خواص روغن سیاه دانه در افزایش میل جنسی چیست؟

 یکی از دانه های بسیار پرفایده در طب سنتی، بی شک چیزی نیست جز سیاه دانه! سیاه دانه گیاهی است که مردم از حدود ۲۰۰۰ سال پیش از آن، برای ساخت دارو استفاده‌ کرده‌ اند. البته لازم است بدانید سیاه دانه و روغن سیاه دانه ، دارای مزاجی گرم و خشک می باشد و مصرف خودسرانه ی آن می تواند تاثیرات بسیار شدیدی بر سلامت شما داشته باشد!

جالب است بدانید مصرف روغن سیاه دانه در برنامه غذایی روزانه، به‌ دلیل دارا بودن امگا ۶ فراوان می تواند در کاهش قند خون، تعادل فشار خون، بهبود عارضه ی آرتروز و همچنین التهاب لثه موثر باشد و کلیه و مجاری ادراری را نیز تصفیه نماید. علاوه بر این، سیاه دانه در افرادی که دارای مزاج بلغمی هستند، داروی بسیار مناسبی است و بلغم بدن آن ها را از بین می برد.

بسیاری از افراد از سفید شدن زودهنگام موهای خود نگران هستند! البته بی شک می دانید که سفید شدن موها، بخشی طبیعی از فرآیند پیری است و زمانی که سن‌ انسان بالا می‌ رود، اتفاق‌ می‌ افتد. اما سفید شدن زودهنگام موها، یک مشکل است!

آیا می‌ خواهید از سفید شدن موهای‌ خود در سنین جوانی جلوگیری کنید؟ شما می‌ توانید برای درمان طبیعی این مشکل از سیاه دانه استفاده‌ کنید! می‌ توانید روغن سیاه دانه را با روغن زیتون ترکیب‌ نمایید و خمیری به‌ دست آورید! سپس این خمیر را بر روی پوست سر خود بگذارید و پوست سر خود را به آرامی ماساژ دهید و بعد آن را با آب گرم بشویید. تمام. دقت داشته باشید این کار ریزش موی شما را نیز درمان‌ می‌ کند!

علاوه بر این روغن سیاه دانه، فولیکول های موی ابرو را در انسان تحریک می کند! در نتیجه باعث افزایش رشد ابرو می شود. پس برای داشتن ابرو و مژه های ضخیم تر و پر پشت تر، توصیه می کنیم قبل از خواب، انگشت اشاره خود را به یک قطره روغن سیاه دانه آغشته نمایید و آن را بر روی محل مورد نظر ماساژ دهید.

جالب است بدانید قرار داشتن در معرض آلودگی، استرس انجام کارهای روزانه، سبک زندگی ناسالم و همچنین کم تحرکی می‌ تواند انرژی بدن انسان را تحلیل ببرد! اما روغن سیاه دانه می‌ تواند انرژی فوری و سرزندگی برای بدن انسان به همراه آورد و کسالت، خستگی، و تنبلی را برطرف نماید.

شما می‌ توانید یک دوم قاشق چای خوری روغن سیاه دانه را به یک لیوان آب پرتقال اضافه کنید و هر روز از آن بنوشید؛ با این کار انرژی‌ تان بلافاصله تقویت خواهد شد. یا صبح‌ ها به چای خود، چند قطره روغن سیاه دانه، کمی عسل و همچنین چند پر نعناع اضافه کنید. همین کافی است!

اما مهم تر از همه، تاثیرات روغن سیاه دانه بر روی میل جنسی است! ناتوانی جنسی، زود انزالی، و همچنین اختلالات نعوظ بعضی از اختلالات جنسی رایج می باشند که مردان با آن‌ ها مواجه هستند. جالب است بدانید سیاه دانه درمان طبیعی شناخته شده‌ ای برای درمان ناتوانی جنسی مردان و همچنین تقویت میل جنسی است!

توصیه می کنیم ۲۰۰ گرم سیاه دانه ی خرد شده را با روغن زیتون مخلوط نمایید و بعد از هر وعده‌ ی غذایی یک قاشق غذاخوری از این مخلوط را مصرف نمایید. این کار به بازیابی شور و همچنین افزایش بنیه و تحمل شما کمک شایانی خواهد کرد!

علاوه بر این، سیاه دانه در سلامت باروری نیز می‌ تواند به تقویت سیستم تولید مثل سالم و سطوح سالم باروری کمک قابل توجهی نماید. البته لازم به بیان است بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام یافته، وجود برخی از مواد و عناصر موجود در سیاه دانه می‌ تواند گزینه‌ ی موثری برای درمان ناباروری در مردان نیز باشد! اما برای توصیه‌ ی استفاده‌ ی آن به عنوان یک درمان دارویی در مردان نابارور، شواهد علمی لازم و کافی وجود ندارد.

البته به یاد داشته باشید مصرف روغن سیاه دانه در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است! زیرا مصرف مقادیر بالای روغن سیاه دانه، می تواند باعث کاهش انقباضات رحمی در مادران شود. تحقیقات و پژوهش ها نشان داده است که مقادیر کم روغن سیاه دانه می تواند باعث افزایش جریان شیر در دوران شیردهی مادران شود، اما با توجه به مطالعات کمی که در این زمینه صورت گرفته است، بهتر است از روغن سیاه دانه در دوران بارداری و شیردهی استفاده ننمایید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا