جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت

بعد از دیدن هر خوابی که در ذهن ما باقی بماند ذهن ما مشغول این موضوع می شود که خوابی که دیده ایم چه معنایی دارد و به عبارت کلی تعبیرخواب ما چیست.

در قرآن در سوره مبارکه انعام (آیه ۵۹) آمده است : (و اوست خدائی که چون شب به خواب می روید، جان شما را نزد خود برده و شما را می میراند و کردار شما را در روز می داند، پس از آن مرگ موقت (خواب) شما را بر می انگیزد تا به اجلی که در قضا و قدر معین است برسید.)

علم تعبیر خواب، علمی بزرگ و شریف است و حق تعالی این علم را به یوسف (ع) داد و بر وی منت نهاد، چنانکه در کلام مجید فرموده است: ( و کذالک مکنالیوسف فی الارض ولتعلمه من تآویل الاحادیث).
از ابوذر نقل است که پیغمبر فرمود: (الرویا الصالحه جزء من سته واربعین جزءمن النبوه) یعنی خواب دیدن مرد صالح جزئی است از چهل و شش جزء از پیغمبری، و همچنین نقل است از عبدالله عباس به نقل از سلیمان که فرمود: خواب راست “وحی” است از خدای تعالی بر بنده مومن که او را از خیر و شری که به او خواهد رسید، آگاهی دهد پیش از آنکه خیر و یا شر به او رسد، تا بنده به دنیا مغرور نشود و از امر پروردگار غافل نماند.

امیر المومنین علی (ع) فرمود: چون مومنی خواب بیند واجب است که تعبیر آنرا بداند تا از آن بهره نیکو برد و شادی برگیرد. اما اگر کسی خواب بد ببیند باید آن خواب را به کسی نگوید و از خواب بد حذر کند و دعا و صدقات دهد.

محمد ابن سیرین می گوید: معبر باید علم تعبیر قرآن داند و زیرک و عارف باشد. و بر زبانش ثواب و صلاح جاری گردد و ایزد متعال به کسی تعبیر خواب می آموزد که طبعش پاک بوده، از لقمه حرام خوردن و از گفتن سخن های نابکار اجتناب کند.

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت
ساعت ۶ تا ۱۰ شب :
خواب نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا شکم انسان پر است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.
ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح:
در نیمه شب اگر کسی که خواب می بیند، دچار امتلاء نباشد، خواب از یک سال تا پنجاه سال تعبیر می شود.
ساعت ۲ صبح تا ۵ صبح:
در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از پانزده روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.
ساعت ۵ صبح در سپیده دم :
از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.
ساعت ۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم:
از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.
ساعت ۶ صبح:
در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.
ساعت ۱۰ صبح تا پانزده روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی دو روز تعبیر می شود.

خواب خوب و بد در ماه های قمری

تعبیرخواب آنلاین
تعبیرخواب

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.
ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.
جمادی الاول خریدو فروش نکند.
جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.
ماه رجب : گشایش ابواب خیر است و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.
ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.
رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.
شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.
ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .
ذیحجه : خواب سفر را سفر کن. دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

۳.۵ ۶ آرا
امتیازدهی به مقاله

3.5K نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دریا
دریا
4 سال قبل

سلام. من دیشب خواب دیدم عروسی یکی از اقوام بود. مردمان خوابم روزی را داشتند به نام روز غم. آن روز روز غم آنها بود. شهر آنجا سیاه و ساکت بود. همه لباس های پاره پوره و قیافه های وحشتناکی داشتند. من و دختر عمه هایم به عروسی رفتیم. من یه چیزی رو تو ماشین جا گذاشته بودم. (نمیدونم چی بود.) میخواستم برم برش دارم. یه دختری که خودشو گریم زامبی کرده بود. سمتم اومد و گفت: چرا لباس های شاد پوشیدی؟ برو غمگین باش و از این حرفا. من وسیله رو از ماشین برداشتم و رفتم دنبال خانه ای… مطالعه بیشتر »

مجید
مجید
4 سال قبل

سلام پدر بزرگم را در خواب دیدم که هندوانه ای در دست دارد و میخواد ان را به ما بدهد ولی ما را پیدا نمیکند . تعبیرش چیه

فاطمه
فاطمه
4 سال قبل

سلام.وقت بخیر.دیشب خواب دیدم تعدادی ماهی قرمز کوچک داخل حوضی هستند که آب شفاف و زلالی داشت.من با دستم ماهی ها را میگرفتم و دوباره داخل آب مینداختم.لطفا بفرمایید تعبیر خوابم چی هست؟متشکرم

aghaei
aghaei
4 سال قبل

سلام شوهرمن چند شب قبل خواب پدر بزرگ فوت شده شان را دیده اند که در خواب به پدر بزرگشان گفته من مشکلی دارم وپدر بزرگ در جوابش گفته ان شا الله حل می شود مشه لطفا تعبیر کنید

رویا
رویا
4 سال قبل

سلام من خواب دیدم ی اقایی ک باهم تازه آشنا شدیم ۷تا انگشتر خریده بعد گفت یکی رو انتخاب کن ۶ تا از انگشتر ها نگین قرمز داشتن ولی یکی از اونا سفید و خیلی گرون قیمت بود و من از این خوشم اومد لطفا تعبیرشو بگید ممنون

آسمان
آسمان
4 سال قبل

سلام وخسته نباشید خواهرم مریم ۵ ماهه فوت کرده من خواب دیدم یه پسر چشم آبی خوشگل بود گفتن مال مریمه بامن حرف نزد راه می‌رفت شوهرم گفت چقدر مریم حالش خوبه من داشتم بستنی میخوردم

مانی
مانی
4 سال قبل

باسلام به جدول یاب عزیز که این همه وقت می گذارید من دیشب خواب دیدم از ساعت ۲تا ۳ونیم نیمه شب بود که پدرم که فوت کرده با خانواده ام جایی هستیم با بچه وشوهر ومادر م که وقتی می خواهیم برگردیم دو تا ماشین می گیریم که اول پدرم می خاد با ماشین ما که خانواده ام هستن بیاد ولی پشیمون می شه وبا ماشین دیگه ای که دو تا از عموهایم در اون ماشین نشسته اند می اید جالب اینکه من وایسایدم در ماشین برای پدرم باز می کنم وپدرم سوار می کنم وتو خواب به خودم می… مطالعه بیشتر »

mona
mona
4 سال قبل

ا سلام . من خواب دیدم که از یه اتاق اومدم بیرون و یهو منظره اطرافم رو نگاه کردم . اول یک چمنزار بسیار بسیار زیبا و با سرسبزی خارق العاده رو به روم بود. بعد کوههایی اطراف این دشت و چمنزار بودند که اونا هم به شدت زیبا بودن و سرسبز و پر از درختای خیلی قشنگ به طوری که واقعا جلال و هیبات و زیباییش آدم رو میترسوند و انگار روحت نمی تونست تحمل این همه زیبایی رو داشته باشه. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگید

یگانه
یگانه
4 سال قبل

من خواب دیدم بالا کوه با دوستام هستم میام سمت پایین دریا هست میام تو دریا شنا میکنم همه مردم هم پشت سرم میان شنا میکنن معنیش چیه؟؟

نييييييكي
نييييييكي
4 سال قبل

سلام دیشب خواب دیدم بامادرم رفتیم جشن میز٢نفره نبود مادرم گفت بیاسر این میز بشینیم ۴نفره بشینیم ٢تا خانومم نشسته بودن نشسته بودیم یهو یکی از دخترعمه ها مودیدم که خیلی سال ارتباط نداریم نمیدونم میفکرم بهم فحش دادیم بعددعوا کردیم بهم تهمتو فحشو اینا زد. منم همینطور بعد تا خورد زدمش بعدعمم با اون یکی دخترش اومدشروع کرد با مامانم دعوا کردن که یهو صحنه عوض شد من بیرون تالار یا محل جشن بودم که اون یکی دخترعمم اومدحرف زد با اونم دعواکردم زدمش بعد شروع کردم به درد و دل کردن باهاشون گریه می کردم همه حسم تو… مطالعه بیشتر »

فهیمه
فهیمه
4 سال قبل

با سلام …مادرم خواب پدر و مادر فوت شده اشون رو دیدن که اومدن و برای مامانم درخت کاشتن نهال انار و نعنا بوده میشه لطفا تعبیر کنید

محسن
محسن
4 سال قبل

خواب دیدم که مادر دوستم که انسانی بسیار باشخصیت و مهربان است ،عریان است و به هنگام مواجه شدن باهم من شوکه شدم و جاخوردم ،اما او برعکس من،،انگار خیلی هم خوشحال شد و با لبخند و مهربانی همیشگی اش بامن برخورد کرد و با اشاره ی دست وسر منو به سمت خودش صدا زد

asal
asal
4 سال قبل

سلام،خواب دیدم روی کل زمین های اطرافم پوشیده شده ازکلاغ های ریزودرشت ولی همشون نیمه جون بودن

samaneh
samaneh
4 سال قبل

من خواب دیدم که زلزله اومد و من رفتم پناه گرفتم یه جایی بعدش حس کردم زیر پام داره میلرزه و بعد رفتم یه جای دیگه پناه گرفتم و چشامو بستم میشه تعبیرشوبهم بگین خیلی میترسم

آرزو
آرزو
4 سال قبل

با سلام ..من چند روز پیش خواب دیدم که مادرم زایمان کرده اند و بچه دختری را به دنیا آورده اند و من دایم در خواب میگفتم پس شما که مریض هستی (مادرم دیابتی هستند)چجوری زایمان کردین ..پس مامان شما مریض نیستی الکی میگی

haniyeh
haniyeh
4 سال قبل

سلام من دیشب یه تصمیم در رابطه با یه شخصی گرفتم و تصمیم گرفتم دیگه ادامه ندم، بعد از سحر ساعت ۵٫۵ ال ۶ خوابم برد و این خوابا دیدم، خواب دیدم که خونمون به همین شکل توی یه محله ای است که روی دامنه کوه قرار داره و من به همراه برادرم تو اتاق خودم، یه یهویی آنتن گوشیم. رفت و مثل این کوه ریزش کرده باشه دو طرف اتاق که نگاه کردم باقیمانده سنگ.ها از بالا به پایین پرت میشد و هیچ خونه ای اطراف نبود و من فقط مامانما صدا می کردم که جوابما داد خیالم راحت… مطالعه بیشتر »

علیرضا
علیرضا
4 سال قبل

خواب دیدم ک دیشب خربزه های بزگی هستن ک ازکوه به سمتم پایین می امدن ولی به من برنخوردن..تعبیرش چیه

منیر
منیر
4 سال قبل

سلام.من تقریبا یک هفته است هرشب خواب ازدواج دخترعموم رو میبینم خود جشن رو نمیبینم فقط توی خواب شب قبلش یا صبح قبل از عروسی رو میبینم و هر شب هم اتفاقات متفاوتی می افته اما همشون ربط به عروسی دارند ولی توی خواب با ابنکه عروسی در پیش داریم اما کسی خوشحال نیست

عاطفه
عاطفه
4 سال قبل

من خواب دیدم توی قبرستان محل زندگیمونم با بابام داشتیم میچرخیدیم و راه میرفتیم هیچ قبری رو ندیدم فضای سرسبز قبرستان رو میدیدم اخرشم برگشتیم خونه

Farida
Farida
4 سال قبل

سلام من دختری مجرد هستم خواب دیدم برای پسری رفتیم خواستگاری و خانواده پسر جایی قرار داشتن و آماده شده بودند من به مادرم گفتم بیایید برگردیم صاحب خونه میخواد بره بیرون. از خونه خارج شدیم و با ماشین خودمون رفتیم توی خیابون که ناگهان پسر راننده ای را در ماشین دیگری دیدیم که به نظر همون پسر مورد نظر بود با ایشون صحبت کردیم ولی من چهره ی این آقا را نمیدیدم در لحظه ای کوتاه هر سه نفر در یک ماشین بودیم من رانندگی میکردم ، پسر سمت راست من و مادرم سمت چپ من نشسته بودند. لطفآ… مطالعه بیشتر »

سما
سما
4 سال قبل

پوشیدن لباسی از جنس کاهو چی میشه تعبیرش؟

m.m
m.m
4 سال قبل

سلام .خواب دیدم جلوی چشم مردم مدفوع میکنم دل درد داشتم و مقدار کمی مدفوع کردم. ولی برای همه عادی بود بقیه هم اینکار رو کرده بودن اما برای خودم منجزر کننده بود. تعبیرش چی میشه؟

hesam
hesam
4 سال قبل

سلام خواب دیدن که پدرم حمام عمومی راه انداخته و کلی هم مشتری هست براش عموم هم داره کیسه و اینا میکشه براشون تعبیرش چی میشه؟

نرگس
نرگس
4 سال قبل

سلام.خواب دیدم عروسیم بود و لباس عروس پوشیدم و خودم خیلی خوشحال بودم. و انگار خیلی از نوع عروسیم خوشم نمیومد. ولی انگار بقیه خیلی خوشحال نبودند ویه عروسی ساختگی بود. به خاطر همین منم ناراحت شدم.مامان و بابامم تو عروسی نبودند.و چهره ی داماد هم اصلا یادم نیست که کی بود و ایشون هم خیلی خوشحال بودند.

فاطمه زهرا
فاطمه زهرا
4 سال قبل

ببخشید من یه خواب مهم داشتم که باید هرچه زودتر برام تعبیرش کنید. من یک دبیرستانی هستم و خواب دیدم روی صندلی مدرسه نشستم و یه عالمه سنجاق سینه دوروبرم دیدم. ما در بیداری در مدرسمان یک تابلو هوشمند بزرگ داریم و در خواب دیدم به جای تابلو هوشمند یک تلویزیون خیلی بزرگ گذاشتند.

فاطمه زهرا
فاطمه زهرا
4 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

من هر دو را در یک خواب دیدم

درسا خامی
درسا خامی
4 سال قبل

سلام.خواب دیدم عروسیم بود ولباس عروس پوشیدم و خودم خیلی خوشحال بودم.وانگار خیلی از نوع عروسیم خوشم نمیومد. ولی انگار بقیه خیلی خوشحال نبودند ویه عروسی ساختگی بود. به خاطر همین منم ناراحت شدم.مامان وبابامم تو عروسی نبودند.و چهره ی داماد هم اصلا یادم نیست که کی بود وایشون هم خیلی خوشحال بودند.

مهتا
مهتا
4 سال قبل

من دیشب خواب دیدم کسی که دوسش دارم و متاسفانه الان نیست و ترکم کرده اومده خواستگاریم با مامانش و فکنم لباس مشکی پوشیده بود تعبیرش چی مبتونه باشه؟

نهال
نهال
4 سال قبل

سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که یه پسر بچه ی ده دوازده ساله مادرش اومده خواستگاریم و مادرش هم چون پسره علاقه ی زیادی بهم داشت خیلی اصرار میکرد قبول کنم ولی من باهاشون بد حرف زدم و پسره با یه حالت ناراحتی رفت میشه بگین تعبیرش چی میشه

آرمیتا
آرمیتا
4 سال قبل

سلام ودرود آرمیتا هستم ۱۷سال خواب دیدم در محل های درب بسته گیر افتاده ام ونمیتوانم فرارکنم واز دور نوری زیبایی مشاهده کردم وبسیار خوشحال شدم .ممنون

ندا
ندا
4 سال قبل

سلام من خواب دیدم تو اتاق کار همسرم رفتم واتاق رو تا کمر آب گرفته و آب تمیز و صاقف بود.و داخل آب پر از تراول های پنجاه تومنی بعضی هاش سالم بودن و بعضیش پاره و خورد شده .بعد درآخر دیدم آب ها کم شدن و کف اتاق باز هم پول هست.تعبیر خواب چیست

مست مولا
مست مولا
4 سال قبل

سلام.من خواب دیدم روی کتف و دوش وزیر بغل سمت راستم به طور پراکنده اما پرپشت موی مشکی روئیده بودو خودم خجالت می کشیدم که این همه موی زائد دارم وسعی کردم بالباس بپوشانمش.میشه لطف کنید و بگید تعبیرش چیه؟ ممنون میشم.

فرشته
فرشته
4 سال قبل

سلام من خواب دیدم که رفتم به مسجدی و جمعی از دوستانم هم بودند که یکی از دوستان دوران دبیرستانم را دیدم که به تاز گی یعنی حدود یک هفتس که ازدواج کرده با او کمی حرف زدم بعد رفتم نماز بخوانم ممنون میشم اگه در تعبیرش کمکم کنید

غزال
غزال
4 سال قبل

من در خوابم دیدم که ببری در حیاط خانمان هست.

مرضیه
مرضیه
4 سال قبل

سلام،خواب دیدم توی یه کوه بودم چند تا سگ بهم حمله کردند،مامانم صورتمو با دستش نگه داشته بود سگه بو کشیدو رفت تعبیرش چیه

دریا
دریا
4 سال قبل

سلام من خواب دیدم که شیر ماده بسیار لاغری در خانه مان است که پای مرد بیگانه ای را زخمی می کند و مادرم به نجات او می رود و بعد از نجات آن مرد شیر به دنبال ما می آید که ما از او رهایی می یابیم. تعبیرش چیه؟

مانی
مانی
4 سال قبل

پدرم که مرده خواب دیدم و ازش در مورد اون دنیا سوال می کنم خیلی با احتیاط جوابم را می دهد. ولی بعد اشاره به جایی به پشت سرش می کنه می گه وای به حال اینا . در ضمن در شهرستان خونه نیمه کاره ایی داریم که اونجا نشسته بهم می گه پسر عموی مادرم که مرده به مادرم یه کیلو گوشت داده تعبیرش چیه.

فاطمه
فاطمه
4 سال قبل

من در خواب دیدم که من و خواهرم در خانه تنها هستیم و خواهرم خواب هست و دزد به خانمان می آید.

fatemeh
fatemeh
4 سال قبل

خواب دیدم بیرون بودیم وقتی اومدیم خونه ی نوزاد کوچولو دیدم که به عنوان خواهرم بود. خیلی کوچولو و ناز بود شب بعدش خواب دیدم همون نوزاد بزرگتر شده خیلی تپل و بامزه بود همش تو بغل من بود تعبیرش چی میشه؟

shirin
shirin
4 سال قبل

خواب دیدم که دوست پسر سابقه ام برمی گرده و میاد دستمو می گیره بهم میگه چرا جدایی رو تمومش نمی کنی. چرا برنمی گردی منم خوشحال می شم بدون حرفی باهاش قدم می زنم متوجه می شم که دستاش ضمخت شده و یه قسمت کوچولو از کنار موهاش ریخته ولی به خودم می گم که عشق من بزرگتر از اینه که این چیزارو ایراد بدونم.. در ضمن من هنوزم دوسش دارم.. لطفا تعبیرشو بهم بگید برام مهمه. ممنون

رسول
رسول
4 سال قبل

سلام ، من خواب دیدم تو دریا که عمقش کم بود ایستاده بودم و یهو دیدم موج داره میاد سمتم ، منم همون لحظه می خواستم به سمت خشکی برم که آب منو با خودش نبره ولی یه دفعه غرق شدم… بعدشم از خواب پریدم. تعبیرش چیه؟

shima
shima
4 سال قبل

در خواب دیدم که به ترکیه مهاجرت کردم و در منزل یکی از دوستان هستم خودمو داخل اتاقی میدیدم ک دریا داره،و قسمتی از دریا محدود به اتاق ماشده، با همون موج های همیشگی و زیبا و من اصلا تعجبی نکرده بودم که دریا رو اینطوری می دیدم.

بهار
بهار
4 سال قبل

سلام من خواب دیدم که وقت زایمانم هست و خیلی میترسم قبل از اینکه به اتاق برسم زایمان کردم خیلی خوشحال بودم و اصلا درد نداشتم بچه پسر بود و وقتی به دنیا اومد اونا. سریع دادن به پدرش یادم نیس بچه حرف زد یا نه. من متاهل هستم تعبیرش چی هست

انسیه
انسیه
4 سال قبل

من خواب دیدم که عروسی یکی از اقوام بود وما برای برگزاری مراسم به تالار رفتیم . من یک کفش پاشنه بلند پوشیده بودم و زمین بسیار لیز بود ومن لیز خوردم و به زمین افتادم یک شخص به سرعت سمت من دوید ومرا بلندکرد به او میگفتم که من می توانم خودم بروم ولی اومرا همچنان همراهی می کرد. مرا رساند ووقتی رو برگرداندم دیدم نیست و من نفهمیدم که اوچه کسی بود.

زهره
زهره
4 سال قبل

با سلام و ممنون بابت وقتی که میگذارید و خواب ها رو تعبیر میکنید
من خواب همسایه قدیم که مشکلی باهاشون داشتم رو دیدم که به خونه یه غریبه اومده که منم اتفاقی اونجا بودم و داشت برای یه دختر توضیحاتی میداد تو خواب فهمیدم همسایمون مال اون دختر یتیم رو حیف و میل کرده و داره کارش رو توجیه میکنه تمام مدت گوشه ای که منو نبینه نشسته بودم .آدمایی که از فامیل دختر بودن از یکی از پاهای دختر مثل رون مرغ میکندن و میخوردن تمام مدت تو خواب شب بود . تعبیرش چی میشه؟

آرام
آرام
4 سال قبل

سلام میشه خواب منو تعبیر کنید
برادر شوهرم تو خواب دیدم که موهاش پرپشت تر شده و سفیدیش خیلی زیاده .جو گندمی شده .

مینا
مینا
4 سال قبل

سلام خواب دیدم .نمیدونم برای چی پسر داییم باید به هم پول میداد به جاش برام کلاه مجهز موتور سواری آورده. تعبیرش چی میشه

روناک
4 سال قبل

سلام و خسته نباشید‌‌‌.. خواب دیدم‌ در درجایی بودیم ڪه حوض یا برڪه آبی بود ڪه مال مادرم بود و دو گل سبز رنگ و با ساقه های ضخیم درآن آب بود ..یڪ گلدان گل هم در دست داشت ڪه گلبرگ های ان سفید و زرد و زیبا هم بودند با ساقه های بلند و سبز و مادرم گفت این گلدان را جاریش به او داده ولی گل را با ریشه از گلدان در آورد و من به او اعتراض ڪردم اما مادرم گفت ببین ریشه هایش ضعیف است و ان را ڪنار دو گل دیگر در آب گزاشت ڪه… مطالعه بیشتر »

Tina
Tina
4 سال قبل

سلام خواب دیدم مهمونی داده بودیم بعد پسری که من بهش علاقه دارم در فامیلم بود و کنار من نشسته بود که یهو گف تینا دست منو بو کن من تعجب کردم گفتم چراا گف ببین چ بویی میده بو کردم گفتم بویه خاصی نداره اونم گف باش مرسی من فک کردم سیگاری چیزی کشیده ترسیدم ولی از خواب بیدار شدم

ریحانه
ریحانه
4 سال قبل

باعرض سلام وخسته نباشی به معبر عزیزم خواب دیدم در باتلاقی که شبیه به قیر بود گیر افتادم وحشره ای از زیر پاهایم را میخورد پرنده ای آمد ومرا نجات داد ولی یکی از ناخونهایم ازبین رفته بود .سپاس از شما

mahtab
mahtab
4 سال قبل

خواب دیدم یه پسر به دنیا آوردم.خیلی خوشگل و سفید شبیه پدرش بود و اینکه به دنبال اسمی می گشتم براش بزارم. همسرم خیلی ذوق داشت با نوزاد بازی می کرد و قربون صدقه اش میرفت. وهمه جا میبردش. جالب اینجا بود من سینه هام شیر نداشتن بدم به بچه. یه جورایی رشدنکرده بودن که شیر داشته باشن. ولی بچه بدون شیر ساکت بود و می خوابید.

دکمه بازگشت به بالا