فال و طالع بینی متولدین ماه شهریور برج سنبله + خصوصیات

همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج سنبله را قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

برج سنبله

مشخصات متولدین برج سنبله

صورت فلکی سنبله مرتبط با سیاره عطارد است. متولدین این برج انسان های انتقادی، منطقی و اهل عمل هستند. دقت و نظم در چیزها را دوست دارند و از سهل انگاری و بی نظمی بیزارند. همیشه میل به کشف حقایق و فهمیدن همه چیز دارند. آنها دوست دارند با جزییات بی اهمیت سر و کار داشته باشند و به همین خاطر است که مسائل گسترده تر را نمی بینند. با این حال به سرعت می توانند چیزهای نادرست را از درست تشخیص دهند. پول را برای خودش دوست دارند.

یکی از بدی های آنها عدم استقامت و پایداری است، زیرا از موانع زیاد می ترسند. اغلب از خودخواهی رنج می برند. در آغاز به نظر فروتن می آیند اما در حقیقت قدر خود را می دانند.

در روابط، علاقه زیادی به بقیه نشان می دهند و تلاش می کنند رازهای آن ها را کشف کنند، اما این کار را فقط از سر کنجکاوی انجام می دهند. متولدین برج سنبله، اغلب ساکت اند، احساسات خود را نشان نمی دهند و اشتیاق و علاقه شدیدی ندارند که این گاهی می تواند اثرات منفی بر دیگران بگذارد.

در کسب و کار، کارمند یا تاجر کاملا مستقلی نیستند، اما وظایف خود را با وجدان کاری انجام می دهند. کارمندان خوبی محسوب می شوند چون می توانند اشتباهاتی که دیگران نمی بینند را ببینند. دوست دارند همه چیز را امتحان کنند و برای شان مهم است که چیزها را تا جایی که ممکن است تجربی انجام دهند. گاهی اوقات اعتقاد دارند که هیچ کس دیگری نمی تواند یک وظیفه را بهتر از آنها انجام دهد. متولدین برج سنبله در کارهای فکری یا مرتبط با طبیعت خوب هستند.

طالع بینی سال ۹۹ برای برج سنبله

متولدین این علامت می توانند به شدت تحت تاثیر سیاره عطارد قرار گیرد. روشنفکر و اهل عمل اند. طالع بینی ۲۰۲۰ نشان می دهد که اوایل امسال خوشبینانه به نظر می رسد؛ اگرچه در نیمه دوم سال یک پیچیدگی ناخوشایندی وجود خواهد داشت. سال گذشته نیز ایده آل نبود. اما زندگی اینگونه است. متولدین علامت سنبله واقع گرا هستند و کمک به دیگران را دوست دارند. به همین خاطر است که همیشه قدردانی می شوند.

آغاز سال ۲۰۲۰ برای شما آسان خواهد بود. به طریقی امور را مدیریت می کنید که در همه چیز عالی باشید. سعی کنید هم به خانواده و هم به دوستان توجه نمایید. نشان دهید که به آنها احترام می گذارید و می توانند بر روی شما حساب باز کنند. با این کار آنها را بسیار خوشحال می کنید. در زمینه کسب و کار نیز بسیار خوب پیش می روید. می توانید اعتماد کارفرمای خود را بدست آورید. او به شما یک کار بزرگ را محول می کند و شما به وی نشان می دهید که چه کارهایی می توانید انجام دهید. مراقب باشید تا در این ماه های زمستان، در جاده های یخی آسیب نبینید. عجله نکنید و تلاش خود را انجام دهید.

در بهار، طالع بینی نشان می دهد که دوره پر آرامشی دارید. می توانید طوری مدیریت کنید که از قدرت تفکر منطقی خود بهره ببرید. سعی کنید از این دوره برای تفکر یا کامل کردن پروژه های ناتمام خود استفاده کنید. درباره گذشته و آینده فکر کنید و سعی کنید با دشمن خود آشتی نمایید. بعدا ثابت خواهد شد که این یک گام سودمند است. سیاره عطارد برای افرادی که میل به ارتباط و همراهی با جنس مخالف دارند آرزوی موفقیت می کند. می توانید مردانه وار به شکار دل ها بروید.

در میانه سال ۲۰۲۰، مشکلات روی هم انباشته می شوند. در ابتدا به نظر می رسد که این مشکلات بی معنی هستند و شما آنها را به تعویق می اندازید. اما بعدها نتیجه معکوس می شود. مجبور خواهید بود به شدت تلاش کنید تا مشکلات را دور کنید. متولدین علامت سنبله بسیار زحمت کش و پر کار هستند. پس از غلبه بر دوران سخت، سعی کنید آرام باشید، بیرون بروید و خوش بگذرانید.

در پاییز و زمستان تغییرات دیگری خواهد بود. یک نفر تلاش می کند که حرفه شما را نابود کند. حتی در بین نزدیکان خود نیز مراقب باشید. سعی کنید اطلاعات و مدارک بیشتری جمع کنید و با خائن در مسیر خود مقابله کنید. در این دوران مهم ترین چیز برای شما پشتیبانی از طرف شریک زندگی تان خواهد بود. طالع بینی شما را نصیحت می کند که از محبوب خود قدردانی کنید و خودخواه نباشید. نیازی به نگرانی بیشتر در پایان سال نیست.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا