برگرداندن اکانت غیر فعال شده اینستاگرام + آموزش قدم به قدم تصویری

وبلاگ جدولیاب در این پست به شما می‌آموزد که چگونه حساب اینستاگرام خود را پس از غیرفعال کردن موقت آن بازگردانید و همچنین چگونه برای یک حساب غیر فعال شده اینستاگرام تجدیدنظر کنید. اگر حساب شما حذف شده است، تنها گزینه شما ایجاد یک حساب کاربری جدید است.

روش اول فعال سازی مجدد یک اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

۱- مطمئن شوید که حساب شما برای مدت زمان کافی غیرفعال شده است. پس از انتخاب غیرفعال کردن اکانت خود، اینستاگرام معمولاً به چند ساعت برای تکمیل فرآیند نیاز دارد. در این مدت نمی توانید حساب خود را دوباره فعال کنید.
اگر حساب شما بیش از یک روز غیرفعال شده است، باید بتوانید بدون هیچ مشکلی دوباره وارد شوید. 

1 Make sure your account has been deactivated for long enough

۲- بدانید که نمی توانید حساب حذف شده را دوباره فعال کنید. اگر اکانت اینستاگرام خود را حذف کنید، پس از حذف نمی‌توانید آن را دوباره فعال کنید.

2 that you cannot reactivate a deleted account

۳- برنامه اینستاگرام را باز کنید. روی آیکون برنامه اینستاگرام، که شبیه یک دوربین چند رنگ است، ضربه بزنید.

3 Open Instagram

۴ – نام کاربری، آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود را وارد کنید. این عمل را در کادر خالی تایپ کنید. تا زمانی که با حسابی که می‌خواهید دوباره فعال کنید مرتبط باشد، می‌توانید از هر یک از این اعتبارنامه‌ها استفاده کنید.
بسته به صفحه‌ای که اینستاگرام در آن بارگذاری می‌شود، ممکن است برای مشاهده صفحه ورود، ابتدا روی دکمه ورود یا پیوند ضربه بزنید. طبق تصویر زیر:

04 Enter your username

۵- رمز عبور خود را وارد کنید. این کار را در کادر متنی “Password” انجام دهید.
اگر رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید، باید آن را بازنشانی کنید. طبق تصویر زیر:

05 Enter your password

۶- روی Log in ( قسمت ورود ) ضربه بزنید. در پایین صفحه است. اگر رمز عبور و نام کاربری صحیح و معتبر باشد می توانید وارد حساب بشوید و آن را مجدد فعال نمایید

06 login

۷ – هر دستورالعمل و ضوابط روی صفحه را تایید و دنبال کنید. بسته به مدت زمانی که حساب اینستاگرام شما غیرفعال شده است، ممکن است مجبور شوید شرایط استفاده به روز شده را بپذیرید یا شماره تلفن خود را تأیید کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید.
با ورود مجدد به حساب کاربری خود، آن را دوباره فعال می کنید، بنابراین پس از ورود به سیستم نیازی به انجام مراحل فعال سازی مجدد ندارید.

07 Follow any on-screen instructions

روش دوم درخواست برگرداندن برای اکانت غیر فعال شده اینستاگرام

۱- بررسی کنید که حساب شما به حالت تعلیق درآمده است. برنامه اینستاگرام را باز کنید و سعی کنید با اطلاعات کاربری صحیح وارد شوید. اگر بعد از ضربه زدن روی Log in پیامی مشاهده کردید که می‌گوید «اکانت شما غیرفعال شده است» (یا چیزی مشابه) ظاهر می‌شود، اینستاگرام حساب شما را به دلیل نقض شرایط استفاده غیرفعال کرده است.

اگر شما در این مرحله پیام خطایی را مشاهده نمودید (مثلا خطای نام کاربری اشتباه یا پسورد نادرست) حساب کاربری شما توسط تیم اینستاگرام هنوز غیرفعال نشده است. 

1 Verify that your account is suspended

۲- فرم درخواست تجدید نظر اینستاگرام را باز کنید.

در مرورگر دلخواه رایانه خود مثل کروم یا فایرفاکس به نشانی https://help.instagram.com/contact/606967319425038 بروید. شما می توانید از این فرم برای درخواست از اینستاگرام برای دسترسی به حساب کاربری خود استفاده کنید.

02 open link

۳- در این مرحله اسمت را وارد کن. در کادر متنی “Full name” نزدیک بالای صفحه، نام و نام خانوادگی خود را همانطور که در حساب اینستاگرام شما ظاهر می شود وارد کنید.

3 Full name

۴- در قسمت بعد نام کاربری خود را وارد کنید. نام کاربری اینستاگرام خود را در کادر متنی “Your Instagram Username” تایپ کنید. طبق تصویر زیر

4 Enter your username

۵- در کادر بعدی آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را وارد کنید. این کار را به ترتیب در کادرهای متنی «Your email address» و «Your phone number» انجام دهید. طبق تصویر زیر:

05 Your phone number

۶- درخواست تجدیدنظر خود را وارد کنید در آخرین کادر متنی صفحه، پیام کوتاهی را تایپ کنید و توضیح دهید که چرا فکر می کنید حساب شما نباید غیرفعال شود. هنگام نوشتن درخواست تجدیدنظر، دستورالعمل های زیر را به خاطر بسپارید:
توضیح دهید که اکانت شما غیرفعال شده است و فکر می کنید غیرفعال کردن اشتباه بوده است.
از عذرخواهی بپرهیزید، زیرا انجام این کار مستلزم نوعی تقصیر است.
لحن خود را آرام و متین نگه دارید و از به کار بردن الفاظ تند و توهین آمیز جدا خودداری کنید.
درخواست تجدیدنظر خود را با یک “لطفا!” و با یک “متشکرم!” پایان دهید.

06 Enter your appeal request

۷- روی ارسال یا همان send کلیک کنید. گزینه send به صورت یک کادر آبی رنگ در پایین صفحه قرار دارد. انجام این کار درخواست تجدید نظر شما را به اینستاگرام ارسال می کند. اگر آنها تصمیم به فعال سازی مجدد حساب شما داشته باشند، پس از اطلاع می توانید وارد سیستم شوید.
شما می توانید چندین بار در روز روند تجدید نظر را تکرار کنید تا اینستاگرام به تصمیم خود برسد.

07 send

عیب یابی مشکلات ورود به حساب اینستاگرام

۱- سعی کنید با ایمیل یا شماره تلفن خود وارد شوید. اگر تلاش برای ورود با نام کاربری خود کارساز نبود، از آدرس ایمیل یا شماره تلفن خود استفاده کنید.
به همین ترتیب، اگر معمولاً از ایمیل یا شماره تلفن خود استفاده می کنید، ممکن است سعی کنید با نام کاربری خود وارد شوید.
گذرواژه شما باید بدون توجه به اعتبار ورود انتخابی شما صحیح باشد.

1 Try logging in with your email or phone number

۲- رمز عبور خود را بازنشانی کنید. اگر نمی توانید رمز عبور صحیح حساب اینستاگرام خود را به خاطر بسپارید، می توانید آن را از تلفن یا رایانه خود بازنشانی کنید.

2 reset password

۳- هنگام ورود به سیستم، وای فای تلفن خود را خاموش کنید. اگر مشکل برنامه اینستاگرام (نه اطلاعات ورود شما) است، استفاده از داده های تلفن همراه به جای Wi-Fi می تواند برخی از مشکلات ورود را حل کند.

3 Wi-Fi

۴- برای دسترسی به اینستاگرام از پلتفرم دیگری استفاده کنید. تلفن یا رایانه شما ممکن است اطلاعات ذخیره شده در حافظه پنهان داشته باشد که مانع ورود شما به حساب شما می شود. اگر چنین است، استفاده از تلفن، رایانه یا مرورگر دیگری برای ورود به حساب خود ممکن است این مشکل را برطرف کند.

4 Use a different platform to access Instagram

۵- برنامه اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید. در برخی موارد، نصب مجدد اینستاگرام مشکلات لاگین ناشی از برنامه را برطرف می کند.
اگر برنامه اینستاگرام شما قدیمی است، با انجام این کار مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را دارید. پس حتما آن را به روزرسانی نماید

5 Uninstall and reinstall the Instagram app

۶- در نظر بگیرید که آیا شرایط استفاده اینستاگرام را نقض کرده اید یا خیر. اگر پیامی دریافت می کنید که می گوید حساب شما وجود ندارد، ممکن است اکانت شما توسط اینستاگرام به دلیل نقض شرایط استفاده حذف شده باشد.
تخلفات رایج شامل ارسال برهنگی و لختی عکس ها، توهین و اهانت به سایر کاربران، تبلیغ محصولات مضر و کلاهبرداری است 
نقض شرایط استفاده اغلب منجر به تعلیق یا حذف حساب شما بدون هشدار می شود.

6 onsider whether you violated

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا