زمان پخش و تکرار مسابقه شوتبال از شبکه نسیم

سری جدید مسابقه شوتبال که از جذابترین مسابقات تلویزیون ایران است، قرار است با اجرای حامد آهنگی در روزهای تابستان از شبکه نسیم پخش شود. در ادامه نگاهی ویژه به این مسابقه جذاب خواهیم داشت. مسابقه شوتبال از مسابقات پر مخاطب تلویزیون است که علاوه بر علاقه‌مندان به فوتبال، توانسته است خیل عظیمی از تماشاچیان را پای تلویزیون بکشاند. این برنامه با حضور مهمان‌های شناخته شده و محبوب توانست جایگاهش را میان برنامه‌های شبکه نسیم بیابد و طرفداران پر و پا قرصی برای خود دست و پا کند. سری جدید این مسابقه هیجان انگیز قرار است در تابستان ۹۹ به خانه‌های مردم بیاید و خیلی‌ها منتظر پخش آن هستند.

 

 

ساختار فصل اول مسابقه شوتبال

فصل اول مسابقه شوتبال با استقبال خوب تماشاچیان رو به رو شد و در جذب مخاطب بسیار موفق بود. این فصل که شروعی پر سر و صدا میان بیننده‌های تلویزیونی داشت، در تاریخ ۲۱ بهمن ۹۸ به روی آنتن شبکه نسیم رفت. محوریت این مسابقه مهارت شرکت کننده‌ها در بازی با توپ است و نزدیک به ۸۰ درصد بخش‌های مسابقه به نوعی با توپ انجام می‌شد. در این مسابقه مهارت‌های شرکت کنندگان در بازی با توپ مانند شوت، پرتاب و بسیاری دیگر از تکنیک‌های فوتبال به شکلی چالشی مورد آزمایش قرار می‌گرفت.

موضوع جذاب و بخش‌های هیجان انگیز این مسابقه به همراه اجرای خوب و پر شور امیرحسین رستمی از عوامل موفقیت آن بودند. از دیگر دلایل محبوبیت این برنامه حضور چهره‌های مردمی و محبوب دنیای ورزش و سینما و تلویزیون بود که جذابیت ویژه‌ای به این مسابقه بخشیده بود. سید جواد هاشمی، پوریا پورسرخ، کامبیز دیرباز، رضا شفیعی جم، بیژن بنفشه خواه، کامران تفتی و… از جمله میهمانان سرشناس این برنامه بودند که حضور آن‌ها و رقابتشان با هم بسیار جذاب بود؛ حتی مخاطبانی که علاقه چندانی به فوتبال نداشتند نیز به دلیل حضور این مهمانان به پای گیرنده‌های خود نشستند.

از دیگر نکات قابل توجه فصل اول عدم حضور بانوان به عنوان شرکت کننده بود که انتقاداتی را برای سازندگان این مجموعه در پی داشت. با توجه به این نکته که فوتسال زنان ایران در آسیا بسیار موفق بوده، انتظار می‌رفت هنگامی که پای برنامه‌ای برای آزمایش مهارت‌های فوتبال در میان است، به حضور بانوان نیز در آن فکر شده باشد؛ موضوعی که به احتمال خیلی زیاد در سری جدید برنامه شوتبال به آن فکر شده است.

اخبار و حواشی فصل جدید برنامه شوتبال

فصل جدید برنامه شوتبال قرار است تابستان امسال مهمان خانه‌های مردم باشد و با بخش‌های جذاب و مفرح قرار است ساعاتی سرگرم کننده برای تماشاچیان بسازد. همچنین طبق گفته‌های مقداد مومن نژاد، تهیه کننده برنامه شوتبال در این فصل قرار است محوریت برنامه حضور مردم و رقابت آن‌ها با هم باشد. به همین مناسبت در طی اعلان‌هایی که در شبکه‌های مجازی و در شبکه نسیم پخش شد، از علاقمندان خواسته شد تا برای حضور در این مسابقه ثبت نام کنند.

وی همچنین اظهار داشت که سری جدید در دو فصل ۳۸ قسمتی بر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. فصل دوم شوتبال با ۲۴ بازی جذاب و چالشی برگزار خواهد شد و در بخش مقدماتی آن، شوتبال یک شب میزبان آقایان و یک شب میزبان بانوان خواهد بود. تهیه کننده این برنامه همچنین متذکر شد که تلاش شده است تا سری جدید نسبت به سری قبل چالشی‌تر باشد. مومن نژاد تاکید کرد که شرکت کنندگان نباید چالش‌ها و بازی‌های فصل جدید شوتبال را دست کم بگیرند.

فصل دوم شوتبال با تعویض مجری همراه است و قرار است در این سری حامد آهنگی و مبینا نصیری اجرای این برنامه را بر عهده گیرند. تهیه کنندگی فصل جدید برنامه شوتبال بر عهده مسعود رجبیان، مقداد مومن نژاد و کارگردانی آن بر عهده محمد پیوندی است. با توجه به اجراهای خوب و پر انرژی امیرحسین رستمی در فصل اول بسیاری منتظر هستند که اجرای مجریان جدید را نظاره کنند و مطمئنا باید منتظر مقایسه بین آن دو و امیرحسین رستمی باشیم؛ نقدهایی که شاید این برنامه را با مشکلاتی مواجه سازد.

زمان پخش شوتبال سری جدید

برنامه شوتبال فصل دوم قرار است در ساعت ۹ شب در روزهای یکشنبه تا پنجشنبه به روی آنتن شبکه نسیم برود. همچنین بازپخش این برنامه در ساعات ۱ بامداد، ۴ بامداد، ۹ صبح و ۳ بعدازظهر است.

فصل جدید برنامه شوتبال که به نظر جذاب و تماشایی‌تر از فصل اول آن است، انتخاب بسیار مناسبی برای شب‌های کوتاه تابستان است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا