زندگینامه کامل ریحانه پارسا و مهدی کوشکی + زندگی شخصی و اینستاگرام

در این مطلب، توضیحاتی درباره زندگینامه کامل ریحانه پارسا و همسرش مهدی کوشکی خواهیم داشت! با ما همراه باشید. ریحانه پارسا متولد ۴ اسفند ماه سال ۱۳۷۷ شمسی در شهر تهران می باشد. پدر ریحانه به شغل آزاد مشغول است و مادر وی نیز خانه دار است؛ ریحانه دو خواهر کوچک تر از خود دارد.

زندگینامه کامل ریحانه پارسا

ریحانه دیپلم رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد. او در مصاحبه ای درباره علاقه به بازیگری چنین می گوید: ” علاقه به بازیگری از کودکی در وجودم بود تا اینکه در سال دوم دبیرستان، وارد هنرستان تئاتر شدم و جدی تر به دنبال آرزوی دوران کودکی ام گام برداشتم. “

اولین حضور ریحانه پارسا در مقابل دوربین

ریحانه برای اولین بار در سال ۱۳۹۷ شمسی وقتی تنها ۲۰ سال سن داشت، در سریال تلویزیونی ” پدر ” به کارگردانی بهرنگ توفیقی و به نویسندگی و تهیه‌ کنندگی حامد عنقا و در نقش” لیلا ” ظاهر شد. داستان سریال تلویزیونی ” پدر ” درباره پسری به نام حامد (با بازی سینا مهراد) است که در خانواده مذهبی حاج علی تهرانی (با بازی مهدی سلطانی) که وضع مالی خوبی دارند، زندگی می کند. در دانشگاه، دختری پر سر و صدا و شلوغ طی یک حادثه ناگهانی، عاشق پسر مذهبی هم دانشگاهی خود یعنی حامد می‌ شود و این دختر (با بازی ریحانه پارسا) در دو راهی سختی برای تصمیم‌ گیری قرار می‌ گیرد! او که تا دیروز در پی بی آبرو کردن این پسر مذهبی بود، حالا قصد ازدواج با او را دارد و..

ریحانه برای بازی در این سریال تلویزیونی بسیار درخشید و به شهرت عجیبی دست یافت! ریحانه درباره حضور در سریال تلویزیونی ” پدر ” این چنین می گوید: ” برای نقش لیلا در سریال پدر ، چیزی در حدود ۲۵۰ نفر که حتی برخی از آن ها بازیگران شناخته شده بودند، تست دادند اما در نهایت من پذیرفته شدم و خیلی خوشحالم. خداروشکر توانایی های من به چشم کارگردان و نویسنده آمد! “

جالب است بدانید بازی درخشان ریحانه پارسا در اولین تجربه تلویزیونی خود باعث شد تا سیلی از پیشنهادات گوناگون برای بازی در سینما و تلویزیون سمت او روانه شود، اما ریحانه تصمیم گرفت به سمت تئاتر و کسب تجربه برود!

زندگینامه کامل ریحانه پارسا

جنجال عکس های ریحانه پارسا

مدت کوتاهی پس از پایان سریال تلویزیونی ” پدر ” ریحانه با انتشار عکس هایی از خود با آرایش و استایل نامتعارف، حاشیه هایی را ایجاد کرد! حامد عنقا ، تهیه کننده سریال تلویزیونی ” پدر ” در این باره می گوید: ” پس از انتشار عکس های ریحانه پارسا در اینستاگرام، فشار وحشتناکی روی من و عوامل سریال بود! جهت اطلاع بگویم تمام مراسم های تقدیر که قرار بود از طرف سازمان و همچنین نهادهای مختلف انجام شود و حتی تاریخ و ساعت آن ها نیز معین شده بود، کنسل شد!

ماجرای دروغ ۱۳ ریحانه پارسا چه بود؟

ریحانه پارسا در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ شمسی و در سن ۲۱ سالگی، خبر ازدواج خود با روزبه حصاری را رسانه ای کرد! خبری که در کمتر از ۲۴ ساعت مشخص شد تنها یک شوخی و دروغ سیزده بوده است! حتی در این بین بسیاری از بازیگران با انتشار متنی به این دو تبریک گفته بودند!

زندگینامه کامل ریحانه پارسا

حضور ریحانه پارسا در فیلم خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری

ریحانه در جدیدترین حضور خود در عرصه ی بازیگری در فیلم سینمایی ” خوب، بد، جلف ۲: ارتش سری ” به کارگردانی پیمان قاسم خانی و به تهیه‌ کنندگی محسن چگینی حضور داشت. این فیلم سینمایی ادامه قسمت اول فیلم ” خوب، بد، جلف ” می‌ باشد. این فیلم برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شد.

زندگی شخصی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا ازدواج کرده است؛ و وی متاهل می باشد. روز ۲۳ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی ، عکسی مبنی بر ازدواج ریحانه با مهدی کوشکی بازیگر نقش مهران در سریال ” دل ” به کارگردانی منوچهر هادی و به تهیه کنندگی جواد فرحانی در فضای مجازی منتشر شد!

مهدی کوشکی نیز به عنوان یک نمایشنامه نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر متولد مرداد ماه سال ۱۳۶۰ شمسی در شهر خرم آباد می باشد. او فارغ‌ التحصیل رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. از فعالیت‌ های هنری کوشکی می‌ توان به نگارش و کارگردانی نمایش “کاسیت در زنجیر ” ، بازی در نمایش ” شب نشینی با شکوه آقاجون ” و نگارش، کارگردانی و بازی در نمایش‌ های ” سیزده» ”  ” تئاتر بد ” ، ” تئاتر شر ” ، ” شیطونی ” ، ” باد شیشه را می‌ لرزاند ” و ” آوازه خوان طاس ” اشاره نمود.

ریحانه در مصاحبه ای درباره خود و زندگی خود چنین می گوید: ” به شدت در زندگی عادی خود، فردی تنها و خانه نشین هستم! در طول روز کار خاصی انجام نمیدهم و سعی می کنم دورم خلوت باشد تا در آرامش باشم، بیشتر اوقات می نویسم و امیدوارم روزی اتفاقی در نوشتن هم برایم بیفتد! “

ریحانه پارسا و مهدی کوشکی در تئاتر اولئانا

نمایشنامه ” اولئانا ” از بهمن ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در یکی از سالن‌ های خصوصی شهر تهران به روی صحنه رفت. نقش آفرینان این نمایش مهدی کوشکی و ریحانه پارسا بودند، که برای اولین بار در مقابل هم بازی می‌ کردند. نمایشنامه اولئانا اثری از نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس آمریکایی، دیوید ممت می باشد. این اثر رونمایی درستی از تراژدی قدرت است، که به مسائل مهم تری هم اشاره دارد! اینکه مرز رفتاری یک مرد نسبت به یک زن در جامعه ای مدرن و رو به پیشرفت باید کجا باشد؟ و این مرز را چه کسی جز ما تعیین می‌ کند؟

دیوید ممت درباره ی اولئانا می‌ گوید: ” موضوعیت نمایشنامه به تعاملات اجتماعی، بین دو شخصیت استاد و دانشجو که در قالب مباحثه و جدل های سیاسی اجتماعی ارائه شده است، برمی‌ گردد. “

آدرس اینستاگرام ریحانه پارسا

https://www.instagram.com/reyparsa

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا