معرفی کولر گازی های ال جی ، اجنرال و گری سه مدل پر طرفدار کولر گازی

در این مقاله شما را با سه تا از بهترین برندهای کولر گازی آشنا کنیم و مشخصات و مدل های مختلف آن را شرح داده ایم تا شما انتخاب هوشمندانه و مناسب نیاز استان را داشته باشیم.

کولر گازی ال جی ، مشخصات کلی و مدل های آن

قطعاً زمانی که صحبت از لوازم خانگی می شود محال است که نام ال جی را در بین تولید کنندگان نبینید. در زمینه کولر گازی نیز  ال جی نامی آشنا و قابل اعتماد برای مشتریان است. کولر گازی ال جی دارای مدل ها و انواع مختلفی است که هم مدل دیواری و هم مدل زمینی و ایستاده آن موجود است. همچنین کولر گازی ال جی در چند مدل تولید شده است اینورتردار ،  بدون اینورتر ،  تروپیکال  و تروپیکال اینورتر. بسته به نیاز مشتریان کولر گازی ال جی دارای ظرفیت های مختلف است که نوع دیواری آن می تواند ظرفیتی مابین ۹۰۰۰ تا ۳۶۰۰۰  داشته باشد اما ظرفیت اینورتردار  آن تا ظرفیت ۳۰۰۰۰ محدود شده است.

از آنجایی که ال جی محصولی تولید کرده است که خواسته تمام سلیقه های مشتریان را برآورده کند مدل دیواری آن دارای طرح های متفاوت و زیبایی است که به  دو رنگ سفید و مشکی تولید شده اما در مدل‌ های قدیمی‌ تر ، طرح چوب نیز دیده می‌شود.

معرفی مدل های مختلف کولر گازی ال جی

نوع اسپلیت کولر گازی ال جی که ظرفیت آن ۳۰ هزار به بالا باشد در بازار به نام مدل بیگ  شناخت شناخته  می شود که خود آن دارای انواع مدل ها به نام بیگ ، بیگ ۲ ، بیگ پلاس و بیگ اینورتر است.

ال جی یک مدل است کولر گازی را تولید کرده است که فقط یک فصلی می باشد یعنی فقط توانایی تولید سرما را دارد که شامل مدل های تایتان ،  تایتان بیگ ۲ ، بیگ پلاس و نیو تایتان است.

اگر قصد خرید کولر گازی ال جی در مدل اینورتر دار دیواری داشتید در بازار باید به دنبال مدل های آرت کول ،  نکس وان ،  نکست پلاس ،  تایتان بیگ اینورتر و تایتان تروپیکال اینورتر باشید.

مزایا و قابلیت های کولر گازی ال جی

۱- در کولر گازی ال جی دیواری مدل بیگ ،  می توان پرتاب باد تا مسافت ۲۰ متر را تجربه کرد.

۲- شرکت انرژی در تمام مدل های کولر گازی خود از پره فین طلایی  در قسمت کندانسور یا بخش خارجی کولر گازی استفاده کرده است که باعث می شود هم حرارت به راحتی منتقل شود و همچنین ضمن افزایش بازدهی دستگاه از فرسایش کندانسور نیز جلوگیری می کند.

۳- تمامی کولر گازی های ال جی جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و جذب آن از فیلتر های محافظ دوگانه استفاده می کند.

۴- درمدل نکست پلاس قابلیتی وجود دارد که کولر گازی می تواند تشخیص دهد فرد در چه جهتی جابجا شده است که میزان باد  و جهت باد را با توجه به اطلاعات دریافتی تنظیم نمایند.

۵- از کولر گازی های ال جی مدل ایستاده عموماً در مکان های بزرگ مانند ساختمان های تجاری ،  ساختمان های اداری ،  بانک ها ، فروشگاه ها و … استفاده می شود.

۶- اگر قصد خرید کولر گازی ایستاده ال جی  را دارید باید به نوع برق مصرفی دستگاه که ممکن است تک فاز و سه فاز باشد توجه کنید.  تمامی مدل های اینورتر  کولر گازی ال جی تک فاز هستند.

کولر گازی اجنرال ، مشخصات کلی و مدل های آن

یکی دیگر از برندهای محبوب و شناخته شده بازار کولر گازی برند اجنرال می باشد.  کولر گازی اجنرال در دو مدل اینورتر دار و بدون اینورتر تولید می شود که وجه تمایز این دو ،  وجود حرف L  در نام مدل کولر گازی که نشان دهنده اینورتر دار بودن آن است.

کولر گازی اجنرال  در مدل دیواری قابلیت های فراوانی از قبیل پنل قابل شستشو ،  تایمر برای تنظیم زمان روشن شدن ،  تایمر خواب جهت خاموش شدن دستگاه پس از زمان مشخص ،  تنظیم اتوماتیک جریان هوا ،  قابلیت بو زدایی ،  علامت نشان دهنده زمان نظافت فیلتر ، تنظیم خودکار پره ها به سمت بالا و پایین ،  روشن شدن اتوماتیک مجدد،  داشتن حالت صرفه جویی ، تایمر هفتگی با قابلیت تنظیم دما برای هر یک از روز های هفته و … را دارا می باشد.

یکی از ویژگی های بسیار مهم و خوبه کولر گازی اجنرال داشتن الکتروپمپ قوی و قدرتمند در عین حال کم صدا می باشد.

مزایا و قابلیت های کولر گازی اجنرال

۱- کولر گازی اجنرال اسپلیت کانالی در ظرفیت های ۴۵۰۰۰ به بالا برای کارکرد درست راه اندازی نیاز به برق سه فاز دارد در این نوع کولر گازی قابلیت هایی مانند تایمر،  تایمر هفتگی و …  قرار دارد.

۲-  کولر گازی اجنرال در مدل دیواری اینورتر دار ،  در حالت گرمایش می تواند در دمای خارجی تا ۱۵- درجه سانتی گراد و در حالت سرمایش در دمای خارجی تا ۴۳ درجه سانتیگراد کار کنند.

۳- در کولر گازی اجنرال در بازه ظرفیت  ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار اینورتر ،  از تیغه های سه بعدی استفاده شده است.

۴- در مدل داکت اسپلیت اجنرال ،  که ظرفیت آن تا ۴۵۰۰۰ می باشد قابلیت هایی مانند تنظیم خودکار جریان هوا ،  امکان اتصال کانال هوای تازه و … قرار دارد.

کولر گازی گری ، مشخصات کلی و مدل های آن

کولر گازی گری ،  در مدل های مختلف ای از انواع کولر گازی دیواری،  کولر گازی پنجره ای ،  کولر گازی ایستاده و کولر گازی پرتابل یا متحرک تولید شده است که به ترتیب در مدل دیواری ظرفیت آن   ۴۸ هزار تا ۵۵ هزار ، مدل پنجره ای  ظرفیت آن ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار ،  مدل ایستاده ظرفیت آن ۱۲ هزار و در مدل پرتابل یا متحرک ظرفیت آن ۹ هزار تا ۳۶ هزار می باشد.

انواع مدل های کولر گازی گری

کولر گازی گری مدل Qmatic

این نوع کولر گازی اسپلیت گری بدون اینورتر می باشد همچنین دارای برچسب انرژی B  و ظرفیت ۹ هزار تا ۲۴ هزار می باشد. کمپرسور اینورتر کولر گازی از نوع روتاری و گازی که در این نوع کولر گازی استفاده شده است R22 می باشد.از ویژگی های جالب کولر گازی گری مدل Qmatic می توان  به نمایشگر مخفی روی بدنه دستگاه اشاره کرد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است.

کولر گازی گری مدل Q2matic

این نوع کولر گازی گری دارای دو ظرفیت ۳۰ هزار و  ۳۶ هزار می باشد.  که به صورت دو فصلی ،  بدون اینورتر و با رده انرژی B  تولید می شود.

درمدل ۳۰ هزار کمپرسور روتاری و در مدل ۳۶ هزار کمپرسور پیستونی است. همچنین گاز مورد استفاده در آن R22 می باشد.

کولر گازی گری مدل ICOOL

این مدل از کولر گازی گری که با نام ICOOL  شناخته می شود در دو مدل H1 و C3  تولید شده است. اگر بخواهیم یکی از مهم ترین تفاوت های این دو مدل را بیان کنیم در مدل H1  از اینورتر استفاده شده است و همچنین دو فصلی یا گرمایشی و سرمایشی است و در مدل C3  هم از اینور تر استفاده شده است اما فقط سرمایشی است.

کولر گازی گری درمدل H1  در بازه دمای -۱۵ تا ۴۳  درجه سانتی گراد کار می کند.  کولر گازی گری مدل C3 ،  در بازه دمایی بین ۱۸ تا ۵۴ درجه سانتیگراد عمل می‌ کند.

گاز بکار رفته در این مدل کولر گازی گری R410A  می باشد و کمپرسور به کار رفته در آن از نوع روتاری است. در مدل H1 ظرفیت کولر گازی بین ۱۲ تا ۳۶ و در مدل C3 بین ۱۲ تا ۲۴ هزار می باشد.

از ویژگی های این مدل کولر گازی گری می توان به نمایش دما به صورت مخفی روی پنل ،   حالت خواب ،  تایمر،  عیب یاب خودکار و … اشاره کرد.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا