متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان که بازداشت شد، کیست؟

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان که بازداشت شد، خواهیم داشت! با ما همراه باشید. سیدمهدی فلاح میری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از بازداشت متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان خبر داد.

سیدمهدی فلاح میری ، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در تشریح این خبر گفت: با پیشرفت تحقیقات پرونده شرکت ابریشم گیلان در دادسرای صومعه سرا، قرار تامین صادره از سوی بازپرس پرونده با تفهیم مستندات و ادله جدید، تشدید و متهم اصلی که پیش از این به دلیل ابتلا به کرونا با تودیع وثیقه آزاد بود، بازداشت و روانه زندان شد.

وی همچنین با اشاره به پیشبرد تحقیقات این پرونده توسط سازمان اطلاعات سپاه، ضمن تقدیر از عملکرد ضابطین خاص گفت: وقت زیادی برای جمع آوری اطلاعات در این پرونده از سوی ضابطین صرف شده است که با صدور دستور قضایی برای تسریع در تکمیل تحقیقات و ارایه مستندات کامل، امیدواریم این پرونده هرچه زودتر با اتخاذ تصمیم نهایی در دادسرا، به دادگاه ارسال شود.

به تازگی نیز خبری مبنی بر دستگیری اسماعیل خلیل زاده ، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال و متهم اصلی پرونده شرکت ابریشم گیلان از سوی سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در فضای مجازی منتشر شده بود! وی هفته گذشته به اتهام پولشویی و اخلال در نظام تولید تحت تعقیب قضائی قرار گرفته بود که به علت ابتلا به ویروس کرونا پس از تفهیم اتهام با صدور قرار وثیقه سنگین و تودیع آن، آزاد شد.

لازم به بیان است هم اکنون موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین مالکیت شرکت ابریشم گیلان را به موجب حکم دادگاه در اختیار دارد. دستگاه قضایی این موسسه را مکلف نموده است تا سریعا برای از سرگیری تولید در شرکت ابریشم گیلان اقدام نماید. موسسه مالی اعتباری مولی الموحدین متعهد شده است ظرف شش ماه باتوجه به طرح ارایه شده برای احیای تولید در شرکت ابریشم اقدام و گزارش آن را مرحله‌ای به دستگاه قضایی ارایه کند. در حال حاضر چهار واحد از مجموع تعداد پنج واحد بزرگ صنایع تبدیلی ابریشم کشور در استان گیلان استقرار دارد که به دلیل مشکلات حادث‌ شده در این بخش و عدم‌ حمایت مناسب و همچنین از بین رفتن باغات توت، این صنعت دچار مشکلات جدی شده است و در نتیجه سه واحد بزرگ از مجموع چهار واحد آن تعطیل‌ شده است که این امر منجر به بیکار شدن تعداد بسیار زیادی از جوانان شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا