فصل دوم سریال زیرخاکی چند قسمت است؟ + بیوگرافی بازیگران زیرخاکی۲

در این مطلب، توضیحاتی درباره تعداد قسمت های فصل دوم سریال زیر خاکی و همچنین بیوگرافی بازیگران این سریال تلویزیونی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. همزمان با حضور هومن برق ‌نورد در مقابل دوربین فصل دوم سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان و به تهیه‌ کنندگی رضا نصیری ‌نیا که محصول جدید سیمافیلم است، اولین تصاویر از این سریال تلویزیونی پس از سه ماه کار بی‌ وقفه منتشر شد!

در شرایطی که هنوز ضبط سریال به پایان نرسیده است، برخی برای پخش آن در روزهای پیش رو گمانه ‌زنی کرده بودند، اما سختی کار در شرایط کرونا عملا اجازه پخش و تصویربرداری همزمان را نمی ‌دهد. تصویربرداری این سریال از نخستین روزهای سال جدید به صورت فشرده برای پخش از شبکه یک ادامه دارد و عوامل در کرج ساعاتی طولانی در روز را مشغول کار هستند. مراحل فنی سریال از جمله تدوین آن نیز با پیوستن حسن حسندوست به عنوان تدوینگر در حال انجام است!

در فصل دوم سریال زیرخاکی بازیگرانی همچون هومن برق ‌نورد ، گیتی قاسمی ، فروغ قجابگلو ، مریم سرمدی و ستاره پسیانی به جمع دیگر هنرمندان آن پیوسته ‌اند. ترکیبی که نشان می ‌دهد مخاطبان احتمالا با سریالی با شخصیت ‌های متنوع و قصه ‌ای پرماجرا مواجه خواهند شد.

 داستان فصل اول سریال زیرخاکی با تلاش ناکام فریبرز باغ ‌بیشه (پژمان جمشیدی) برای خروج از کشور همزمان با آغاز جنگ تحمیلی به پایان رسید!

بازیگران فصل دوم زیرخاکی تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از

پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، فروغ قجابگلو، مریم سرمدی، امید روحانی، اصغر نقی زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق ‌نورد.

بیوگرافی بازیگران سریال زیر خاکی

فصل اول زیرخاکی ماه رمضان سال ۱۳۹۹ شمسی روی آنتن شبکه یک سیما رفت و طبق آمار رسمی سازمان صداوسیما توانست عنوان پربیننده‌ ترین سریال رمضانی را از آن خود کند.

زیرخاکی دومین همکاری سامان و نصیری‌ نیا پس از مجموعه تلویزیونی نفس بود که حالا به تولید فصل دوم نیز رسیده و روایتگر بلندپروازی‌های مردی جاه‌طلب و سر به‌هوا به نام فریبرز (فری خاکی) است که می‌خواهد با پیدا کردن گنج، یک شبه ره صدساله را برود؛ او که به همراه همسرش پریچهر و فرزند خردسالش کاوه در یکی از مناطق جنوب شهر تهران زندگی می‌کند، به‌ واسطه برادر خود که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجرا‌هایی می‌ شود که به موازات تلاشش برای یافتن گنج، او را ناخواسته وارد مبارزات انقلابی می ‌کند.

این ماجرا‌ها پس از پیروزی انقلاب نیز ادامه پیدا می‌کند تا این که شرایطی رقم می ‌خورد که او را ناگزیر به خروج از کشور می‌ کند. این تصمیم او با آغاز جنگ تحمیلی همزمان می ‌شود و فصل دوم در ادامه قصه فصل اول و در سال ۱۳۵۹ شمسی رقم می ‌خورد.

همچنین پیش از پخش فصل اول این سریال، از لوگوی سریال “ زیرخاکی ” رونمایی شد! این نامواره یا لوگو  توسط طهورا زاغه طراحی شده است. این طراح و گرافیست برای طراحی این نامواره از طرح کلی یک سکه قدیمی و به اصطلاح زیرخاکی استفاده کرده است! تا با سوژه و فضای کلی سریال همخوانی داشته باشد. عنوان سریال هم به سبک خطوط قدیمی در مرکز سکه درج شده است.

بازیگران این مجموعه عبارتند از:

پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی ، نادر فلاح ، گیتی قاسمی ، امید روحانی ، اصغر نقی ‌زاده، رایان سرلک و با حضور هومن برق‌ نورد.

زیرخاکی ۲ چهره‌ های جدیدی را به فهرست بازیگران خود اضافه کرده است که گیتی قاسمی یکی از آن‌ ها می باشد! این بازیگر باسابقه تئاتر که با ایفای نقش در فیلم ویلایی ‌ها نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شده بود، در فیلم و سریال‌ های مختلفی همچون خروج ، سد معبر ، متری شیش و نیم ، چک برگشتی و… بازی کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال زیر خاکی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی ، بازیکن سابق فوتبال و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر متولد ۲۰ شهریور ماه سال ۱۳۵۶ شمسی در شهر تهران می باشد. پژمان علاقه ی عجیبی به رشته ی ورزشی فوتبال داشت؛ علاقه ای که از کودکی با او همراه بوده است!

پژمان جمشیدی در سال ۱۳۷۶ شمسی به تیم فوتبال جوانان باشگاه کشاورز پیوست. او در ادامه به تیم فوتبال سایپا دعوت شد! پژمان با درخشش ها و موفقیت هایی که داشت به تیم فوتبال ولفسبورگ کشور آلمان نیز دعوت شد، اما به سبب حضور در تیم فوتبال پیروزی تهران ، قید حضور در آن تیم اروپایی را زد و با قرارداد ۱۴ میلیون تومانی در سال ۱۳۷۹ شمسی وارد تیم فوتبال پرسپولیس تهران شد. پژمان همچنان در تیم فوتبال پرسپولیس تهران حضور داشت تا سرانجام در سال ۱۳۹۰ شمسی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال زیر خاکی

پژمان به سبب آشنایی و دوستی با پیمان قاسم‌ خانی با دنیای بازیگری آشنا شد و در نهایت نیز در سال ۱۳۹۲ شمسی در سریال ” پژمان ” به ایفای نقش پرداخت! پژمان جمشیدی ، موفق‌ ترین فوتبالیستی است که وارد عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر شده‌ است. ” ساختمان پزشکان ” به کارگردانی سروش صحت ، ” دیوار به دیوار ” به کارگردانی سامان مقدم ، ” نفس ” به کارگردانی جلیل سامان و ” سال های ابری ” به کارگردانی مهدی کرم پور از مجموعه های تلویزیونی هستند که وی در آن ها حضور داشته است.

حالب است بدانید پژمان جمشیدی چند سالی است با فیلم های کمدی پر فروش در فهرست پر فروش های سال قرار گرفته است! وی در سال ۱۳۹۸ شمسی ، پنج فیلم را در سینما داشت که در مجموع ۶۲ میلیارد و ۷۹۱ میلیون تومان فروش را رقم زد!

ژاله صامتی

ژاله صامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ فروردینماه سال ۱۳۵۱ شمسی در شهر تهران می باشد. ژاله صامتی فعالیت هنری خود را در عرصه بازیگری با حضور در فیلم سینمایی ” دت یعنی دختر ” به کارگردانی و نویسندگی ابوالفضل جلیلی و به تهیه‌ کنندگی یدالله علایی در سال ۱۳۷۲ شمسی آغاز کرد و پس از آن نیز در سال ۱۳۷۳ شمسی به عنوان بازیگر نقش اول فیلم سینمایی ” دشت ارغوانی ” به کارگردانی نادر مقدس و به نویسندگی رسول ملاقلی پور و نادر مقدس انتخاب شد.

ژاله صامتی در مجموعه‌ های تلویزیونی متعددی از جمله ” یحیی و گلابتون ” ، ” سفر به سرزمین ملائک ” ، ” هتل ” ، ” فکر پلید ” ، ” مجتمع فرخ و فرج ” ،  ” آژانس دوستی ” و ” این زمینی ها ” حضور داشته‌ است. ژاله صامتی در آخرین فعالیت های سینمایی خود در سال ۱۳۹۷ شمسی در فیلم های سینمایی ” حمال طلا “ به کارگردانی و نویسندگی تورج اصلانی و به تهیه کنندگی منصور سهراب‌ پور و ” تگزاس ۲ ” به کارگردانی مسعود اطیابی، به تهیه‌ کنندگی سید ابراهیم عامریان و به نویسندگی حمزه صالحی به ایفای نقش پرداخت.

هادی حجازی‌ فر

هادی حجازی‌ فر ، بازیگر سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر متولد ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۵۵ شمسی در شهر خوی در استان آذربایجان غربی می باشد.  از فیلم‌ های سینمایی هادی می‌ توان به فیلم سینمایی ” ایستاده در غبار ” به کارگردانی و نویسندگی محمد حسین مهدویان و به تهیه‌ کنندگی حبیب‌ الله والی‌ نژاد ، ” ماجرای نیمروز ” به کارگردانی محمد حسین مهدویان، ” لاتاری ” به کارگردانی محمد حسین مهدویان، به نویسندگی ابراهیم امینی و محمد حسین مهدویان و به تهیه‌ کنندگی سید محمود رضوی، ” به وقت شام ” به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌ کیا ، ” آتابای ” به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی نیکی کریمی و به نویسندگی هادی حجازی‌ فر و ” منطقه پرواز ممنوع ” اشاره کرد.

هادی حجازی‌ فر در جشن خانه تماشاخانه (سینما) ، جشن منتقدان برنده و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر (در سال ۱۳۹۵ شمسی) نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد! وی همچنین در نظرسنجی سایت خبر آنلاین نیز به عنوان بهترین بازیگر مکمل مرد در سی‌ و پنجمین دوره جشنواره فیلمفجر از نگاه تماشاگران شناخته شد!

گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش ، بازیگر و مدرس بازیگری در سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو متولد ۱ شهریورماه سال ۱۳۳۳ شمسی در شهر شیراز می باشد.  گوهر خیراندیش با حضور در فیلم سینمایی ” روزهای انتظار ” به کارگردانی اصغر هاشمی و به نویسندگی حسین ترابی در سال ۱۳۶۵ شمسی فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و با فیلم ” بانو ” به کارگردانی و نویسندگی داریوش مهرجویی نیز شناخته شد! گوهر خیراندیش همیشه در نقش‌ های متفاوت ظاهر شده‌ است.

بد نیست بدانید وی یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر ایالات متحده آمریکا را دارد!

نادر فلاح

نادر فلاح با نام اصلی نادر فلاح مبرمی ، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۲ شمسی در شهر کرمان می باشد. نادر فلاح فعالیت‌ های خود در عرصه ی بازیگری را از سال ۱۳۶۸ شمسی و در شهر کرمان با بازی در نمایش‌ های ” دو به دل ” ، ” شاه بازی خیال بازی ” ، ” پرده راز ” ، ” همای و همایون ” و همچنین ” آخرین برومند ” آغاز کرد.

نادر فلاح با حضور در فیلم سینمایی ” چند کیلو خرما برای مراسم تدفین ” به کارگردانی سامان سالور به صورت حرفه ای وارد دنیای سینما شد! وی با حضور در فیلم سینمایی ” چند متر مکعب عشق ” مورد توجه قرار گرفت و با بازی قابل توجه خود، توانست جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشن خانه سینما را دریافت کند و نامزد جایزه جشن حافظ و جشنواره فیلم شهر نیز شود!

امید روحانی

امید روحانی ، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر ، منتقد فیلم و همچنین پزشک و متخصص بیهوشی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی متولد سال ۱۳۴۰ شمسی در شهر تهران می باشد. بد نیست بدانید وی متخصص بیهوشی در آخرین عمل جراحی عباس کیارستمی بود! امید روحانی در فیلم‌ های سینمایی ” تردید ” به کارگردانی واروژ کریم‌ مسیحی، ” کارگران مشغول کارند ” به کارگردانی مانی حقیقی و ” دایره زنگی ” به کارگردانی پریسا بخت‌ آور به ایفای نقش پرداخته است.

اصغر نقی‌ زاده

اصغر نقی‌ زاده ، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۴۰ شمسی در شهر تهران می باشد. اصغر نقی‌ زاده با حضور در فیلم سینمایی ” توبه نصوح ” به طور حرفه‌ ای وارد دنیای سینما شد. وی بعدها توانست در فیلم‌ های سینمایی دیگری هم چون ” مهاجر ” و سپس ” آژانس شیشه‌ ای ” به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی‌ کیا ، ” خاکستر سبز ” ،  ” از کرخه تا راین ” به نویسندگی و کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، ” گاهی به آسمان نگاه کن ” به کارگردانی کمال تبریزی و… به ایفای نقش بپردازد. اصغر نقی‌ زاده در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر ، نامزد بهترین نقش دوم مرد برای بازی در فیلم ” خاکستر سبز ” به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا شد.

بیشتر بخوانید:

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال زیرخاکی + عکس

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا