تعبیر خواب انفجار | دیدن انفجار در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب انفجار ازنظر معبران مختلف تعابیر گوناگونی دارد لذا در این مقاله سعی بر آن داریم تا با آوردن دیدگاه معبران شما را یاری کنیم.

تعبیر خواب انفجار
تعبیر خواب انفجار

تعبیر خواب انفجار

انفجار معمولا نمادی از عواطف و احساسات قوی است.
دیدن انفجار در خواب نشان دهنده آن است که خبری مهم و درجه یک دریافت خواهید کرد. این خبرها با زندگی شخصی شما در ارتباط خواهند بود. پس خودتان را تقریبا برای هر چیزی آماده کنید.
اگر در خواب ببینید که انفجاری شما را آزار می دهد و برایتان درد و رنجی به همراه دارد، این خواب نمادی از موفقیت در زندگی شما است. حتی اگر این مساله را به عنوان موفقیتی در نظر بگیرید اما بعد از مدتی به باری سنگین در زندگی تان تبدیل خواهد شد.شاید قصد انجام کاری را داشته اید اما برخلاف تصورات شما این کار در طولانی مدت مثمر ثمر واقع نخواهد شد.
اگر در خواب ببینید که پس از انفجاری مصدوم شده اید، این خواب به شما در مورد مشکلات و مسائلی که با آن ها روبرو خواهید شد هشدارهایی می دهد.
اگر در خواب ببینید که خبرهایی در مورد انفجار به گوش شما می رسد، تعبیر آن است که به زودی خبرهای بدی خواهید شنید. این خبرهای بد می تواند مربوط به یکی از نزدیکان شما باشد.
اگر در خواب ببینید که فقط صدای انفجار را می شنوید،یا انفجار همه چیز را خراب و ویران کرده است، این خواب تعبیری از اوضاع نامساعد سلامت شما است.
دیدن انفجار بمب اتم در خواب نشان دهنده آن است که در احساس خشم و اضطراب غرق خواهید شد. چیزی در زندگی تان موجب بروز چنین احساسی در شما می شود و نمی دانید که چطور باید به خودتان کمک کنید.
اگر در خواب مردگان حادثه انفجار را مشاهده کنید، این خواب نشان دهنده وضعیت ذهنی فعلی شما است. چیزی در زندگی شما را افسرده یا آزرده خاطر کرده است و زندگی برای شما هیچ معنا و مفهومی ندارد.
اگر در خواب خود را در وسط انفجار ببینید، تعبیر آن است که احساسات شما نسبت به شریک عاطفی تان شما را در خود غرق کرده است. شما احساس می کنید که در بالاترین نقطه دنیا قرار گرفته اید و احساسات تان شما را از پا در می آورند.
اگر در خواب شاهد مرگ کسی در اثر انفجار و جان باختن او باشید، این خواب نشان دهنده ترس ها و نگرانی های شما در رابطه با این فرد است.

تعبیر خواب انفجار از دیدگاه آنلی بیتون
خواب انفجار نشانه آن است که اعمال ناپسند دیگران به شما زیان خواهد رساند .
اگر خواب ببینید در اثر انفجاری صورت شما یا دیگران زخمی و سیاه گشته است ، نشانه آن است که با قضاوت نادرست متهم به بی دقتی می شوید و ممکن است جامعه شما را برای این امر محکوم بسازد .
اگر خواب ببینید هوا پر از دود و تکه پاره های اشیاء منفجر شده است ، نشانه آن است که از محیط کار و همچنین از مخالفتهای دیگر افراد اجتماع با خود بیزار خواهید شد .
اگر خواب ببینید میان شعله های انفجار گرفتار شده اید ، یا در اثر انفجار به هوا پرتاب شده اید ، نشانه آن است که دوستان بی ارزش و نادرست به حقوق شما تجاوز کرده و از اعتماد شما سوء استفاده می کنند .
اگر دختری خواب انفجار ببیند نشانه آنست که باید بیشتر مراقب رفتار و روابط خود باشند .

تعبیر خواب انفجار از دیدگاه کارل یونگ
خواب انفجار نشانه این است که شما تحت فشار و استرس زیادی هستید خواب انفجار میتواند نمادی از خشم سرکوب شده تان است. خشمی که شما در درون خود نگه داشته اید، به شیوه ای خشن و بد، بروز داده می شود.
خواب دیدن اینکه صورتتان به خاطر انفجار، کبود می شود یا داغون می شود، بیانگر این است که با اتهامات ناعادلانه روبرو می شوید.
خواب دیدن اینکه در اثر انفجار، به هوا پرت می شوید، نشانه این است که در یک موقعیت از شما سو استفاده می شود.
تعبیر خواب شنیدن صدای انفجار بلند، انفجاری که شما آن را نمیبینید، فقط صدایش را می شنوید، بیانگر این است که چیزی افشا می شود یا شما از آن آگاه می شوید.

تعبیر خواب انفجار از دیدگاه لیلا برایت
اگر انفجار همراه با کشته شدن عده اى باشد، بیانگر آن است که از مشکلى که برایتان پیش آمده نجات پیدا مى کنید.
اگر در خواب ببینید که یک کارخانه منفجر شده و شعله هاى آتش از آن زبانه می کشد، نشانه پیشرفت و پیروزى در انجام کارهایتان است.

تعبیر خواب انفجار در کتاب سرزمین رویاها
خواب انفجار نشانه آنست که دوستانتان شما را به خاطر اعمالتان سرزنش می کنند .
تعبیر خواب یک انفجار در صورتی که در آن زخمی شده اید نشانه عذاب است اگر در خواب ببینید که بر اثر انفجار علامتی روی صورت شما افتاده نشانه آنست که شما را به ناحق متهم خواهند کرد .
اگر در خواب ببینید که شما ناگهان به دنبال یک انفجار غرق در آتش میشوید نشانه آنست که دوستان شما از حدشان تجاوز می کنند .
اگر در خواب ببینید که دیگران در انفجار گرفتار شده اند نشانه آنست که یکی از بستگان در خطر است .
اگر در خواب ببینید که شما باعث انفجار شده اید :نشانه آنست که اعتماد دوستانتان به شما از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید :

تعبیر خواب آتش | دیدن آتش در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب ماشین | دیدن ماشین در خواب نشانه چیست ؟

تعبیر خواب کوه | دیدن کوه در خواب نشانه چیست ؟

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا