دانلود تیتراژ سریال دوپینگ با صداى محمد بحرانى

در این مطلب، امکان مشاهده و همچنین دانلود تیتراژ سریال دوپینگ با صداى محمد بحرانى فراهم شده است! با ما همراه باشید. سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودى و به تهیه‌ کنندگی سید امیر پروین‌ حسینی که از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن می رود، از تیتراژ جدید خود با صداى محمد بحرانى رونمایى کرد! در ادامه تیتراژ سریال دوپینگ را خواهیم دید:

سریال “ دوپینگ ” هر شب ساعت ٢٠:۴۵ روى آنتن شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مى‌ رود و بازیگرانى همچون شبنم مقدمی ، هادی حجازی فر ، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد ، علیرضا آرا ، فرزین محدث ، میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده به ایفاى نقش می‌ پردازند.

بد نیست بدانید محمد بحرانی ، صداپیشه و بازیگر متولد سال ۱۳۶۰ شمسی در شهر شیراز می باشد. وی از سال ۱۳۸۰ وارد تلویزیون شد و اکثر کارهایش کودک و عروسکی بوده‌ است. علاقه محمد به نمایش عروسکی از جشنواره‌ های تئاتر عروسکی دانشجویی آغاز شد. او که در آن دوران چند کار در این حیطه داشت، با گذر زمان به این موضوع علاقمند شد. در سال ۱۳۸۰ شمسی در همین حین که مریم سعادت که داور یکی از این جشنواره‌ ها بود، کار وی را پسندید و از او برای کار در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد. از همان‌ جا بود که فعالیت او در این مسیر جدی شد. اکثر کارهای وی از سال ۱۳۸۰ شمسی که او وارد تلویزیون شده است، در ژانر کودک و کارهای عروسکی بوده‌ است.

از جمله کارهای محمد بحرانی پیش از ورود به مجموعه ” کلاه‌ قرمزی ” مجموعه‌ های ” استاد همه‌ چی‌ دون ” و ” شهر کودکان ” بود. این بازیگر در یکی از آخرین فعالیت‌ های هنری خود، صداپیشه ی عروسک ” جناب خان ” در برنامه ” خندوانه ” به کارگردانی رامبد جوان حضور داشته‌ است. او همچنین در سریال دوپینگ نیز به ایفای نقش پرداخته است!

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا