آیا افزایش طول آلت تناسلی مردان با مصرف قرص صحت دارد؟

تا جایی که پزشکان و محققان در این زمینه بررسی کرده اند به نتیجه علمی در این زمینه نرسیده اند؛ در واقع هیچ قرص یا دستگاهی قدرت انجام این کار را ندارد. بعضی از آقایان تصور می کنند خوردن قرص هایی که گفته می شود باعثافزایش طول آلت تناسلی آن ها می شود، بدون خطر است و یا برخی نیز از ابزار مختلف برای رسیدن به طول مورد نظر خود استفاده می کنند.

 

آیا افزایش طول آلت تناسلی مردان با مصرف قرص صحت دارد؟

 

اما در مورد قرص ها باید بگوییم نمی دانیم دقیقا ترکیبات بسیاری از این قرص ها چیست، زیرا هیچ کدام به صورت علمی مورد بررسی و آزمایش قرار نگرفته اند. بنابراین بهتر است مصرف هر گونه قرص و مکمل زیر نظر پزشک متخصص انجام گیرد.

در واقع رشد طول آلت تناسلی مردان از سن ۱۷ سالگی – کمی زودتر یا کمی دیرتر از این سن – متوقف می شود. بسیاری از مردان نگران این مسئله هستند و تصور می کنند برای رسیدن به لذت جنسی و ارضا کردنشریک جنسی داشتن آلت تناسلی بزرگتر ضروری است.

اما این تفکر اشتباه است و رضایت جنسی بیشتر بستگی به ارتباطات جنسی، مهارت ها، روش های به کار رفته و انتظارت افراد از یکدیگر و رابطه عاشقانه و جنسی بین دو نفر بستگی دارد.

علاوه بر این ها عمق واژن خانم ها در حالت عادی ۷ سانتیمتر و در هنگام تحریک شدن ۱۰ سانتیمتر است. یعنی بلند بودن آلت تناسلی مردان ممکن است باعث بروز مقاربت دردناک برای خانم شود. طول آلت تناسلی مردان هم در حالت شل بین ۷ تا ۱۰ سانتیمتر و در حالت نعوض بین ۱۲ تا ۱۸ سانتیمتر است.

 

در آخر نیز دوباره توصیه می کنیم در صورت بروز مشکل یا تمایل به استفاده از هر گونه دارو و مکمل ابتدا با پزشک متخصص صحبت کنید. استفاده از این داروها و دستگاه ها عوارض زیادی دارند.

به عنوان مثال عوارض جانبی دستگاه هایی مانند لارجرباکس عبارتند از:

  • کم شدن حساسیت آلت تناسلی
  • آسیب رساندن به کلاهک آلت
  • ایجاد درد در بیضه ها
  • آسیب رساندن به بافت اطراف آلت
  • احتمال بروز ناباروری

در انتخاب های خود دقت کنید.

 

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

ایمیل برای اطلاع رسانی
بهم خبر بده
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام کامنتها
دکمه بازگشت به بالا