جزئیات واگذاری سهام عدالت ۱۲۰ هزار متوفی به وراث

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره جزئیات واگذاری سهام عدالت ۱۲۰ هزار اموات به ورثه خواهیم داشت! با ما همراه باشید. حسین فهیمی ، مدیرعامل شرکت سپرده ‌گذاری مرکزی به تازگی در مصاحبه ای درباره واگذاری سهام عدالت ۱۲۰ هزار متوفی به وراث گفت: تاکنون سهام عدالت اموات به ۱۲۰ هزار وارث واگذار شده است و با توجه به اینکه در شرایط کرونا قرار داریم، امکان مراجعه حضوری برای واگذاری سهام عدالت اموات وجود ندارد.

همچنین وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف آرای سه میلیون متوفی که در گروه سهامداران غیرمستقیم قرار دارند و هنوز سهام آنها به وراث واگذار نشده است، چیست؟ اظهار داشت

واگذاری سهام عدالت اموات به وراث نیاز به گواهی انحصار وراثت دارد و هنوز بسیاری از مشمولان و وراث در این مرحله هستند و تعداد کمی از وراث گواهی انحصار وراثت را دریافت کردند و فعلا مشخص نیست وراث این سه میلیون نفر متوفی چه کسانی هستند بنابراین امکان انتقال سهام وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به میزان واگذاری سهام عدالت به اموات به وراث گفت: تاکنون سهام عدالت اموات به ۱۲۰ هزار وارث واگذار شده است و با توجه به اینکه در شرایط کرونا قرار داریم امکان مراجعه حضوری برای واگذاری سهام عدالت اموات وجود ندارد. در حال طراحی سامانه‌ای با لینک تمام دستگاه‌های مربوطه هستیم که کلیه مراحل واگذاری برخط و الکترونیکی انجام شود. بنابراین در این مرحله سه میلیون سهامدار عدالت فوت شده از انتخابات هیات مدیره شرکت‌های استانی سهام عدالت حذف می‌شوند. به استسنثای ۱۲۰ هزار نفری که سهام آنها به وراث واگذار شده است.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا