باربارا پراوی خواننده فرانسوی ایرانی تبار و برنده مسابقات یوروویژن ۲۰۲۱ کیست + اینستاگرام

در این مطلب از جدولیاب ، توضیحاتی درباره باربارا پراوی خواننده فرانسوی ایرانی تبار و برنده رتبه دوم مسابقات یوروویژن ۲۰۲۱ خواهیم داشت! با ما همراه باشید. باربارا پراوی (Barbara Pravi) ، خواننده فرانسوی ایرانی‌ تبار که در مسابقات موسیقی سالانه یوروویژن ۲۰۲۱ میلادی اروپا به نمایندگی از کشور فرانسه انتخاب شده بود، توانست پس از یک گروه ایتالیایی به مقام دوم دست یابد!

باربارا پراوی در مسابقه انتخابی داخلی کشور فرانسه در رقابت با ۱۱ خواننده دیگر موفق شده بود نظر موافق کمیته داوران و آرای مردمی را جلب کند و به عنوان نماینده کشور فرانسه به یوروویژن ۲۰۲۱ میلادی اروپا اعزام شود. مسابقات یوروویژن ۲۰۲۱ میلادی که شصت و پنجمین دوره از رقابت‌ های یوروویژن به حساب می‌ آید، در بندر روتردام هلند برگزار شد. دوره بعدی یوروویژن در ایتالیا برگزار می‌ شود.

جالب است بدانید وی متولد ۱۰ آوریل سال ۱۹۹۳ میلادی می باشد و پدری صرب و مادری ایرانی دارد! او نوه حسین زنده‌ رودی نقاش برجسته مکتب هنری سقاخانه است (پدربزرگ مادری وی). باربارا ، خواننده و ترانه‌ پرداز از سال ۲۰۱۴ میلادی مشغول به فعالیت می باشد. او در گفتگویی بیان کرده‌ است:

مادرم، ایران، الگوی من در طبیعی بودن، خودانگیختگی و عزم است.

باربارا پراوی در اینستاگرام

https://www.instagram.com/babpravi

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا