می شود.

مهراد در ابتدا فعالیت خود را به صورت جدی در دنیای بازیگری آغاز کرد! او در سال ۱۳۹۰ شمسی و وقتی تنها ۱۴ سال سن داشت در سریال ” چای شیرین ” به کارگردانی و تهیه کنندگی پیمان ماندگار به ایفای نقش پرداخت. جالب است بدانید آواز خوانی او در سریال ” چای شیرین ” بسیار مورد توجه قرار گرفت و بسیاری دوست داشتند تا مهراد در آینده ، وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود!

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا