ساناز طاری بازیگر سریال پدر و فیلم گشت ارشاد ۲ که از ایران مهاجرت کرد، کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره ساناز طاری بازیگرِ سریال پدر و فیلم گشت ارشاد ۲ که از ایران مهاجرت کرد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ساناز طاری ، بازیگر سینما و تلویزیون ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر تهران می باشد. او وی تنها یک برادر به نام سامیار دارد. و در حال حاضر نیز  دانشجوی فوق لیسانس رشته ی بازیگری در دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

جالب است بدانید ساناز طاری بازیگری را از دوران کودکی شروع کرده است! او فعالیت در عرصه ی بازیگری را از سال ۱۳۷۹ شمسی و وقتی تنها ۶ سال سن داشت، به خواست خانواده ی خود شروع کرد و اولین تجربه خود را در سریال ” آژانس دوستی ” به کارگردانی گروهی مشتمل بر احمد رمضان ‌زاده ، حمیدرضا صلاحمند ، مجید جعفری شیرازی ، محرم زینال ‌زاده ، فرامرز قریبیان ، کاوه دژکام و اکبر منصور فلاح کسب کرد.

سپس وی در سریال ” ماجراهای چموش و خموش ” به کارگردانی شاهین باباپور و محصول شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران حاضر شد و به ایفای نقش پرداخت. او در سریال ” راه شب ” به کارگردانی داریوش فرهنگ و فیلم ” رها ” به کارگردانی بشیر آزادپور هم بازی کرده است. سریال ” راه شب ” به کارگردانی داریوش فرهنگ درباره زندگی مجری برنامه رادیویی راه شب با بازی ناصر ممدوح است که به واسطه تماس های تلفنی مخاطبان برنامه با او، بتدریج به زندگی آنها وارد شده و سعی می کند به نوعی حلال مشکلات هر یک از آنها باشد…

بد نیست بدانید ساناز طاری بعد از تجربه بازیگری در همان دوران کودکی در چند پروژه تلویزیونی، به عنوان بازیگر و مجری بخش بازی های کودکانه در شبکه جام جم حضور داشت تا اینکه از ۱۰ سالگی تا دبیرستان کار نکرد! وی در مقطع دبیرستان وارد هنرستان سوره شد و بعد از اخذ مدرک کارشناسی در رشته ی بازیگری، دانشجوی کارشناسی ارشد شد.

ساناز طاری در تئاتر نیز حضور فعالی داشته است! نمایش های ” اضافه حقوق ” به کارگردانی امین عظیمی، ” سه خواهر ” به کارگردانی مزتضی اسماعیل کاشی و  ” مگافولیا ” به کارگردانی میلاد حسینی از جمله نقش آفرینی های او عرصه ی تئاتر است. علاوه بر این، او تجربه بازی در سریال ” شمعدونی ” به کارگردانی سروش صحت و به تهیه کنندگی محسن چگینی و فیلم سینمایی ” گشت ارشاد ” به کارگردانی سعید سهیلی و سریال ” فوق ‌لیسانسه ‌ها ” را نیز در رزومه خود دارد.

آغاز شهرت و محبوبیت ساناز طاری

ساناز طاری در سال ۱۳۹۷ شمسی و با بازی در نقش نیکا (دوست لیلا و عاطفه) در سریال تلویزیونی پدر به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی و تهیه ‌کنندگی حامد عنقا ، شناخته شد! او در نقش دوست لیلا (با بازی ریحانه پارسا) بازی کرد، همان دختری که باعث شد حامد (با بازی سینا مهراد) خود را از پنجره به بیرون پرت کند! او در سریال پدر در کنار بازیگران مطرح و شاخصی چون مهدی سلطانی ، لعیا زنگنه ، سینا مهراد ، مسعود فروتن ، ریحانه پارسا ، نیما رییسی ، مجید مشیری ، کاوه خداشناس ، اکبر رحمتی، بیژن امکانیان و… به ایفای نقش پرداخت.

ماجرای مهاجرت ساناز طاری

به تازگی ساناز طاری ، با به اشتراک گذاشتن یک پست در اینستاگرام خود، به طور ضمنی، از مهاجرت خود از ایران خبر داد! او با انتشار عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد که قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند و آزاد زندگی کند!

او این چنین نوشته بود: ” بعضی رویاها هست که برای بعضی دست نیافتنیه،حالا به هر دلیلی!

من یک بار به دنیا اومدم و میخوام این یکبار را آزادانه و شاد زندگی کنم.

خداحافظ رویای کودکی

خداحافظ بازیگری

شاید روزی در جایی بهتر و آزادانه‌تر دوباره به سراغت بیام… این عکس مهر تایٔیدی است برای تصمیمی که مدت ‌هاست گرفته ‌ام. “

پس از انتشار این پست اینستاگرامی و دست به دست شدن آن در فضای مجازی و گمانه ‌زنی‌ های بسیار، ساناز طاری در استوری خود با گلایه نوشت:

” چقدر جالب که تا قبل از گذاشتن پست آخرم، هیچکدام از دوستان و همکارانم حتی یاد منم نبودند و براشون اهمیتی نداشت که من در چه حالم! ولی الان همه نگران شدند و پیگیر! داستان مرده پرستیمونه که تا وقتی زنده‌ایم، هیچکس حالمونو نمی‌پرسه وقتی می‌میرییم، تازه عزیز می‌شیم. لطفا همونطور که تا الان براتون اهمیتی نداشتم، الان هم کسی نگران من نباشه. “

زندگی شخصی ساناز طاری

ساناز طاری تاکنون ازدواج نکرده است؛ و وی مجرد می باشد. وی در مصاحبه ای درباره علایق خود می گوید: ” اگرچه علاقه زیادی به عرصه تئاتر دارم، اما مشتاق هستم در فیلم های سینمایی نیز نقش های تاثیرگذار و ماندگاری داشته باشم و در این راستا به فعالیتم ادامه خواهم داد. “

ساناز طاری در اینستاگرام

https://www.instagram.com/sanaz.tari/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا