خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال شرم

در این مطلب از سایت حدولیاب خلاصه داستان قسمت سیزدهم سریال شرم را می خوانید: این سریال یک ملودرام اجتماعی است که بخش زیادی از آن معمایی بوده و کم کم داستان آن بازگشایی می‌شود و برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود.

قسمت سیزدهم سریال شرم

لعیا و مادرش باهم درباره شرکت و ساختمانی که به صورت بزن درویی به دست بهزاد ساخته است صحبت می‌کنند. لعیا به شرکت می‌رود که حسام با او تماس می‌گیرد و می‌گوید به سر ساختمان برود اما لعیا قبل از رفتن نامه اخراج بهزاد را به آبدارچی شرکت می‌دهد تا به او برساند و خودش می‌رود.
بهزاد از شرکت مستقیما به خانه پوران خانم می‌رود و با او صحبت می‌کند اما وقتی مقاومت او را می‌بیند، او را تهدید می‌کند و می‌رود.
پوران به همراه شوهرش برای عرق دست هایش به دکتر می‌رود که دکتر می‌گوید دلیل آن استرس و اضطراب است و هیچ علت دیگر ندارد.
مختاری باز هم به پوران زنگ می‌زند و او بدتر از همیشه از همسرش جدا می‌شود و می‌گوید باید به جایی برود.
لعیا و حسام سر ساختمان هستند و بعد از جر و بحث کردن با مهندس ناظر لعیا دستور تخریب ساختمان را می‌دهد و می‌رود، پوران به لعیا زنگ می‌زند تا سی دی فیلمی که برای خراب کردن حسام به او داده بودند را از او بگیرد که باعث شک لعیا می‌شود و مادرش را تعقیب می‌کند که او به خانه عزیزآقا می‌رود و درباره قضایای پیش اومده با عزیزآقا صحبت می‌کند که لعیا از راه می‌رسد و می‌خواهد واقعیت ها را بفهمد، اما باز هم پوران طفره می‌رود و چیزی نمی‌گوید.
بهزاد به خانه می‌رود که پدرش او را سین جیم می‌کند و تا سر از رابطه اش با مختاری دربیاورد که بهزاد او را هم می‌پیچاند.
بعد از اینکه پوران به خانم منصوره خانم رفت و به او گفت یا پسرش را از فکر عشق و عاشقی بیرون کند و یا طلب ده هزار دلاری اش را بپردازد او شروع به پختن شیرینی در آشپزخانه اش کرده است…
حسام به لعیا گفت که اهالی آن ساختمان از شرکت شکایت کرده اند و باید دنبال راه چاره بگردند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا