سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری کیست؟ + زندگی شخصی

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری و همچنین زندگی شخصی و اینستاگرام وی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سپیده بزمی پور متولد ۳ دی ماه سال ۱۳۶۷ شمسی در شهر تهران می باشد. او در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدر خود یعنی امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. در سال ۲۰۰۲ میلادی آن ها در شهر بروکسل ساکن شدند و برای تحصیل در دبیرستان و دانشگاه ثبت نام کرد.

امیر بزمی پور ، پدر سپیده یکی از بهترین نقاشان رنگ روغن و مستند ساز می باشد که اکنون با مادر سپیده در بلژیک زندگی می کند. همچنین سپیده بزمی پور یک برادر بزرگ تر از خود به اسم سعید دارد!

سعید بزمی پور برادر سپیده و صاحب یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی در تهران است و همچنین هر از چندگاهی قطعه شعری می خواند.

جالب است بدانید سپیده به سه زبان زنده دنیا مسلط است! سپیده علاوه بر مترجمی زبان انگلیسی، فارغ التحصیل لیسانس حسابداری از دانشگاه بروکسل بلژیک نیز است!

سپیده مشغول در حال حاضر ترجمه کتب فرانسوی است و همچنین مدرس زبان انگلیسی و فرانسه در یکی از بهترین آموزشگاه های زبان خارجی تهران است.

زندگی شخصی سپیده بزمی پور

سپیده متاهل می باشد؛ و وی ازدواج کرده است! وی در سال ۱۳۹۰ شمسی با شاهرخ استخری ، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

از جمله فعالیت های شاهرخ استخری می ‌توان به مجموعه ‌های تلویزیونی ” دلنوازان ” به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده ، ” فاصله ‌ها ” به کارگردانی حسین سهیلی ‌زاده ، ” ساعت شلوغی ” به کارگردانی آرش معیریان و به نویسندگی جابر قاسمعلی ، ” آمین ” به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی و به نویسندگی زامیاد سعدوندیان ، ” ماه و پلنگ ” به کارگردانی احمد امینی، به نویسندگی سعید مطلبی و به تهیه‌ کنندگی آرمان زرین‌ کوب ، ” سوگند ” ، ” پرواز در ارتفاع صفر ” به کارگردانی عبدالحسن برزیده و به تهیه کنندگی محمد نشاط و ” دلدادگان ” به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی اشاره کرد.

اما درباره ازدواج آن ها بد نیست بدانید سپیده در سن ۲۳ سالگی، از طریق اینترنت با شوهر بازیگر خود آشنا شد! وی در آن هنگام در کشور بلژیک زندگی می کرد و سپس به ایران آمد. مراسم عروسی شاهرخ استخری با سپیده در تهران برگزار شد و برای اینکه بسیاری از بستگان سپیده بزمی پور در بلژیک زندگی می کنند، این زوج جوان تصمیم گرفتند جشن عروسی شان را در شهر بروکسل نیز برگزار کنند! حاصل ازدواج آنها دو دختر به نام های ” پناه ” و ” نبات ” است.

پناه استخری ، اولین فرزند سپیده و شاهرخ استخری در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ شمسی ، یعنی دو سال بعد از ازدواج آن ها به دنیا آمد و همچنین به تازگی دختر دوم سپیده و شاهرخ یعنی نبات استخری به دنیا آمده است! او در آبان ماه سال ۱۳۹۷ شمسی به دنیا آمد.

سپیده بزمی پور در اینستاگرام

https://www.instagram.com/estakhrifamily/?hl=en

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا