طرح کاریز بانک آینده چیست؟ + محاسبه سود بانکی طرح کاریز

جدول یاب ، محمد سیمری: در این مطلب، توضیحاتی درباره طرح کاریز بانک آینده و همچنین محاسبه سود بانکی طرح کاریز بانک آینده خواهیم داشت! با ما همراه باشید. در طرح کاریز بانک آینده ، مشتریان این بانک از تسهیلات کم بهره همراه حساب سپرده بلندمدت خود برخوردار می شوند! بانک آینده به عنوان یک بانک تجاری خصوصی در سال ۱۳۹۱ شمسی و در پی ادغام بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و همچنین موسسه مالی و اعتباری آتی تاسیس شد!

یکی از نکات جالب توجه بانک آینده با ۲۷۱ شعبه در سراسر نقاط کشور و ۳۹۰۰ نفر نیروی انسانی و ۲٫۹ میلیون نفر مشتری ، جذب بیش از ۱۲۲ هزار میلیارد تومان سپرده‌ است! مبلغی که معادل ۱۰ درصد کل سپرده‌ های جذب شده توسط کل بانک‌ های حاضر در ایران است!

با کاهش نرخ سود بانکی، تمامی بانک ها خدمات سپرده مشابهی ارائه می کنند. در این میان طرح کاریز بانک آینده این امکان را به شما می دهد تا قسمتی از سپرده خود را وام کم بهره دریافت کنید.

طرح کاریز بانک آینده چیست؟

این طرح بانک آینده این امکان را به مشتریان می ‌دهد تا به نسبت میزان سپرده بانکی خود از تسهیلات کم بهره برخوردار شوند. در این طرح مشتریان می ‌توانند بعد از افتتاح حساب بلندمدت یک ‌ساله ، نسبت به دریافت تسهیلات کم‌ بهره اقدام کنند.

رقم و سود تسهیلات طرح کاریز چقدر است؟

در این طرح بانک آینده مشتریان می ‌توانند تا ۲۰ درصد مبلغ سپرده خود در این بانک، تسهیلات کم ‌بهره دریافت کنند. توجه داشته باشید سود تعیین ‌شده برای این تسهیلات ۴٫۵ درصد است و همچنین سقفی برای میزان تسهیلات دریافتی توسط این بانک در نظر گرفته نشده است.

اقساط تسهیلات چقدر است؟

لازم به بیان است براساس اعلام بانک آینده مشتریانی که از تسهیلات این طرح برخوردار می شوند، حداکثر در ۲۴ قسط می‌ توانند نسبت به پرداخت اصل و سود تسهیلات اقدام کنند که پرداخت اقساط به‌ صورت ماهانه خواهد بود. میزان اقساط تسهیلات نیز بر اساس رقم تسهیلات و مدت ‌زمان بازپرداخت تعیین خواهد شد.

ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات طرح کاریز

توجه داشته باشید در این طرح بانک آینده ، مشتریان برای دریافت تسهیلات نیازی به ارائه تضمین خاص ندارند و در واقع سپرده یک ساله آن‌ ها به‌ عنوان ضامن پرداخت تسهیلات تا پایان پرداخت اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. با ذکر این نکته که برای سپرده یک ساله مشتریان نیز سود ۱۵ درصد محاسبه و به صورت ماهانه پرداخت خواهد شد.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا