تعبیر خواب مادر | دیدن مادرمان و بوسیدن و حرف زدن با او در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب مادر ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب مادر

۱.تعبیر خواب صحبت کردن با مادر

اگر در خواب ببینید که با مادر خود صحبت می‌کنید، این خواب نمادی از زندگی مساعدی برای شما است. شما در تمامی ابعاد زندگی و جنبه‌های مادی موفق و سعادتمند خواهید بود.

۲. تعبیر خواب گم کردن مادر

اگر در خواب ببینید که مادر خود را گم کرده اید، تعبیر آن است که بیماری اوضاع سلامتی مادرتان را تهدید می‌کند. بهتر است با دقت اوضاع سلامت مادر خود را تحت نظر قرار بدهید و معاینات پزشکی منظم را انجام بدهید.

۳. تعبیر خواب دیدن مادر بیمار

اگر در خواب مادر خود را بیمار ببینید، این خواب از ازدواجی ناموفق برای دختر خبر می‌دهد. اگر در شرف ازدواج قرار دارید بهتر است یک بار دیگر همه چیز را به خوبی بررسی کنید و حتی شاید لازم است که از این ازدواج منصرف شوید. اگر خواب بیننده مذکر است و مادر بیمار خود را در خواب ببیند، این خواب از یک شکست در کسب و کار او خبر می‌دهد. هیچ سندی را امضا نکنید و کار جدیدی را شروع نکنید.

۴. تعبیر خواب دیدن چگونگی مرگ مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان چگونه از دنیا رفته است، این خواب از مشکلاتی در زندگی خانوادگی و کاری خبر می‌دهد. این خواب نمادی از به پایان رسیدن دورانی از زندگی است. به این ترتیب اگر این خواب را دیده‌اید باید منتظر متلاشی شدن رابطه با همسر و همکار خودتان باشید.

۵. تعبیر خواب آمدن مادرتان به خانه تان

اگر در خواب ببینید که مادرتان به خانه شما آمده است، این خواب از بخت و اقبال مساعد در کسب و کارتان خبر می‌دهد. اگر همزمان ببینید که با مادر خود حرف می‌زنید، به زودی شاهد دیدن این نتایج در زندگی واقعی خود خواهید بود.

۶. تعبیر خواب دیدن مادر شخص دیگری که به خانه شما آمده است

اگر در خواب ببینید که مادر کسی غیر از مادر خودتان به خانه تان آمده است، این خواب نمادی از غم و اندوه در زندگی تان است و از مشکلات و نگرانی و ناامیدی در آینده خبر می‌دهد.

۷. تعبیر خواب صدا زدن شما توسط مادرتان

اگر در خواب ببینید که مادرتان شما را صدا می‌زند، این خواب نمادی از خطاهای شما در زندگی است. شما مسیر نادرستی را در انتخاب کار و لذت‌های شخصی برگزیده‌اید و به همین دلیل تنها و درمانده شده اید.

۸. تعبیر خواب شنیدن صدای گریه مادرتان

اگر در خواب صدای گریه مادر خود را بشنوید، تعبیر آن است که شما در معرض خطر یا بیماری قرار گرفته اید. بعلاوه این خواب نمادی از دعواهای اساسی و ناهماهنگی در همه ابعاد زندگی است. این خواب به شما هشدار می‌دهد قبل از آنکه بیش از اندازه دیر بشود از این فرصت برای اصلاح امور استفاده کنید.

۹. تعبیر خواب دعوا کردن با مادر

اگر در خواب ببینید که با مادرتان دعوا می‌کنید، این خواب نمادی از مشکلات و سختی‌ها در زندگی شما است. خودتان را برای این مشکلات سرزنش نکنید. با این کار فقط شرایط را سخت تر می‌کنید. درحقیقت، با سرزنش کردن خودتان فردی آسیب دیده در این شرایط باقی می‌مانید. درست مثل بقیه!

۱۰. تعبیر خواب لالایی خواندن مادر

اگر در خواب ببینید که مادرتان برای شما لالایی می‌خواند، تعبیر آن است که شما وقت بسیار کمی را به خانواده تان اختصاص می‌دهید. اگر همین حالا این اوضاع را سر و سامان ندهید، روابط شما با خانواده و خویشاوندان به زودی سرد و خشک می‌شود.

۱۱. تعبیر خواب زنده دیدن مادر از دنیا رفته

این خواب به شما در مورد مشکلات و مسائل آینده هشدار می‌دهد. باید به اتفاقاتی که رخ می‌دهد توجهی ویژه و خاص نشان بدهید و در زمان لازم با آنها سازگار و هماهنگ شوید.

۱۲.  دیدن مادر و پدرتان در لباس‌های مندرس و سیاه رنگ

این خواب نشان دهنده احساس ناامنی و ناامیدی در زندگی واقعی شما است. اگر در این خواب والدین خود را در حالی که سالم هستند و لبخند بر لب دارند مشاهده کنید، تعبیر آن است که اوضاع کسب و کار شما مساعد خواهد بود و بخت و اقبال به شما لبخند خواهد زد. از طرف دیگر، اگر پدر و مادر خود را بیمار و رنجور ببینید، تعبیر آن است که نباید انتظار بخت و اقبال مساعد را داشته باشید. خوشبختی بدون آنکه به شما یا خواسته هایتان توجهی کند از کنار شما عبور خواهد کرد.

۱۳. تعبیر خواب دیدن پدر به همراه مادر

اگر در خواب پدر و مادرتان را همراه با یکدیگر دیده باشید- صرف نظر از اینکه هر دوی آنها زنده هستند، یکی از آنها یا هر دو نفر از دنیا رفته اند- تعبیر آن است که شما وارد دوران مساعد و موافقی از زندگی خود شده‌اید و در این دوران خودتان را فردی خوشبخت و سعادتمند خواهید یافت. این احساس در هر کار و موضوعی که شما مشغول آن هستید یا در آستانه شروع آن قرار دارید همراه شما خواهد بود.

۱۴. تعبیر خواب مادر در خانه شما

اگر در خواب ببینید که مادرتان در خانه شما مهمان است یا به دیدن شما آمده است درحالیکه در واقعیت مدتهاست که جدا از مادرتان زندگی می‌کنید، این خواب نشانه‌ای مثبت است و تعبیر آن است که احتمالا به سمت موفقیت گام برمی دارید و کار و پروژه‌ای که درگیر آن هستید یا کاری که قرار است به زودی آن را شروع کنید نتایجی رضایت بخش برای شما به همراه می‌آورد.

۱۵. تعبیر خواب بیماری یا مرگ مادر

اگر در خواب ببینید که مادر کسی بیمار شده یا در حال مردن است، تعبیر آن است که متاسفانه شما در آستانه شروع دورانی تیره و تار از زندگی خود قرار گرفته اید. این دوران سرشار از درد و رنج، ناامیدی، ناکامی و اندوه خواهد بود.

اگر در خواب مادر زنده خود را مرده یا در حال مردن ببینید، تعبیر آن است که روزهای سختی در انتظارتان است. در این دوران شما مجبور هستید کارهایی سخت و دشوار یا وقت گیر را به پایان برسانید یا قرار است چنین کارهایی را به زودی شروع کنید. بعلاوه این خواب از ناامیدی و شکست، ناکامی، از دست دادن و مواردی از این قبیل خبر می‌دهد.

۱۶. دیدن مادرتان در وضعیتی مشابه با زندگی واقعی اش

اگر در خواب مادر خود را درست همانطور ببینید که در واقعیت به نظر می‌رسد تعبیر آن است که کنترل کامل امور خانه و زندگی در اختیار شما است و توجه کافی به رابطه بین خودتان و افراد خانواده تان نشان می‌دهید. بعلاوه، این خواب نشان دهنده دورانی آرامش بخش از زندگی شما است. دورانی که در آن برای مدتی طولانی هیچ تغییر یا نگرانی جدی را در زندگی مشاهده نخواهید کرد.

۱۷. خواب مادر شدن

اگر در خواب ببینید که مادر شده اید، این خواب نشانه‌ای ناخوشایند برای زنی است که آن را دیده و به این مفهوم است که رابطه او با نامزد یا دوست پسرش به خطر می‌افتد. این خواب از دوران نامساعدی خبر می‌دهد که در آن اوضاع رو به وخامت می‌رود.

۱۸. خواب مادر از دنیا رفته

اگر در خواب مادر مرحوم خود را ببینید، این خواب از دورانی خبر می‌دهد که برای شما شادی، خوشحالی و خوشبختی را به همراه می‌آورد. زندگی شما دستخوش تغییرات جدی و قابل توجهی در این دوران می‌شود.

۱۹. خواب زندگی کردن با مادرتان

اگر در خواب ببینید که با مادر خود که زنده یا از دنیا رفته است زندگی می‌کنید، این خواب نشانه خوشحالی و رضایت است. بعلاوه، این خواب از موفقیتی قابل توجه و دست یافتنی در مورد کاری خبر می‌دهد که در حال انجام دادن آن هستید یا قرار است به زودی آن را شروع کنید.

۲۰.  دیدن مادر در پریشانی، غم و اندوه

اگر در خواب مادر خود را در حال تجربه سختی‌ها ببینید یا او را در وضعیتی نگران‌کننده مشاهده کنید، تعبیر آن است که سختی‌ها و مشکلات ناگهانی تشدید می‌شوند. اهداف و برنامه هایی که برای خودتان مشخص کرده بودید در نتیجه ناتوانی شما برای مدیریت کردن این مشکلات دور از دسترس به نظر می‌رسند.

۲۱. خواب بوسه مادر

دیدن بوسه‌ای از جانب مادر در خواب نشانه‌ای خوشایند است و تعبیر آن است که شما برای عزیزانتان فردی ارزشمند، محترم و دوست داشتنی هستید. بعلاوه این خواب نشان می‌دهد که شما در کارهای فعلی خودتان بسیار موفق و سعادتمند خواهید بود.

۲۲. خواب مادر را بوسیدن

اگر در خواب ببینید که مادرتان را می‌بوسید، تعبیر آن است که شما در کارها و برنامه‌های خود با موفقیت روبه‌رو می‌شوید. شما قادر خواهید بود همه کارها را آنطور که برنامه‌ریزی کرده بودید به اتمام برسانید و به این ترتیب پاداش مادی و معنوی تمامی تلاش‌های خود را دریافت خواهید کرد.

۲۳. خواب گریه کردن نزد مادر

اگر در خواب ببینید که نزد مادر- مادر خودتان یا مادر دیگری- گریه می‌کنید، این خواب نیاز شما به پذیرش و حمایت اخلاقی و معنوی را نشان می‌دهد. شاید احساس درونی سزاوار نبودن یا ناامنی را بویژه در حوزه ارتباطات و مهارت‌های اجتماعی تجربه می‌کنید. شاید احساس می‌کنید که برای دریافت عشق و وفاداری فرد مناسبی نیستید و به همین دلیل نیازمند دریافت تایید از سمت عزیزانتان هستید. از طرف دیگر، شاید احساس درونی نادیده گرفته شدن یا طرد شدن شما را آزار می‌دهد و اشک‌های شما در خواب نمادی از ناراحتی و اندوهی است که در نتیجه عشقی یک طرفه تجربه می‌کنید.

۲۴. تعبیر خواب حمام کردن مادر در دریا

اگر در خواب مادر خود را ببینید که در دریا حمام می‌کند، این خواب نمادی از توانایی او برای غلبه بر مشکلات و مسائلی است که ممکن است با آنها روبه‌رو شود. اگر در خواب خودتان را ببینید که سعی دارید مانع از این کار توسط مادرتان شوید، این خواب دغدغه‌های فکری شما را نشان می‌دهد. شما با خودتان فکر می‌کنید که آیا در سختی‌ها و دشواری ها، هنگامی که مادرتان به حمایت و پشتیبانی شما نیازمند است، به اندازه کافی به او کمک می‌کنید یا خیر؟

۲۵.  حمله خشونت آمیز مادر خشمگین

اگر در خواب ببینید که مادر خشمگین و عصبانی تان به شما حمله می‌کند، این خوابی نسبتا پیچیده است و شدیدا به رابطه فعلی شما با مادرتان در دنیای واقعی وابسته است. حمله مادر در خواب به شما و فرار کردن شما از او نمادی از کاری ناتمام، هدفی محقق نشده یا موقعیتی از دست رفته است. شاید مدتی است که روی پروژه‌ای کار کرده‌اید یا تصمیم به شروع کاری گرفته بودید که علی رغم تمامی تلاش‌های شما هیچ یک به نتیجه نرسیده است. بعلاوه، خون زیادی که در جریان این خواب به دلیل جراحت‌های وارد شده بر بدنتان شاهد آن هستید به مشکلاتی مالی اشاره می‌کند که ممکن است در نتیجه عدم موفقیت برای شما به بار بیاید یا نیاید.

اگر درحال‌حاضر در واقعیت با مادر خود اختلافاتی اساسی دارید یا رابطه شما و مادرتان اخیرا متزلزل شده است، این خواب نمادی از دخالت‌های مادرتان در زندگی شما است بطوریکه شما برخی از اهداف یا آرزوهایی که در سر داشته‌اید را نادیده می‌گیرید. از طرف دیگر، اگر رابطه خوبی با مادرتان دارید و این خواب را می‌بینید تعبیر آن است که شاید ماجرایی ناخوشایند و تاسف بار را تجربه کنید و در وضعیتی ناخوشایند و اسفناک قرار بگیرید که گویی بلایی بر سر مادرتان آمده است. در هر دو صورت، باید شدیدا مراقب اعمال و رفتار خودتان و مادرتان باشید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب مرده | دیدن مرده در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب گریه کردن | گریه کردن در خواب نشانه چیست ؟

تعبیرخواب من چیه؟ | تعبیر خواب شما توسط معبر جدول یاب

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا