چگونه با کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کنیم؟

محمد سیمری ؛ اختصاصی جدول یاب

درآمدی که شما می توانید آن را از دنیای اینترنت به دست آورید، درآمد اینترنتی نامیده می شود! البته بایستی به این نکته توجه داشته باشید که کسب درآمد از اینترنت بایستی به شکل پایدار و همچنین توسعه پذیر باشد.

توجه داشته باشید راه‌ ها و روش های بسیار زیادی برای کسب درآمد آنلاین یا همان کسب درآمد از اینترنت وجود دارد؛ برخی از این راه ها و روش ها بدون نیاز به سرمایه ی اولیه هستند و برخی دیگر نیاز به سرمایه ی اولیه دارند! شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین دلایلی که کسب درآمد از اینترنت و کسب و کارهای اینترنتی را بسیار پر طرفدار کرده است، عدم نیاز به صرف هزینه های زیاد برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی است.

 

چگونه با کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کنیم؟

 

یا در موضوعی دیگر برخی روش‌ های کسب درآمد از اینترنت، مرتبط با سایت‌ های خارجی هستند و برخی دیگر با سایت‌ های ایرانی سر و کار دارند.

لازم به ذکر این نکته است که شما می توانید فقط به وسیله لپ تاپ خود، از هر کجایی که هستید، کسب و کار اینترنتی خود را مدیریت کنید! یعنی به هیچ وجه نیاز نیست که همیشه در یک مکان فیزیکی و به صورت ثابت مستقر باشید! بلکه شما می توانید هر زمان که خواستید به مسافرت بروید! تفریح مورد علاقه ی خود را انجام دهید و به گردش بپردازید و…

به یاد داشته باشید در علم کار آفرینی، افراد از لحاظ شغلی به چند دسته تقسیم می شوند:

کارگری، کارمندی، کار آفرینی و در نهایت سرمایه داری.

دقت داشته باشید بهترین نوع شغل ها، سرمایه داری است که راه رسیدن به آن، گذشتن از مرحله ی کار آفرینی است. به یاد داشته باشید برای این که بتوانید یک کار آفرین موفق شوید، بایستی ایده ای منحصر به فرد در ذهن داشته باشید؛ آن را پرورش دهید و شروع به کار نمایید.

 

توصیه می کنیم پیش از راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی، توانایی های خود را پیدا کنید؛ موضوعی که باعث می شود بسیاری از افراد در این حوزه موفق نشوند، عدم شناخت کافی از توانایی های شخصی شان است. همیشه این جمله را به یاد داشته باشید:

هر کسی یک نابغه است؛ ولی اگر یک ماهی را از روی توانایی‌ او در بالا رفتن از یک درخت قضاوت کنی، آن ماهی تمام عمر خود را با این باور زندگی خواهد کرد که یک احمق است!

پس به یاد داشته باشید به عنوان اولین قدم، بایستی توانایی ها و مهارت های خود را بشناسید تا بتوانید مسیر درست را انتخاب نمایید و در کار و فعالیت خود موفق شوید. سعی کنید واقع بین باشید.

 

چگونه با کسب و کار اینترنتی درآمد کسب کنیم؟

 

در ادامه برخی از ایده های راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی را بررسی خواهیم کرد؛ کسب و کارهایی که می توانند درآمدی قابل قبول و گاه حتی ایده آل را برای شما فراهم آورند!

شما می توانید به صورت رایگان و با استفاده از سیستم وردپرس، یک وب سایت به همراه یک فروشگاه اینترنتی با تمام امکانات موردنیاز را راه اندازی نمایید! تنها هزینه ای که برای راه اندازی این وب سایت و فروشگاه اینترنتی آن بایستی بپردازید، هزینه ی هاست و دامنه ی سایت است که آن هم مبلغی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان خواهد شد!

دسترسی به مشتریان و مدیریت آن ها در یک کسب و کار اینترنتی، بسیار آسان و ساده است. به یاد داشته باشید شما می توانید با راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود، خدمات و یا محصولات خود را به تمام افراد شهر خود، کشور خود و یا حتی کل نقاط دنیا ارائه نمایید.

 

و نمونه ها:

راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات فیزیکی

راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات دانلودی

راه اندازی وب سایت و فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل و شارژ همراه اول

راه اندازی وب سایت خرید و فروش وسایل دست دوم

کسب درآمد از طریق فریلنسری (دور کاری و یا آزاد کاری) همچون طراحی کاتالوگ و کارت ویزیت، گردآوری خبر برای خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، تولید محتوا برای وب سایت هایی که نیاز دارند، پشتیبانی از وب سایت ها و…

کسب درآمد از طریق طراحی قالب و طراحی افزونه

نوشتن بلاگ شخصی و یا وبلاگ نویسی برای دیگر افراد و یا کسب و کارها

راه اندازی وب سایت و کسب درآمد از جذب تبلیغات بنری

راه اندازی وب سایت و کسب درآمد از پاپ‌ آپ

و…

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا