مریم زنبق قوی ترین زن ایران و برنده مدال طلای مسابقات کراس فیت مسترلیگ مالزی کیست؟

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی درباره مریم زنبق ، قوی ترین زن ایران و برنده مدال طلای مسابقات کراس فیت مسترلیگ مالزی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ترکیب ژیمناستیک، وزنه برداری، بدنسازی و ورزش های کاردیو را در نظر بگیرید! تمام این رشته ها ورزشی را تشکیل می دهند که این روزها سر و صدای گسترده ای در سطح جهان پیدا کرده است؛ رشته ی ورشی کراس فیت!

البته کراس فیت اخیرا در ایران نیز طرفداران فراوانی پیدا کرده است و شاهد تاسیس باکس های (سالن کراس فیت) متعددی در نقاط مختلف کشور هستیم. اما در این میان مریم زنبق ، ورزشکار رشته کراس فیت این روزها سر و صدای فراوانی در فضای مجازی و البته حقیقی به وجود آورده است!

وی عضو سابق تیم ملی قایق رانی جمهوری اسلامی ایران است که البته سابقه رقابت در سوپر لیگ تکواندو و همچنین کسب مدال نقره آسیا در رشته بدنسازی را نیز در کارنامه دارد! وی چندی پیش در مسابقات کراس فیت مسترلیگ مالزی نخستین مدال طلای خود در کراس فیت را در کارنامه پربار ورزشی خود ثبت کرد!

او در راستای سری مسابقات گزینشی کراس فیت گیمز و به منظور کسب امتیازات کافی برای حضور در این رقابت ها قرار است در رقابت نروژ به رقابت بپردازد.

مریم زنبق در مصاحبه ای می گوید:

” سراسر زندگی من را چالش شکل می دهد؛ چالش جنگ، چالش رقابت و چالش مسابقه؛ در واقع فلسفه زندگی من بر پایه حرکت رو به جلو بنا نهاده شده است. یکی از دوستان نزدیکم لقبی را به من داده است که حتی از زمزمه آن هم انرژی و انگیزه می گیرم. او من را تاریخ ساز نامیده است! من به جلو می روم چون تنها با این کار است که به آرامش می رسم. در واقع سه گانه برایم موضوع خاصی نیست و دوست دارم تا حتی هزارگانه را نیز تجربه کنم!

به این جایگاه رسیده ام تا قدرت واقعی انسان را در وهله اول به خودم و در ادامه به سایرین اثبات کنم. کسی توانایی ایستادن در مقابل پیشرفت من را ندارد و جز مادر و خانواده ام کسی نمی تواند بگوید در مسابقات شرکت نکن. نه! هرگز چنین اجازه ای را به کسی نداده و تا آخرین نفس مسابقه خواهم داد. “

افتخارات مریم زنبق

  • مقام اول مسابقات کراسفیت مسترلیگ آسیا
  • مقام چهارم مسابقات کراسفیت مسترلیگ استرالیا
  • مقام دوم مسابقات کشوری وزنه برداری بانوان
  • مقام دوم مسابقات قایقرانی آسیا
  • سه عنوان اولی مسابقات کشوری تکواندو

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا