چه کسانی اینستاگرام سالومه سیدنیا را هک کردند؟

در این مطلب، به توضیحاتی درباره خبر هک شدن اینستاگرام سالومه سیدنیا ، مجری شبکه ماهواره ای من و تو خواهیم پرداخت! با ما همراه باشید. سالومه سیدنیا ، مجری جنجالی شبکه فارسی زبان من وتو می باشد که با برخی واکنش های خود حاشیه های گوناگونی را به وجود آورده است.

هک شدن اینستاگرام سالومه سیدنیا

سالومه سیدنیا یکی از تهیه‌ کنندگان و مجریان جوان شبکه فارسی زبان من و تو ۱ می باشد. او دارای مدرک لیسانس علوم ارتباطات شاخه خبرنگاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران و فوق لیسانس مدیریت بین‌ المللی از دانشگاه آکسفورد بروکس و همچنین دارای دیپلم بازیگری از کانون سینمای جوان است.

سالومه پیش از خروج از کشور و پیوستن به شبکه فارسی زبان من و تو ۱ ، سابقه کار در رسانه‌ های مختلفی از جمله روزنامه‌ های ” زن ” به مدیریت فائزه هاشمی و ” ایران ” و شبکه بی بی سی فارسی را دارد. سالومه به عنوان یکی از برگزارکنندگان بخش آرای مردمی جشنواره فیلم فجر به مدت پنج سال در روابط عمومی خانه سینما حضور داشته است.

لازم به بیان است شوی تلویزیونی ” سالی تاک “، تصاویر و ویدئوهای ارسالی از ایران را تقریبا با اهدافی سیاسی پخش می کند! این تصاویر و کلیپ‌ ها توسط شهروندان آماتور داخلی و بنا بر موضوعات هفتگی اعلامی برنامه از شبکه‌ های ماهواره‌ ای ارسال می‌ شود.

آدرس اینستاگرام سالومه سیدنیا

https://www.instagram.com/salome.seyednia

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا