جزئیات عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار با نماد مدار

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات عرضه اولیه شرکت سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار با نماد مدار خواهیم داشت! با ما همراه باشید. مطلع شده ایم شرکت سرمایه ‌گذاری مدیریت سرمایه مدار (سهامی عام) با نماد ” مدار ” در فهرست نرخ‌ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

با توجه به موافقت هیات ‌پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت سرمایه­ گذاری مدیریت سرمایه مدار (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین‌ شده در مصوبه‌ مزبور از سوی آن شرکت، از تاریخ ۲۷ مهر ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، شرکت به‌ عنوان پانصد و هفتاد و هفتمین شرکت پذیرفته ‌شده در ﺑﺨﺶ سرمایه گذاری­ ها ، طبقه سایر واسطه­ های مالی با کد صنعت «۵۶۹۹» و نماد مدار ، MADAR در فهرست نرخ ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌ شود.

اما بد نیست بدانید شرکت تولیدی و صنعتی مدار در تاریخ ۱۳۴۳/۱۲/۱۳ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شده است و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۸۳/۵/۲۵ نام شرکت به شرکت خدمات مدیریت سرمایه مدار تغییر یافت و متعاقبا به موجب صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ و مجوز شماره ۴۴۷۵۸/۱۲۲ مورخ ۱۳۹۷/۱۱/۲۱ سازمان بورس و اوراق بهادار نوع شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل و نام شرکت به شرکت سرمایه گذاری خدمات مدیریت سرمایه مدار تغییر یافت.

در پی تقاضای این شرکت برای تبدیل به نهاد مالی، موافقت اصولی سازمان بورس و اوراق بهادار برای تبدیل این شرکت به نهاد مالی شرکت سرمایه گذاری” طی نامه شماره ۴۰۹۰۴/۱۲۲ مورخ ۱۳۹۷۰۸/۱۳ اخذ گردید و در تاریخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۷ نام این شرکت با شماره ۱۱۶۴۲ در فهرست شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار درج گردید.

لازم به ذکر است به موجب آگهی ثبتی مورخ ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ نام شرکت به سرمایه گذاری مدیریت سرمایه مدار تغییر یافت. در حال حاضر، شرکت جزو واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و واحد تجاری نهایی گروه بانک ملی می باشد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا