جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت

بعد از دیدن هر خوابی که در ذهن ما باقی بماند ذهن ما مشغول این موضوع می شود که خوابی که دیده ایم چه معنایی دارد و به عبارت کلی تعبیرخواب ما چیست.

در قرآن در سوره مبارکه انعام (آیه ۵۹) آمده است : (و اوست خدائی که چون شب به خواب می روید، جان شما را نزد خود برده و شما را می میراند و کردار شما را در روز می داند، پس از آن مرگ موقت (خواب) شما را بر می انگیزد تا به اجلی که در قضا و قدر معین است برسید.)

علم تعبیر خواب، علمی بزرگ و شریف است و حق تعالی این علم را به یوسف (ع) داد و بر وی منت نهاد، چنانکه در کلام مجید فرموده است: ( و کذالک مکنالیوسف فی الارض ولتعلمه من تآویل الاحادیث).
از ابوذر نقل است که پیغمبر فرمود: (الرویا الصالحه جزء من سته واربعین جزءمن النبوه) یعنی خواب دیدن مرد صالح جزئی است از چهل و شش جزء از پیغمبری، و همچنین نقل است از عبدالله عباس به نقل از سلیمان که فرمود: خواب راست “وحی” است از خدای تعالی بر بنده مومن که او را از خیر و شری که به او خواهد رسید، آگاهی دهد پیش از آنکه خیر و یا شر به او رسد، تا بنده به دنیا مغرور نشود و از امر پروردگار غافل نماند.

امیر المومنین علی (ع) فرمود: چون مومنی خواب بیند واجب است که تعبیر آنرا بداند تا از آن بهره نیکو برد و شادی برگیرد. اما اگر کسی خواب بد ببیند باید آن خواب را به کسی نگوید و از خواب بد حذر کند و دعا و صدقات دهد.

محمد ابن سیرین می گوید: معبر باید علم تعبیر قرآن داند و زیرک و عارف باشد. و بر زبانش ثواب و صلاح جاری گردد و ایزد متعال به کسی تعبیر خواب می آموزد که طبعش پاک بوده، از لقمه حرام خوردن و از گفتن سخن های نابکار اجتناب کند.

جدول زمان تعبیر شدن خواب ها بر حسب ساعت
ساعت ۶ تا ۱۰ شب :
خواب نزدیک مغرب درست نیست و تعبیر ندارد، زیرا شکم انسان پر است تا یک سوم از شب هم بی تعبیر است.
ساعت ۱۰ شب تا ۲ صبح:
در نیمه شب اگر کسی که خواب می بیند، دچار امتلاء نباشد، خواب از یک سال تا پنجاه سال تعبیر می شود.
ساعت ۲ صبح تا ۵ صبح:
در یک سوم آخر شب خواب صحیح است و از پانزده روز تا دو ماه و تا یک سال تعبیر می شود.
ساعت ۵ صبح در سپیده دم :
از یک هفته تا یک ماه تعبیر می شود.
ساعت ۵ تا ۶ صبح پس از سپیده دم:
از یک روز تا یک هفته تعبیر می شود.
ساعت ۶ صبح:
در بر آمدن خورشید همان روز تعبیر شود.
ساعت ۱۰ صبح تا پانزده روز و در هنگام اذان ظهر تا یکی دو روز تعبیر می شود.

خواب خوب و بد در ماه های قمری

تعبیرخواب آنلاین
تعبیرخواب

ماه ربیع الاول : برکت وشادی در خواب ها پیدا می شود.
ماه ربیع الثانی: خواب خوب دیر تعبیر می شود و خواب بد زود تعبیر می شود.
جمادی الاول خریدو فروش نکند.
جمادی دوم : خواب خوب دیر تعبیر می شود.
ماه رجب : گشایش ابواب خیر است و خواب بد را به خوبی تعبیر کن که خلاف ندارد.
ماه شعبان : رؤیا رشته های بسیار دارد و از آن خیر بسیار بر آید و خواب بد تعبیر نمی شود.
رمضان : در های سختی و هرزگی بسته است و خواب خوب زود تعبیر می شود و خواب بد تعبیر ندارد.
شوال : خواب بد و غم زود تعبیر می شود ، از آن بر حذر باش.
ذیقعده : فقط خواب سفر را سفر نکن .
ذیحجه : خواب سفر را سفر کن. دنبال کار ها را بگیر که ماه مبارکی است.

۳.۵ ۶ آرا
امتیازدهی به مقاله

3.5K نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
Nadia
Nadia
2 سال قبل

و خواب دیدم نم نم داره بارون میاد

Last edited 2 سال قبل by Nadia
Nadia
Nadia
2 سال قبل

سلام خواب دیدم کسی که بهش علاقه دارم برام عکس گل رز فرستاد و تایپ کرد این برای تو و این حس یک طرفس تعبیرش چیه

Nadia
Nadia
2 سال قبل
پاسخ به  Nadia

ببخشید میشه تعبیر خوابمو بگید ممنون

شهرام مقدم
شهرام مقدم
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم سرم رابوریدن ولی من میتوانم ببینم وبشنوم امدن سرم راجای خودش بزارن نمیشد یکی گفت باید برای نوع نماز بخوانیم دونفرنمازخواندن من ازخواب بیدارشدم اذان صبح بود

Nadia
Nadia
2 سال قبل
پاسخ به  شهرام مقدم

.

Last edited 2 سال قبل by Nadia
Setayesh
Setayesh
2 سال قبل

سلام من خواب دیدم که توی خونه مادر بزرگم که زنده هستن همه خاله هام با دختراشون اومدن اونجا و دور همیم ودختر خاله من که ۱ ماهه ازدواج کردن بچه دارن بچه شونم خیلی زشت بود سیاه بود
بعد من از دستش گرفتم و داشتیم راه میرفتیم و مامانش که اومد ازم بگیره از دست اون افتاد و من گرفتم
در اصل هم ایشون اصلا بچه ای ندارن
میشه تعبیرشو بگین

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک ی چندتا کلوچه پخته بودم ک داخلش مغز داشت بعد من اینارو برداشتم ک برم ب خاله هامم بدم ت راه مادرمو دیدم دادم دستش تا بند کفشمو ببندم و ایشون از دستش افتاد کلوچه ها. من چندتاشو ک خیلی رو زمین نبود برداشتم (یعنی طرفی ک کوچیک تر بود ب اون سمت افتاده بود) برداشتم . بعد رفتیم داخل ی ازمایشگاه ی خانمی بودن ک دکتر بود اومد نشست جلوی ما یکم حرف زد باهامون ایشون زیبا بودن چشاشون سبز بود ولی ن سبز روشن سبز یشمی بود پوستشون سفید و موهای خرمایی رنگی داشتن… مطالعه بیشتر »

Anel
Anel
2 سال قبل
پاسخ به  جدول یاب

سلام متشکرم از اینکه وقت میزارید
و باید بگم تا ب الان ک تقریبا ۸ ماه هست من تعبیرامو از شما خواستم بدون شک همش درست بوده .
ممنونم از شما??

پریا
پریا
2 سال قبل

سلام من متاهل هستم اما حامله نیستم در خواب دیدم بجای من شوهرم داره زایمان میکنه و در اصل در خواب جایمان عوض شده بود و من شوهر شده بودم همسرم زن و پسری به دنیا آورد. من رشت زندگی میکنم و خونوادم تهران پسرم که به دنیا اومد بغلش کردن و با خودشون بردن تهران تا ازش نگهداری کنن و من از غم دوری پسرم یکسره گریه کردم تا از خواب بیدارشدم

Rozita
Rozita
2 سال قبل

سلام. من خواب دیدم تو محل کارم دارم عکس وسایلی که باید مشتری بفرستم رو میگیرم. قبل این دیدم تو یه جایی هستم یه گاو قهو ه یی رنگ اومد پیشم که حرف میزد و کاملا بی خطر بود انگار از سمت یکی اومده بود و من ازش پرسیدم چرا انقد زود اومدی در جواب یه چیزی گفت که یادم نمیاد، بعد دیدم همین گاو رو یه عده آدم سر بریدن سرشو از تنش جدا کردن و دیدم میگفتن اون آدم ها یه خر رو هم تو دستشویی محل کارم هم سر بریدن یعنی به قتل رسوندن و این گاو… مطالعه بیشتر »

sahar
sahar
2 سال قبل

سلام .دیشب خواب دیدم صورتم خیلی خیلی چروک شده و من ناراحتم.دستمو میکشیدم رو صورتم تا شاید چروکام از بین برن که ی دفعه درکمال ناباوری تمام چروک ها از بین رفتن و چوستم مثل آینه صاف شد.ممنون میشم تعبیرشو بگید

Nilo
Nilo
2 سال قبل

سلام خواب من به این صورت بود که درخواب
خوابیده بودم و در خوابو بیداری احساس کردم معذرت میخوام (مدفوع کردم) بعد اتاقی که در آن بودم انگار تخت و در ، آنجا از اهن بود

پریسا
پریسا
2 سال قبل

سلام وقت شما بخیر من امشب نزدیکای صبح خواب دیدم با خواهرم از یه جایی میایم به خیابون که رسیدیم دیدم یه خانومی وسط خیابون که جدول فضای سبز میشه اونجا رو جدول نشسته من گفتم مثل اینکه ثریاهست (ثریا خواهرم که ۱۵ ماه پیش فوت کرده) بعد کمی جلوتر که رفتیم دیدم دو تا خانوم اونجا نشستن و هر دو همون خواهرمه که فوت کرده و من خواهرم رفتیم جلو هر کدوممون با یکی روبوسی میکردیم اون خواهرم که فوت کرده درحال روبوسی و تقریبا حالت بغل کردن ما رو داشت گریه میکرد بعد یکم دیگه خندید(همون خواهرم که… مطالعه بیشتر »

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام.
خواب دیدم ک بیرونم داخل خیابون
منم ی مانتو بلند پوشیده بودم کمی از کفشم فاصله داشت ولی رو زمین کشیده نمیشد ،خواستم از خیابون رد شدم
ی ماشین اومد از روی مانتو من رد شد
من کاملا داشتم کشیده میشدم سمت ماشین
تا ک وقتی رد شد کشیدم از زیره لاستیک بیرون
خیلی عصبی بودم بعد این اتفاق با چند نفری ک سعی داشتن ارومم کنن با خشونت حرف زدم

محمد مهدی
محمد مهدی
2 سال قبل

سلام عرض ادب بنده خواب زنی برهنه را دیدم پوشش نامناسب داشت تعبیرش چیست؟

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام . خواب دیدم ک با مادرم بیرون بودیم بعد نمیدونم چجور شد،مادرمو گم کردم ‌. وقتی متوجه شدم پیشم نیست ،رفتم ب مکان هایی ک اون اطراف بود برای اینکه کمک کنن بهم .من هرچی خواهش کردم التماس میکردم ک اسم مادرمو بگید از بلندگو ، اینکارو نمیکردن ،یا ک میگتن باید ی چیزی گرو بزاری ، من نگاه کردم دیدم هیچ چیزی ب جز ی انگشتر ندارم ،از دستم دراوردم گفتم اینو فقط دارم ک امانت هست پیش من برای کسیِ مادرمو پیدا کردم میام ب جاش ی چیز دیگه میدم بهتون ک بهم پسش بدید انگشترو .… مطالعه بیشتر »

کنعان متین
کنعان متین
2 سال قبل

سلام.امروزنزدیکای ساعت۶صبح (۱۰ خرداد مطابق ۱۹شوال) خواب دیدم درحال برگشتن از سفری به شهرخودم هستم. درحال آماده کردن چمدان هایم بودم که دیدم یکیشو که بارهای مهم هم توش بود را دزدیده اند. سرگردان شده بودم و درحال فکر کردن که چجوری برگردم ، وخیلی نگران بودم ودنبال کسی میگشتم کمکم کند برگردم که باتعجب دیدم قبلا هم به این شهر آمده بودم چون یک جاهایی از آن برایم آشنا بود.و بیدارشدم. ونفهمیدم آیا چمدانم را پیدا کردم یا نه ویا برگشتم یا نه.

سوگل
سوگل
2 سال قبل

سلام
من ی دختر سی و چهار ساله هستم دیشب خواب دیدم از طلا فروشی سه تا النگو هر کدوم از ی مدل خریدم. ممنون میشم تعبیر کنید.

محمود
محمود
2 سال قبل

باسلام .من خواب جنگ زیاد میبینم.دیشب خیلی خابش معنی دار بود بنظرم اگر لطف کنید تعبیر کنید ممنون میشم.خواب دیدم یه جایی بودم یکباره حمله شد کنار پدرم که فوت کردند پنهان شدم ولی دشمن به هردو ما ۳ تیر شلیک کرد یکی به پهلو یکی به بازو و یک تیر خلاص به سرمون ولی نمردیم.از جای تیرها خون نمی آمد اما زخم بازو خیلی عمیق بود وو اعضای داخل بدنم آمده بود بیرون .دغدغه داشتم روی زخم را ببندم که عفونت نکند و تلاش داشتم اسلحه ام را بردارم و آنها را بکشم.ممنون میشم تعبیرشو بهم بدین . و… مطالعه بیشتر »

فهیمه
فهیمه
2 سال قبل

باسلام؛دیشب خواب دیدم یه خونه ای هستیم همه خانواده شوهرم هستندودورهمن یکی ازبرادرشوهرامم توراه بودقراربودبیاددنبال زن و بچه اش..دیدم من انگاربایه نفردیگه نشستیم بیرون دیدم پسرش که نوجوون میخادباماشین خودشون تنهابره خونه شون؛ من نگرانش شدم بهش گفتم بزاربابات بیادبعدباهم بریدخطرناک بابات دعوات میکنه اونم یه لبخندی زد و گفت میخام برم در ماشین رابازکردیه کم ماشین راهل داد که بعدبشینه توش راه بیفته یه دفعه ای ماشین خودبه‌خود راه افتادوازجاده دراومدافتادتوجاده بغلی که چندمترپایین تربودارتفاع داشت اون جاده راهم کج رفت ووایستادوماشین هم خیلی خراب شدهمون موقع هم باباش رسیدماهم دهنمون بازمونده بودبخاطراین اتفاق ..گفت چی شده وخودش رفت… مطالعه بیشتر »

Moti
Moti
2 سال قبل

سلام خواب دیدم با مادرم دارم میرم آرایشگاه مادرم میگه عروس درستش کنید خودم نمیدونستم که عروس میخام بشم آرایشگر ب مادرم گفت لباسش چ رنگیه مادرم گفت نقره ای منم گفتم برای عروسیم باید ناخونمو درست بکنم میرم بخش ناخون آرایشگاه رنگ بنفش صورتی رو انتخاب می‌کنم میگم برام بزن اون خانم هم با ی لاک خیلی بزرگ میزنه ناخون هامو بلند کوتاه درست میکنه زمانیک مادرم داشت میرفت بیرون ی دختر بچه اومد و از داخل کیف مادرم ی آیینه برداشت منم زدم رو دستش گفتم خجالت بکش مادرت کجاست ب مادرش میگم این چ طرز تربیت کردن… مطالعه بیشتر »

فاطمه
فاطمه
2 سال قبل

سلام من دخترم بعد چند روز پیشا خواب دیدم که تو خواب پسرم و یه نامزد دارمو رفتیم باهم پاساژوگشتوگذار اینا امروزم دوباره خواب دیدم پسرم و تو یه جای خیییلی سرسبزیم کوهای سرسبزیم هست خیلی با صفا بود بعد یه دختر خانم چادری کاملا موجه خیلی مشتاقانه اومد به من گفت که ما میتونیم باهم رابطه داشته باشیم بعد منم میخواستم قبول کنم که دیگه بعدشو یادم نمیاد تعبیر این چیه؟

دلارام
دلارام
2 سال قبل

با سلام.من در خواب یک لیستی مشاهده کردم که درآن انسانها رو برحسب خوب بودنشون درگروهایی ازپایین به بالادرجه بندی کرده بودن و مشخصات هرگروه جلوش نوشته شده بود.تنها دوگروه از انسانها درخاطرم مونده یکی گروه جن که پایین لیست بود ویکی هم گروه دلارام که بالای لیست بود واسم من هم جزو همین گروه دلارام بودوبرای مشخصه خاص این گروه نوشته بودن که این آدمها بال دارن.وتا جایی که یادم هست دویا سه گروه بالاتر از گروه دلارام بود که بالاترین درجه پاکی رو داشتن. من خیلی قبل تر ازدیدن این خواب عاشق اسم دلارام بودم وخیلی دلم میخواد… مطالعه بیشتر »

دلارام
دلارام
2 سال قبل

با سلام.من خواب دیدم با همسرم دعواکردیم و منو فرستادخونه پدرم.اونجا هرروز یه روحانی که ما نمیشناختیمش سر ساعت خاصی می اومد و با برادرم صحبت میکرد.بعدازیه مدت همه گفتن که اون روحانی ازت خوشش می یاد من واقعا ناراحت شدم. ولی واقعیت داشت و اون آقا عاشق من شده بود.من چون از اون آقا هیچ شناختی نداشتم با برادرم رفتیم کافی نت واطلاعاتشو درآوردیم اسمش احمدبودخبرنگاروعضوسازمان اطلاعات واسه شهربیرجند. روزی که به خواستگاریم اومده بودن من با صراحت گفتم غیرازهمسر خودم با کسی نمی مونم.بعدبرادرشوهرمو دیدم که بهم گفت از برادر من طلاق بگیر وبااون مردازدواج کن خیلی آدم… مطالعه بیشتر »

ناهیددادشپور
ناهیددادشپور
2 سال قبل

سلام خواب دیدم به دیدن اقوام پدرم رفتیم آنجا صاحبخانه در یک تنور خیلی بزرگ نان میپخت و همه میخوردیم بعد کنار نهری رفتیم در یک باغ بزرگی بود شنا کردیم برگشتم و گفتن چای زعفران یاقوت دم شده تو تنوره بخورید منم گرفتم و گفتم تو دل زعفران یاقوت باشی و نخوری وبعد با خواهرم رفتیم ادویه جات بخریم انگار مرکزش بود هم تولید و خشک و فروش میکردن بعد که برگشتم تنور خاموشی شده رو نگاه کنم داشتن سمورها توی تنور جمع و جور میکردن که یکی از اونا بیرون اومد و منو بغل کرد ودماغمو با دهنش… مطالعه بیشتر »

سوگل
سوگل
2 سال قبل

سلام
وقت بخیر
من عصر خوابیدم تو خواب دیدم پدرم میوه های خوشمزه آورده خونه مثل هندوانه طالبی بعد هندوانش شروع کردم به قاچ کردن ازش خوردم خیلی هم شیرین و آبدار و خوشمزه بود رفتم رو سینک ظرفشویی بازم میوه دیدم مثل گیلاس و شلیل با خودم گفتم وای بابام چقدر میوه های خوشمزه اورده. ممنون میشم تعبیر کنید.

هادی
هادی
2 سال قبل

سلام جدول یاب ، خواب دیدم که در راه خونه با ی نفر همراه شدم بهم گفت من شراب دارم میخوای برات بیارم که منم پیشنهادش قبول کردن وقتی رسیدیم در خونشون رفت و برام ی لیوان شراب قرمز آورد که من هم ی جرئه ازش خوردم ولی همین که خوردم آب سیاه بالا آوردم که از خواب بیدار شدم

Last edited 2 سال قبل by هادی
Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک
جایی مثل ی خونه هستم با خاله هام متوجه میشم صدای گریه دختر خالم میاد میرم ببینم چیشده . خالم میگ خیلی گریه میکنه همش در حال گریه کردنه .میگفت دیشب ساعت ۲ پاشده دستاشو حالت قنوت گرفته میگ خدایا (تویه خوابم گفت ک چی میگه ولی الان یادم نیست ولی خدایارو داشت) منم خواستم باهاش حرف بزنم ک ادما با قلب زندن اگر مامانتو اذیت کنی دیگه قلبش نمیزنه ک خالم جلوی حرفمو گرفت ک براش نگم .

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک
داشتم موهامو میبافتم جلو ایینه ک ی دفعه ای زن عموم میاد میگه یکم کوتاه میکنم موهاتو موخوره هاش گرفته شه ولی ی دفعه میگ بیشتر میزنم .صبر نمیکنه ک من جوابی بدم کوتاه میکنه تا پیش گوشم . من عصبی میشم ب شدت و دعوامون میشه و اونم مثل کسایی ک اشتباهی انجام دادن سکوت میکنه

Anel
Anel
2 سال قبل

سلام خواب دیدم ک
رفته بودم خونه عمم ک یه وسیله بیارم خونشون کسی نبود حتی خودشون .
بعد داشتم میومدم بیرون ک عمومو بابام اومدن گفتن بیا طلاهای عمه تو برداریم منم گفتم ن نکنیم اینکارو .ولی اجبار کردن منم رفتم گاوصندقو باز کردم انگار قفل نبود مثل کمد باز شد درش .بعد هرچی طلا و جواهر بود دراوردم ریختم داخل کیفی ک اورده بودن .
داشتیم میرفتیم بیرون ک دیگه انگار بیدار شدم .

لیلا
لیلا
3 سال قبل

باسلام میخام تعبیر خوابی که دیدم رو سؤال کنم
من در خواب دیدم ڪه در حرم حضرت امام رضا هنگام دعا و خواندن زیارت عاشورا خانمی نورانی انگشتری با رکاب نقره و سنگ عقیق منقش به اسما الهی به من دادند و فرمودند این هدیه رو از طرف من ڪه مادرت و جده سادات هستم هدیه بده همون علی نامی ڪه فڪر شب و روزت شده میخام تعبیرشو بدونم در ضمن من خودم سادات هستم

Zahra.mosavi_55
Zahra.mosavi_55
3 سال قبل

سلام خواب دیدم خودم و چند نفر که نمیشناسم خونه یه آقای مشهوری بودیم و دور یه سفره سفید نشسته بودیم که کمی بعد هم یه روحانی معروف با دختر بچش میاد و اینکه من توی خواب چادر مشکی سرم بود و یه دختری که توی اون جمع بود روسری های رنگی میداد به من تاسرم کنم .ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین

الهه
الهه
3 سال قبل

سلام
من دیشب خواب دیدم رفتم در ی طلافروشی ی زنجیر و پلاک خریدم ی پیرزنی از پایین سعی میکرد اون ازم ببره آخرش بریدش. ممنون میشم تعبیر کنید.

فهیمه
فهیمه
3 سال قبل

سلام امروز خواب دیدم که خونه پدر شوهرم هستن همه خانوادشون هم اونجام بودن یه مردهم بازن وبچه اش اونجامهمون بودمردخیلی چاقی بودومن هم نمی شناختمش همه جاری هام هم به خودشون رسیده خوشگل تر شده بودن این مرد وقتی که میخواست بره بااین که شلوارتوتنش بود گفت شلوارم نیس بعدمن گفتم شلوارشامن پوشیدم درصورتی که اندازه ام بود شلوارشابهش دادم شلوارخودماپیداکردم ولی بازم دیدم عین همون شلوارمشکی که اندازه ام بودتوپام…

لیلا
لیلا
3 سال قبل

سلام خسته نباشید من خواب دیدم تو جایی مثل کوهستان بودم؛بارون تندی میبارد در حدی که روی زمینو اب گرفته بود ؛ روی زمین پر بود از جوجه پرستو و برام خیلی عجیب بود ؛تو خوابم از اینکه زیر بارون بودم خیلی لذت میبردم و داشتم تو با پای پرهنه تو اب بارون راه میرفتم که یکدفعه پرستو های مادر از اسمون مرده افتادن رو زمین؛خودمم حس عجیبی پیدا کردم انگار داشت صاعقه منو میزد ؛تو خواب تو چند لحظه خودمو رسوندم خونه و تو خونه باز صاعقه هنوز ولم نکرده بود ولی وقتی صاعقه تموم شد حالم خوب بود… مطالعه بیشتر »

محیا
محیا
3 سال قبل

سلام جدول یاب عزیز ، من بنا ب دلایلی هیچ وقت نمیتونم ازدواج کنم و اگرم بخوام نمیتونم ، یه نوع بیماری دارم که اگه کسی بفهمه هیچ وقت نمیزاره من زنش بشم ?حتی خونوادمم از این موضوع خبر ندارن و من این موضوعو فقط خودمو پزشکم میدونیم ، به خاطر همین به همه دوست و اشنا گفتم من اصلا خوشم نمیاد ازدواج کنم و فمنیستم و از مردا خوشم نمیاد و از این حرفا …ولی منم یه دخترم و قلب دارم مگه میشه عاشق نشم ؟ چند ساله یه پسری که همسنمه توجهمو جلب کرده ، حدودا ۶ یا… مطالعه بیشتر »

امیر
امیر
3 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

سلام من خواب دیدم رفته بودیم خونه عمو مادرم (من عاشق دختروشنم) بعدشم دیدم که دخترهپشون با قیافه ای خیلی زیبا و با لباسی خیلی زیبا من رو با چند تا دیگه از دختر های فامیل برد به یک جایی که نمیدونم چی بود .بعد گمشون کردم ولی مامان و عمه خودم رو توی اون جا دیدم (یکجایی مثل بازار بود) بعد دوباره دختره رو توی حیاط دیدم و اون میگفت دلم میخواهد که باهات رابطه برقرار کنم و بعدش از خواب بیدار شدم.

الهه
الهه
3 سال قبل
در انتظار تایید دیدگاه شما توسط مدیریت سایت

سلام
من دیشب خواب دیدم رفتم در طلا فروشی ی زنجیر و پلاک طلا خریرم اما ی پیرزنی یهو از پایین دستم کشید میخواست زنجیر ببره به زور نزاشتم اما اما برید. ممنون میشم تعبیر کنید.باتشکر

مهسا
مهسا
3 سال قبل

من یه دختر ۱۶ سالم کع خواب دیدم حامله شدم و بچه بدنیا اوردم بعد توی خواب اصلا بچمو نمیبینم نمیدونم چرا ولی فقط میدونم حمله شدم بچم به دنیا اومده و از این ناراحتم که چرا من الان بچه دار شدم من الان اول زندگیمه بعد اصلا هرجی فکر میکنم من اصلا ازدواج نکردم که بخوام بچه داشته باشم
یعنی من اصلا ازدواج نکردم رابطه نداشتم بچه دار شدم و اصلا بچمو نمیبینم تو خوابم بار قبلیم که خواب دیدم همینطور بود ولی بعضی وقتا بچرو میدیدم بعد یدفه قیب میشد بعد دوباره میومد

فاطمه
فاطمه
3 سال قبل

سلام خسته نباشید خواب دیدم همسرم جلو در تو پیاده رو سفره انداخته میریم پایین بعد میبینم باد شد برگای خشک و یه اندازه خیلی مرتب و قشنگ بودن باد داره میبرشون باد تند نبود فضای خیلی قشنگی بود اما من می بینم نمیشه غذا خورد جمع میکنم میبرم بالا توی خونه فکر کنم تو همین خواب بود یه دختر بچه هم داشتم مطنئن نیستم ولی همون شب خواب دختربچه هم دیدم متشکرم

سارا عمومی نژاد
سارا عمومی نژاد
3 سال قبل

سلام مدتیه یه خوابی همیشه برام تکرار میشه نمی‌دونم تعبیرش چیه ذهنمو خیلی مشغول کرده خواب دیدم امتحان دارم ولی درسمو نخوندم این خواب خیلی برام تکرار میشه ممنون میشم برام تعبیرش کنید

Lili
Lili
3 سال قبل

سلام.از خواب فیلم ۱۴ روز میگذره . امروز در۲تایم خواب دیدم…خواب دیدم در خانه های سابق پدربزرگم به همراه پسر بچه ای زندگی میکنم…که چندتا میهمان برای ما اومد همه خانمهای سید بودن و همراه اونها یک پسر بچه سید هم بود…شب شد از دوستان پدرم که ایشان هم سید هستند به همراه یک نوجوان که سید بود به جمع میهمانان ما اضافه شدن… محل استراحت همه آنها در یکی از اتاقهایی بود که انتهای آن اتاق به آشپزخانه متصل میشد… نزدیک صبح من برای آماده کردن صبحانه رفتم که جای دوست پدرمو خالی دیدم…از حاضران اتاق سوال کردم که… مطالعه بیشتر »

پریسا
پریسا
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم خونه مون رو وسایلش رو جمع کردیم و دوباره اثاث میاریم مثلا اثاث کشی داریم ولی نه یه خونه دیگه همون خونه خودمون، بعد که اثاث ها رو چیده بودیم شکل خونه هم عوض شده بود بعد دیدم تو رخت خواب خوابیدیم و من که میخواستم پاشم دست زدم دیدم لحافم نم داره به مامانم گفتم اینجا از دیوار سرما میاد و لحاف من نم شده مامانم گفت جاتو برگردون و پاهات سمت بخاری بخواب تا هم لحافت خشک شه هم سرد نباشه
ممنون

Anel
Anel
3 سال قبل

سلام خواب دیدم ک من با یکی از فامیلا سره ی موضوعی اختلاف داریم و حتی ت بیداری دعوامون شد . حالا ت خوابم دیدم ک ایشون اومد زد ت صورت من . یکم بعد دیدم با مادرمو خواهرمو ی نفر دیگ ک خانم بودن ت یه راهی هستیم ک انگار بریم اون فردی ک با من بحثش شده رو بد نام کنیم برای موسسه ای . تا زمانی ک برسیم من ب شدت ناراحت بودم و گریه میکردم و حتی ب زمین میخوردم ،اون خانمه منو بلند کرد از زمین گف بیا اون وره خیابون اون زودتر رفت منم… مطالعه بیشتر »

maedeh
maedeh
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم تو حیاط آپارتمان مشغول صحبت با همسایه ها هستم یک دفعه هوا دگرگون شد باد شدیدی وزید آسمون تیره شد وقتی به آسمون نگاه کردم دو تا ماه کامل و یک ماه نیمه دیدم خیلی واضح دیدم و تعجب کردم بار دیگه آسمون رو نگاه کردم و به جز ماه خورشید رو هم دیدم حالت غروب داشت و رنگ نارنجی تعبیر خواب من چیه؟

دلارام
دلارام
3 سال قبل

من خواب دیدم که همسرم جراحی زیبایی انجام داده و بینی وچانه وحتی پیشانیشو تغییر داده وکلا ظاهرش فرق کرده.داشت با یه زن که دوست دخترش بود حرف میزدواصلا به من وحرفهای من توجهی نمیکردوهرچقدر دادمیزدم که چرا داری باهاش حرف میزنی گوش نمیداد.تا اینکه اومد جلو ودستامو گرفت ومنو از اونجا انداخت بیرون و گفت که دیگه برنگرد من همینم که هستم. میشه لطفا تعبیرخواب منو بگید

Afsoon
Afsoon
3 سال قبل

خواب دیدم با نامزدم عقد کردیم بعد از عقد یکم قهر کردیم و من به طلاق فکر میکردم و بعد یه مدت سوار ماشین شدیم و ایشون پشت فرمون بود چون سرعت بالا بود میخواست یه ورودی رو رد نکنه ترمز زد و ماشین چپ کرد اما به حالت اول برگشت و سریع همه بیرون پریدن اما در ماشین یه انفجار کوچیک شد اما هم ماشین هم ما سالم موندیم

شلیرنصیری
شلیرنصیری
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که همراه دختر عموم درجایی مثل یک مهمانی نشسته ایم ،دخترعموم شکلات و چای میخورد بعد به من گفت که قوری چایی روبهش بدم منم بعد اون رفتم تو آشپزخونشون دنبال قند واسه خودم میچرخیدم بعد جای قندو پیدا کردم ولی قندها توی پود قند بودند و من تا زانوی دستمو توشون فرو کرده بودم هی قند در میاوردم جوری که دستام با پودر قند سفید سفید شده بود رفتم جلو شیر آب بشورم با زور از دستام پاک میشدند میشه تعبیرشو بهم بگید لطفا??در ضمن زن عموم چند سال پیش فوت شدند مثل یه سایه… مطالعه بیشتر »

ژابیز بیژنگ
ژابیز بیژنگ
3 سال قبل

سلام خواب دیدم دارم برای خوابیدن یه آشنا تشک میبرم که تشک لحاف نداشت و عجیب اینکه اون شخص میخواست تو کوچه بخوابه! ودر حال حاضر با اون شخص و خانمش قهر هستم ودر خواب خانمش هم مفتش بود ….

محمدجواد
محمدجواد
3 سال قبل

همین الان ساعت ۲ونیم خواب دیدم توی محله ای که زندگی میکنم حاشیه محله شوهرخواهرم ناخواستهوازخوددفاع کردن بچه یه ببر ماده تقریباپیرکشت.من خودم را داخل جاییکه درب اونجا مثل قفس بود رفتم داخل وبعدببرپیرگذاشت دنبال شوهرخواهرم زودتر درب بازکردم. وتابه من رسید درب باز کردم شوهرخواهرم اومدداخل ودرب بستم

negar
negar
3 سال قبل

سلام خواب دیدم که کلی پرنده داشتم و نگه مب داشتم یکدونه گربه ی سیاهم داشتم وقتی گربم اومد وحشی شد اومد بره پرنده هارو بگیره که من محکم گرفتمش اونم دستامو چنگ انداخت

Setayesh
Setayesh
3 سال قبل

سلام من خواب دیدم که عروسی با کسی ک دوسش داره خواهرمه که ازدواج نکرده من هم خیلی دیر به عروسی رسیدم

دکمه بازگشت به بالا