تصاویری تعجب آور از چهره جوان و زیبا مادر جان یامان + بیوگرافی جان یامان

جان یامان بازیگر ترکیه نوامبر سال ۱۹۸۹ در استانبول متولد شده است. وی تحصیلات خود را در دانشگاه یدی تپه به پایان رسانده است. جان نخستین بار در سریال قلب کار می کند نقش آفرینی کرد و بسیار درخشید. بازی او در سریال پرنده سحر خیز باعث شهرت و معروفیت او شد. در قسمت زیر تصاویری از مادرجان یامان زیبا و جوان را قرار داده ایم.

جان یامان
جان یامان

مادرجان یامان

تصاویری که از مادر زیبا و جوان جان یامان بازیگر ترکیه ای منتشر شده است.

بیوگرافی جان یامان

جان یامان متولد هشتم نوامبر سال ۱۹۸۹ در استانبول – ترکیه است. وی تنها فرزند خانواده بود ولی وقتی تنها پنج سال داشت، والدینش از هم طلاق گرفتند. وی از مدرسه ابتدایی بیلفن و دبیرستان ایتالیایی فارغ التحصیل شود. مادربزرگ او اهل مقدونیه و پدربزرگش نیز اهل یوگسلاوی بود.

تحصیلات بازیگر ترکیه

وی به عنوان یک شاگرد نمونه از مدرسه فارغ التحصیل شد و در طی یک برنامه تبادل دانشجو، مدتی به امریکا مهاجرت کرد ولی سپس به کشور زادگاهش ترکیه بازگشت و به دانشکده حقوق یدی تپه وارد شد. وی جان یامان در سال ۲۰۱۲ در رشته حقوق فارغ التحصیل شد. او برادر زاده مربی فوتبال فواد یامان است.

پس از فارغ التحصیلی از دانشکده حقوق، در طی یک سال، در آزمون وردی یک شرکت شناخته شده بریتانیایی به نام “پرایس واترهاوس کوپرز” قبول شد و سپس در شروع سال ۲۰۱۴ شش ماه به عنوان وکیل کارآموز کار کرد.

یامان در حالی که در دانشگاه مشغول به تحصیل بود در کلاس های بازیگری Cüneyt Sayıl شروع به آموختن بازیگری کرد. گرچه این کار تنها برای او جنبه سرگرمی داشت چرا که وی شغل اصلی خود را وکالت می دانست. در طی شش ماه، شرکت در این دوره از کلاس ها به طور قابل توجهی در گفتار و بیان پیشرفت پیدا کرد و با اعتماد به نفس بیشتری می توانست در جلسات دادگاه شرکت کند.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا