حامد آهنگی مجری مسابقه شوتبال شبکه نسیم کیست؟

حامد آهنگی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است که با مجری گری سری جدید مسابقه شوتبال به تلویزیون برمیگردد. وی سال ۱۳۵۸ چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حامد می‌توان به بازیگری در سریال لژیونر اشاره کرد.حامد آهنگی در سال ۱۳۹۵ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم حامد در این سال، بازیگری در سریال لژیونر به کارگردانی مسعود آب‌پرور محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حامد آهنگی بازی در سریال لژیونر بوده است. حامد آهنگی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۵ در ۳۷ سالگی در سریال لژیونر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با مسعود آب‌پرور همکاری داشته است. حامد توانست با بازی در سریال لژیونر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محمدرضا شریفی‌نیا، حسن پورشیرازی، زهیر یاری و اشپیتیم آرفی بر تجارب او افزود.

در مجموع در کارنامه ۳۹ ساله و بیوگرافی حامد آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حامد و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حامد آهنگی در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم حامدآهنگی در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثارحامد آهنگی در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر حامد آهنگی در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حامد درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی آهنگی بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال لژیونر محسوب می‌شود.

حامد از بازیگران جویای نام کشور عزیز ما ایران است و آینده‌ی درخشانی در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون دارد. ناگفته نماند که حامد به عرصه تئاتر و هنرهای نمایشی نیز بی‌تفاوت نیست و به این بخش علاقمند هست. سریال لژیونر و سال ۱۳۹۵ پایان فعالیت‌های حامد نیست، کارشناسان معتقد هستند بازیگری حامدآهنگی پخته‌تر می‌شود و به‌زودی او را با بازی‌های درخشان‌ تری در عرصه سینما و تلویزیون خواهیم دید.

پیج اینستاگرام

hamedahangi@

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا