چه شغل هایی برای مهاجرت بهتر هستند؟

چرا مهاجرت شغلی به خارج از کشور؟

به طور کلی افرادی که قصد کار و اشتغال در کشورهای دیگر را دارند، با این نگرانی و دغدغه مواجه می باشند که بهترین کشور برای کار کجاست؟ بهترین شغل ها برای مهاجرت چیست؟ آیا با مهاجرت کاری می توان اقامت و تابعیت آن کشور خاص را اخذ کرد؟ کدام کشور برای کار و اشتغال بهترین کشور می باشد؟کشور ایران بنا به وجود نوسانات ارزی و تورم بالا و از همه مهم تر بالا بودن نرخ بیکاری و اقتصاد مشکل دار و به دلایل اجتماعی و سیاسی که هر روز با یک بحران مواجه است، کشور مناسبی برای کار و اشتغال فعال نمی باشد.

در واقع این کشور بنا به اقتصاد مشکل دار و بازار کساد و عدم ثبات اقتصادی مکان مناسبی برای اشتغال فعال و پویا محسوب نمی شود و متقاضیان تحصیل کرده و بامهارت به دنبال کشورهای امن با ثبات اقتصادی و اجتماعی و سیاسی می باشند.نرخ بیکاری، نرخ تورم، قوانین کشورها در مورد اخذ ویزای کار، اخذ مجوز کار، درآمدهای کاری و چگونگی اخذ اقامت از مهم ترین موارد مربوط به مهاجرت شغلی می باشد که متقاضیان کار و اشتغال در کشورهای خارجی باید به این موارد توجه کنند.به طور معمول کاریابی در کشورهای جهان به دو صورت انجام می شود، یا متقاضیان کار خود به تنهایی اقدام به یافتن کار در کشورهای دیگر می کنند و یا این که از وکلا و کارشناسان مجرب برای یافتن کار در کشورهای خارجی کمک می خواهند.

حتما در یک آموزشگاه آیلتس معتبر ثبت نام و مدرک آیلتس دریافت کنید. یا یک آموزشگاه زبان خوب به طور کلی

در این راستا مشاوران و کارشناسان مجرب موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) با تهیه این مقاله تلاش کرده اند تا همه اطلاعات مورد نیاز در مورد بهترین شغل ها برای مهاجرت را به شما ارائه دهند. اگر قصد مهاجرت کاری به خارج از کشور را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید و به طور کلی اطلاعات چندانی در این زمینه ندارید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

بهترین مشاغل برای مهاجرت شغلی ۲۰۲۰

بهترین مشاغل برای مهاجرت شغلی در سال ۲۰۲۰ مشاغل علوم پزشکی و مهندسی و مشاغل تخصصی و حرفه ای می باشد. کشورهای اروپایی به طور خاص به متخصصان حرفه ای مجرب و ماهر در زمینه های شغلی متفاوت نیازمند است. بر این اساس می توان مشاغل مورد نیاز را به این صورت طبقه بندی کرد:

مشاغل گروه علوم پزشکی( پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری)

به دلیل پیر و سالخورده شدن جمعیت بیشتر کشورهای اروپایی، این کشورها به پرستاران باتجربه و با مهارت برای نگهداری و پرستاری از این جمعیت فراوان نیازمند می باشند. به طور کلی حقوق و درآمد این گروه شغلی در کشورهای اروپایی و کانادا عبارت است از:

  • حقوق و درآمد پزشکان و دندانپزشکان در کشورهای اروپایی و کانادا سالانه در حدود ۱۵۰.۰۰۰ دلار
  • حقوق و درآمد پرستاران در کشورهای اروپایی و کانادا سالانه در حدود ۵۸.۰۰۰ دلار تا ۸۵.۰۰۰ دلار
  • روانپزشکان نیز حقوق بالایی دریافت می کنند

مشاغل در حوزه مدیریت پروژه

متقاضیان کار و اشتغال در کشورهای اروپایی که دارای تجربه مدیریت پروژه می باشند، می توانند در کارخانه ها و صنایع مهم مشغول کار مدیریت پروژه شوند. پیشرفت مداوم و فعالیت اقتصادی پررونق کشورهای اروپایی نیاز به افرادی با تجربه کار در سمت مدیریت پروژه را اجتناب ناپذیر می کند. باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشید

حقوق و درآمد مدیران پروژه در کشورهای اروپایی و کانادا سالانه در حدود ۸۳.۰۰۰ دلار

مشاغل در حوزه مدیریت پروژه

مشاغل مهندسی علوم کامپیوتر( نرم افزار، IT و برنامه نویسی)

توسعه و پیشرفت در دنیای دیجیتال موجب شده است تا دنیای مدرن به متخصصانی با تجربه کاری و تخصص در این زمینه نیازمند باشد. متقاضیانی که دارای تخصص های کاری در حوزه های علوم کامپیوتر، برنامه نویسی، IT و نرم افزار می باشند، در صورت دارا بودن تجربه و مهارت کافی می توانند حقوق و درآمدهای بالایی را کسب کنند. در واقع نقش تجربه و تخصص کاری و حرفه ای در میزان درآمد متقاضیان بسیار حائز اهمیت می باشد.

  • حقوق و درآمد متخصصان در حوزه های علوم کامپیوتر در کشورهای اروپایی و کانادا سالانه در حدود ۶۰.۰۰۰ دلار تا ۸۰.۰۰۰ دلار
  • حقوق و درآمد متخصصان علوم کامپیوتر با دارا بودن تخصص کاری و تجربه حرفه ای در کشورهای اروپایی و کانادا سالانه تا بیش از ۱۰۰.۰۰۰ دلار
۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا