نامه وزارت بهداشت خطاب به رئیس جمهور درخصوص کشته شدگان ویروس کرونا

ویروس کرونا که مدتی بود به ایران آمده بود ، بالاخره اخبارش کم و زیاد علنی شد ، علائم این ویروس شامل آبریزش بینی، سرفه، گلودرد، احتمالاً سردرد و تب است که می‌تواند تا دو روز ادامه یابد. در زیر نامه ای که معاونت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی خطاب به رئیس جمهور در هفته گذشته نوشته شده بود را در خصوص اخبار  شیوع و تعداد کشته شدگان ویروس کرونا خواهید دید ؛ در زیر نامه وزارت بهداشت خطاب به رئیس جمهور را ملاحضه خواهید کرد ؛

نامه وزارت بهداشت خطاب به رئیس جمهور درخصوص کشته شدگان ویروس کرونا
نامه وزارت بهداشت خطاب به رئیس جمهور

نامه‌ای که ۲۳ بهمن توسط وزارت بهداشت منتشر و کشته شدن ۴ نفر را بر اثر ویروس کرونا تایید کرده بود، اما هیچ‌کجا اعلام رسمی نشد!

اینسری دیگر خطای انسانی نیست، فاجعه انسانی است!

ویروس کرونا مدتی هست که از کشور چین مردم تمام دنیا را تحت شعاع قرار داده و مسافرین و مردم این کشور و مردم دیگر کشورها را دچار نگرانی کرده ، این بیماری برای اولین بار در اواخر دسامبر سال ۲۰۱۹ در ووهان، یکی از شهر‌های بزرگ چین گزارش شده و به سرعت در حال شیوع است. از آن زمان، مسافران با سفر به کشور‌های دیگر از جمله ایالات متحده، باعث انتقال این ویروس در سطح جهان شده‌اند. از ابتدا شیوع تاکنون صد‌ها نفر به ویروس کرونا آلوده شده‌اند. که در کشور ما نیز چندین نفر مبتلا به ویروس کرونا گزارش شده است .

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا