تعبیر خواب شهاب سنگ | افتادن و سقوط شهاب سنگ در خواب نشانه چیست؟

تعبیر خواب شهاب سنگ ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مطلب سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب شهاب سنگ

تعبیر خواب شهاب سنگ

برخی معبران عقیده دارند معنی بارش شهاب سنگ در صورتی که بیننده خواب مشاهده کند که شهاب سنگ به شخصی اصابت می کند به معنی سخن چین بودن شخص خواهد بود. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که خواب شهاب سنگ و بارش شهاب سنگ را دیده باشید.

بارش شهاب سنگ از منظر کارل گوستاو یونگ

کارل گوستاو یونگ در بیان تعبیر خواب بارش شهاب سنگ از جنبه روانشناسی آن بیان می دارد:

مشاهده شهاب سنگ در عالم خواب نشان دهنده یک پیام روحانی و الهی می باشد. اگر شما در خواب شهاب سنگ ببینید به معنی آن است که علم و دانش و آگاهی در درون شما آشکار و روشن می گردد. تعبیر دیگر مشاهده چنین خوابی در عالم رویا به مفهوم طوفانی از افکار و ایده ها است. اگر شما در خواب مشاهده کنید که شهاب سنگ به زمین برخورد می کند به معنی آن است که درک آرمان گرایانه شما به وضعیت بد و نامناسبی دچار می شود و یا آن که به کلی نابود شده و از بین می رود.

بارش شهاب سنگ از منظر آنلی بیتون

اگر کسی در عالم خواب و رویا مشاهده کند که یک شهاب سنگ از کنار ستاره ها عبور می کند علامت آن خواهد بود که بیننده خواب در زندگی خود دچار غم و اندوه و ناراحتی می شود.

تعبیر خواب بارش شهاب سنگ به صورت کلی به چه معانی و مفاهیمی اشاره می کند؟

مشاهده شهاب سنگ در خواب به معنی غلبه بر هواهای نفسانی و تمایلات و خواسته های شیطانی تعبیر می شود. البته لازم به ذکر است که این تعبیر زمانی در رابطه با دیدن شهاب سنگ در عالم خواب و رویا معنا پیدا می کند که بیننده خواب جزو کسانی باشد که از اهل ایمان شناخته می شوند. مفهوم دیگری که از دیدن شهاب سنگ در خواب برداشت می شود شکست خوردن در کارها و برنامه ها و اندیشه هایی است ک بیننده خواب درصدد عملی کردن و به تحقق رساندن آنها بوده است.

البته بیان چنین تفسیر و تعبیری از مشاهده شهاب سنگ در عالم خواب زمانی صحت خواهد داشت که بیننده خواب جزو دسته ای از افراد باشد که اعتقاد چندان قوی و محکمی به باورها و مقدسات دینی ندارند. به صورت کلی دیدن شهاب سنگ و بارش شهاب سنگ در عالم خواب و رویا به معنای دنبال کننده شیاطین است که به استراق سمع در آسمان ها مشغول بودند.

*از شما خواننده عزیز می خواهیم تا نظرات و دیدگاه های خود را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب کتاب | دیدن یا خواندن کتاب نشانه چیست؟

تعبیر خواب ستاره ها و سیاره ها | دیدن ستاره و سیاره ها در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب تاریکی | تاریکی در خواب نشانه چیست؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا