اولین صحبت های قاتل موبایل فروش اسلامشهری + آیا قاتل اعدام می شود؟

در این مطلب، اولین صحبت های قاتل موبایل فروش اسلامشهری ، فرشاد معصومی و همچنین جزییات حکم اعدام قاتل را خواهیم خواند! با ما همراه باشید. در جدیدترین خبر منتشر شده، ظرف مدت سه روز پس از وقوع قتل ، فرشاد معصومی ، موبایل فروش اسلامشهری ، کیفرخواست عاملان این جنایت فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر صادر شد.

یونس اسدی مقدم ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر درباره ی آخرین وضعیت پرونده عاملان قتل فجیع در خیابان کاشانی اسلامشهر، اظهار کرد: ” در هشتم فروردین ماه سال ۱۳۹۹ شمسی، ساعت ۹ صبح سه سارق که اهل اسلامشهر هم نبودند، به قصد سرقت وارد مغازه موبایل فروشی در خیابان کاشانی می‌ شوند.

این افراد از چندی قبل مغازه مذکور را شناسایی کرده بودند و آنجا را تحت نظر قرار داده بودند و روز حادثه نیز با نقشه از قبل طراحی شده به این مغازه موبایل فروشی مراجعه می کنند و یکی از آن‌ ها نیز در خیابان کشیک می‌ دهد. فرشاد معصومی ، صاحب مغازه هم به دلیل محدودیت ایجاد شده برای کسبه به دلیل شیوع ویروس کرونا، پس از ورود این افراد و با این گمان که قصد خرید دارند، کرکره مغازه را پایین می‌ آورد!

سارقان پس از مدتی کوتاه، صاحب مغازه را به باز کردن در گاو صندوق و خارج کردن موبایل‌ ها وادار می کنند و در پی ممانعت او از این کار، با وارد کردن ضربه چاقو به گردن صاحب مغازه، او را به طرز فجیعی به قتل می‌ رسانند. ” در ویدیوی زیر، اولین صحبت های قاتل موبایل فروش اسلامشهری ، فرشاد معصومی را خواهید دید:

یونس اسدی مقدم ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر درباره این قتل فچیع گفت: ” متهمان پس از سرقت حدود ۵۰ گوشی موبایل، پا به فرار می‌ گذارند که به محض اطلاع نیروی انتظامی از موضوع و رصدهای اطلاعاتی دقیق، دو نفر از آن‌ ها ظرف نیم ساعت پس از حادثه در یکی از خیابان‌ های اسلامشهر دستگیر می شوند و نفر سوم نیز خود را معرفی می‌ کند؛ این افراد با قرار تامین روانه زندان شدند. “

وی با اشاره به تکمیل تحقیقات تکمیلی در دادسرا و رسیدگی سریع و دقیق و فوق العاده به این پرونده، از صدور کیفرخواست پرونده ظرف مدت سه روز از وقوع جنایت و ارسال آن به دادگاه کیفری یک استان تهران خبر داد.

یونس اسدی مقدم ، دادستان عمومی و انقلاب اسلامشهر گفت: ” برای متهمان از دادگاه مجازات اشد را تقاضا کرد‌ه‌ایم و در صورت تایید در دادگاه، حکم قصاص در ملاء عام در خیابانی که جرم به وقوع پیوسته، اجرا خواهد شد. “

در انتها لازم به بیان است با موافقت خانواده فرشاد معصومی ، اعضای بدن این جوان اهدا شد. روحش شاد

بیشتر بخوانید:

ماجرای کشته شدن فجیع موبایل فروش اسلامشهری توسط سارقین + جزئیات

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
2 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
نيلا
نيلا
4 سال قبل

خدا ب خانواده این عزیز از دست رفته صبر بده و روح این جوون پرپر شده قرین رحمت الهی قرار بگیره.واقعا یکی ازبدترین صحنه هایی ک دیدم صحنه ب قتل رسیدن این جوون بود.از وقتیکه فیلمشو دیدم از جلوی چشمم کنارنمیره.قاتل و معاون و مباشرش باید ب اشد مجازات محکوم بشن.بدون تفاضل دیه.کاش این تفاضل دیه نبود.امیدوارم اعدام بشن.من هرجای تهران ک باشم برای اعدام این خوک صفت های نجس حاضرمیشم

علی
علی
4 سال قبل
پاسخ به  نيلا

برای اثربخش بودن این حرومزاده ها رادر کوتاهترین زمان به اشد مجازات برسونید

دکمه بازگشت به بالا