چگونه یک جشن تولد به یادماندنی برای عزیزمان برگزار کنیم؟

رپرتاژ آگهی

برای این که بتوانید یک جشن تولد به یاد ماندنی برای کسی که دوستش دارد، برگزار کنید؛ باید از یک تم تولد زیبا و شیک به همراه ایده‌های جذابی به عنوان سورپرایز تولد استفاده کنید. شما بدون شک نسبت به کسی که قصد دارید جشن تولدی برایش برگزار کنید، یک شناخت خوب و مناسبی دارید و می‌دانید که چه اتفاقاتی می‌تواند او را شگفت زده و سورپرایز کند. بهترین ایده برای سورپرایز تولد، استفاده از همین دانسته‌هاست. اما اگر دوست دارید از ایده‌های جدید به عنوان سورپرایز تولد استفاده کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید چرا که قصد داریم چندین ایده سورپرایز تولد را خدمتتان معرفی کنیم که هم جدید هستند و هم جذاب.

سورپرایز تولد

چگونه یک جشن تولد به یادماندنی برای عزیزمان برگزار کنیم؟

برگزاری یک جشن تولد به یاد ماندنی و جذاب در صورتی ممکن است که از قبل برنامه‌ای برای آن ریخته باشید. برنامه برای تزیین جشن تولد، استفاده از یک تم تولد زیبا، داشتن ایده سورپرایز تولد و … . همه این عوامل در کنار هم باعث خواهند شد تا شما بتوانید جشن تولدی زیبا و خاص برگزار کنید.

ایده های زیادی به عنوان سورپرایز تولد وجود دارند که می‌توانید به کار ببرید. ایده‌هایی مثل:

۱) نوشتن نامه:

نوشتن یک نامه یک راه حل عالی مخصوصا برای سال‌های اول ازدواجتان است. حالا زمانی است که به او بگویید چقدر برای شما باارزش است. نامه ای از جزئیاتی که در مورد او دوست دارید بنویسید. چیزهایی که سال گذشته دوستشان داشتید و چیزهایی که امیدوارید سال آینده به همراه او تجربه‌اش کنید. نامه را مهر و موم کرده در یک پاکت زیبا قرار دهید و قبل از اینکه نامه را به او بدهید، کمی از عطر مورد علاقه‌اش بر روی آن بزنید..

۲) تعطیلات رمانتیک:

این یکی از بهترین ایده‌ها برای سورپرایز تولد همسر و یا دوستتان است، شما می‌توانید یک برنامه عاشقانه برای بیرون از خانه برنامه ریزی کنید ، مثلا ترتیبی انجام دهید که یک شب در هتل بمانید ، حتی می‌تواند جایی در نزدیکی محل زندگی‌تان باشد، می‌توانید در شهر بمانید و شب زنده داری کنید، این زمان بهترین فرصت برای حرفهای عاشقانه و مرور خاطراتتان است.بهتر از همه اینها به یک جای خاص بروید و غروب خورشید را تماشا کنید. حتما دوربین عکاسی‌تان همراهتان باشد و این لحظه زیبا را ثبت کنید شاید برای سورپرایز سال بعد لازمتان شد.

۳) وانمود کنید فراموش کرده‌اید:

اصلا به تاریخ تولد او توجه نکنید و برنامه ای برای بیرون رفتن با دوستانتان بریزید. سپس شب او را با یک شام فوق‌العاده سورپرایز کنید می‌توانید دوستان صمیمی یا خانواده‌اش را نیز دعوت کنید، این ایده را می‌توانید با ایده های قبلی که گفته شد ترکیب کنید و یک روز فوق‌العاده برای همسرتان رقم بزنید.

۴) نوشتن پیام عاشقانه:

دریافت پیام عاشقانه از طرف شما، انرژی فوق‌العاده‌ای به همسر شما می‌بخشد. بنابراین این سورپرایز عاشقانه را از او دریغ نکنید. هیچ وقت به این فکر نکنید که همسرم می‌داند که من چقدر دوستش دارم. پس نیازی نیست من به او چیزی بگویم. گاهی تنها چیزی که او نیاز دارد شنیدن همین یک جمله از زبان شما است. اما برای گفتن این جمله اندکی شیطنت و خلاقیت را نیز چاشنی کارتان بکنید. می‌توانید پیام عاشقانه خود را روی کاغذ چسب دار نوشته و به یخچال، کمد، آینه یا حتی در ورودی بچسبانید. تا همسرتان بی‌مقدمه آن را پیدا کند.

۵) فلش مموری سحرآمیز:

مطمئنا شما بهتر از هر کس دیگری از سلیقه‌ی موسیقی همسرتان مطلع هستید. بنابراین می‌توانید او را به کمک آهنگ‌های دلخواهش سورپرایز کنید. برای این کار کافی است یک فلش مموری زیبا تهیه کنید. سپس داخل آن تمام آهنگ‌های مورد علاقه همسرتان را بریزید. برای جذابیت بیشتر می‌توانید آن‌ها را فولدر بندی نیز بکنید. این فلش مموری را می‌توانید در ماشین او قرار داده و یا به تلویزیون خانه وصل کنید. اما نصب آن در ماشین گزینه بهتری است.

۶) استفاده از خاطرات:

خاطرات بخش بزرگی از زندگی ما را تشکیل می‌دهند. به جرات می‌توان گفت ما بسیاری از اوقات خود را با خاطرات زندگی می‌کنیم. اما آقایان معمولا حافظه‌ی خوبی در یادآوری خاطرات ندارند. از این رو خانم‌ها می‌توانند از حافظه‌ی قوی خود برای سورپرایز همسرشان استفاده کنند. برای این کار می‌توانید تعدادی از عکس‌های دو نفره‌تان را چاپ کنید. یا یادداشت‌های کوچکی در مورد بهترین خاطرات خود تهیه کنید. سپس در روز مناسبی شروع به مرور خاطرات خود بکنید.

به عنوان مثال اگر وسیله‌ای را با هم خریداری کرده‌اید و یکی از خاطراتتان به آن گره خورده است را به همسرتان نشان دهید. سعی کنید تمام جزئیات آن روز را به خاطر بیاورید و بازگو کنید. مطمئنا همسرتان از این حافظه‌ی قوی و یادآوری جزئیات شگفت زده خواهد شد و شما را در آغوش خواهد گرفت. اما سعی کنید زیاد در مورد خاطراتتان از او سوال نپرسید. زیرا در صورت فراموش کردن این خاطرات احساس شرمندگی خواهد کرد و این حس مثبت ایجاد شده را از بین خواهد برد.

از این ایده‌ها و یا مواردی که در فکر خود دارید، می‌توانید به عنوان سورپرایز تولد استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که هیچ تولدی بدون داشتن یک تم تولد جذاب و شیک به آن زیبایی و جذابی که باید باشد، نخواهد بود. تم‌های تولد به دلیل این که اقلام بسیار یک دست و کاملی در خود دارند، از طراحی مرتب و منسجمی بهره می‌برند و …، باعث می‌شوند تا جشن تولد هر چه مرتب‌تر و زیباتر برگزار شود.

معرفی روسیلی، فروشگاه جامع برای برگزاری یک جشن تولد بی‌نظیر

در روسیلی انواع و اقسام بسیار متنوعی از تم‌های تولد دخترانه، پسرانه و حتی بزرگسال موجود است و شما می‌توانید با توجه به سلیقه‌ای که فرد مورد نظرتان دارد، یکی را انتخاب و سفارش دهید. در روسیلی این امکان وجود دارد تا شما تم‌ها و طراحی اقلام را به شیوه دلخواه خودتان شخصی سازی نمایید تا تم تولد ویژه و مخصوصی داشته باشید. برای شخصی سازی تم‌های تولد روسیلی می‌توانید از انواع نوشته، عکس صاحب تولد و … استفاده کنید.

مطمئنا فردی که برایش تولد گرفته‌اید، با دیدن عکس خود روی اقلام بسیار شگفت زده خواهد شد و این خود به نوعی می‌تواند یک سورپرایز تولد جذاب و خاص محسوب شود.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا