یاس سنجری و نیاز سنجری دختران ژاله صامتی ازدواج کرده اند؟ + عکس و بیوگرافی

در این مطلب از جدولیاب، توضیحاتی یاس سنجری و نیاز سنجری دختران ژاله صامتی و ایرج سنجری خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ژاله صامتی ، بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد.

بد نیست بدانید وی در سال ۱۳۶۹ شمسی و وقتی ۱۸ سال سن داشت، وارد دانشگاه شد تا اینکه با کار تئاتر دانشجویی، فعالیت در عرصه ی تئاتر را آغاز کرد و در نهایت در سال ۱۳۷۲ شمسی در فیلم دت یعنی دختر به جلوی دوربین رفت. او در سال ۱۳۷۳ شمسی در فیلم دشت ارغوانی اولین نقش اول خود را بازی کرد! او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم ‌های سینمایی سایه به سایه ، خفاش ، آخرین نبرد ، فرار مرگبار و مربای شیرین پی گرفت.

وی همچنین در مجموعه ‌های تلویزیونی متعددی از جمله یحیی و گلابتون به کارگردانی اصغر آبگون ، سرزمین ملائک به کارگردانی علی غفاری ، هتل ، فکر پلید ، مجتمع فرخ و فرج ، آژانس دوستی به کارگردانی گروهی مشتمل بر احمد رمضان ‌زاده، حمیدرضا صلاحمند، مجید جعفری شیرازی، محرم زینال ‌زاده، فرامرز قریبیان و کاوه دژکام و اکبر منصور فلاح ، این زمینی ‌ها به کارگردانی مسعود شاه‌ محمدی، به نویسندگی مسعود شاه‌محمدی و به تهیه‌ کنندگی ایرج محمدی و زیرخاکی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان حضور داشته‌ است.

اما ژاله صامتی مدت ها است که با ایرج سنجری ازدواج کرده است! این زوج موفق هنری صاحب دو فرزند دختر به نام های یاس متولد دهه ۷۰ شمسی و نیاز متولد دهه ۸۰ شمسی می باشند. ایرج سنجری، تحصیل کرده ی رشته کارگردانی از کشور کانادا می باشد که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عضو گروه تئاتر هنری ملی بود و تجربه بازی در چند سریال قبل انقلابی را نیز دارد! وی سپس وارد هنر دوبله شد و چند سالی است دوباره با همسر خود در تئاتر حضور دارد.

یاس سنجری و نیاز سنجری به واسطه حضور مادر خود در برنامه خندوانه معروف شدند! و هیچ اطلاعاتی دیگری از آن ها تاکنون منتشر نشده است؛ اما شنیده ها حاکی از آن است که یاس و نیاز هر دو ازدواج نکرده اند و مجرد می باشند.

ژاله صامتی درباره یاس سنجری و نیاز سنجری می گوید:

” ما باهم خانوادگی به سینما، کنسرت و تئاتر می‌ رویم! تماشای تئاتر از برنامه‌ های همیشگی‌ مان است و ماهی حداقل سه، چهار بار به دیدن تئاتر می‌ رویم. بچه‌ های من از نوزادی به تئاترشهر رفته‌ اند! ”

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا