جزئیات عرضه اولیه شرکت خدماتی کالای شهروند

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت خدماتی کالای شهروند و همچنین قیمت و میزان نقدینگی موردنیاز خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، مطلع شدیم اعضای شورای اسلامی شهر تهران یک فوریت برنامه عملیاتی اقدامات و زمان بندی اجرایی جهت عرضه سهام شرکت‌ های خدماتی – کالای شهروند و همشهری در بازار سرمایه را به تصویب رساندند.

عرضه اولیه شرکت خدماتی کالای شهروند

طرح ورود شرکت شهروند با اکثریت آراء در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید و به منظور ارتقای سطح بهره وری از منافع و ظرفیت‌های ساختاری وارد بورس می‌شود.

برهمین اساس طی پیگیری ‌های انجام شده از سوی شرکت شهروند و همکاری ‌‌های مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و مذاکراتی که صورت گرفت، طرح ورود شرکت شهروند با اکثریت آراء در جلسه امروز شورای شهر به تصویب رسید.

گفته می‌ شود اقدامات اجرایی برای فراهم ساختن زیرساخت ‌های لازم و تهیه لوایح قانونی آغاز شده و برنامه عملیاتی برای زمانبندی عرضه سهام شرکت شهروند در بازار سرمایه (بورس اوراق بهادار) به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت شهروند ، این طرح برای اولین بار در حوزه شهرداری‌های کشور انجام شده است تا علاوه بر صیانت از ظرفیت ‌های موجود در شهرداری به عنوان سرمایه ی شهروندان تهرانی و ارائه خدمات رسانی شایسته به مردم، بستر لازم برای ایجاد شفافیت حداکثری و ارتقاء سطح بهره ‌وری از منابع، به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

اما درباره شرکت خدماتی کالای شهروند بد نیست بدانید فروشگاه شهروند، یک سوپرمارکت زنجیره‌ ای در سطح شهر تهران است.

شرکت خدماتی کالای شهروند در آبان ماه سال ۱۳۷۲ شمسی تاسیس شد. نخستین فروشگاه این مجموعه در سال ۱۳۷۳ شمسی در میدان آرژانتین و تحت عنوان فروشگاه بیهقی افتتاح شد. این فروشگاه دارای چهل و چهار شعبه در سطح شهر تهران و لواسان و پرند و مارلیک کرج است و در سیاست ‌های این شرکت افزایش شعب در نقاط مختلف شهر تهران و سایر نقاط کشور نیز پیش ‌بینی و برنامه ‌ریزی شده ‌است. این شرکت امکان فروش عمده و فروش مجازی (فروش تلفنی و فروش اینترنتی) را نیز داراست.

در دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی، مهدی امراللهی به عنوان سرپرست شرکت خدمات کالای شهروند منصوب شد.

اهداف شرکت خدماتی کالای شهروند

  • کمک به تثبیت قیمت کالاهای عمومی
  • کاهش سفرهای درون شهری
  • حذف واسطه‌ های متعدد میان تولیدکننده و مصرف‌ کننده کاهش هزینه مبادلات
  • توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد کردن کالاهای تولید داخل
  • کمک به جلوگیری از توسعه بی‌رویه واحدهای تجاری شهر

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا