علت قتل خواهر بابک خرمدین توسط پدر و مادرش چه بود؟ + جزئیات

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره علت قتل خواهر بابک خرمدین توسط پدر و مادرش خواهیم داشت! با ما همراه باشید. قاضی محمد شهریاری ، سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر بابک خرمدین به همان روشی که وی را به قتل رساندند، داماد و دختر خودشان را نیز به قتل رسانده بودند!

پدر و مادر بابک خرمدین اعتراف کردند که در سال ۱۳۹۰ شمسی، داماد و در سال  ۱۳۹۷ شمسی نیز دختر خود را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله به قتل رساندند!

دلیل قتل خواهر بابک خردمدین و شوهرش توسط پدرش مصرف مواد مخدر عنوان شده است! وی با بیان اینکه پرونده قتل این سه مقتول در جریان رسیدگی قرار دارد ، ادامه داد: این افراد از نظر روانی سالم به نظر می رسند و آنها در اعترافات خود گفتند که بچه ها معتاد بودند و مواد مصرف می کردند! البته تحقیقات همچنان ادامه دارد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ شمسی از قتل بابک خرمدین ،  کارگردان سینما و برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی برای «بور بیجاده رنگ» در جشنواره بین المللی فیلم آسا (فیلم های انسان دوستانه) ۱۳۸۸ شمسی، برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای فیلم بور بیجاده رنگ در پنجمین جشنواره بین المللی پروین اعتصامی ۱۳۸۸ شمسی، برنده جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه و بهترین صدا برای فیلم بور بیجاده رنگ در ششمین جشنواره دانشجویی فیلم نهال (دانشگاه هنر) ۱۳۸۸ شمسی و نامزد بهترین تصویر برداری و تدوین توسط پدر و مادرش خبر داده بود.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا